slakkenrace schreef:Ik zal eventjes overtypen wat op de fles staat:
koolzuurhoudend water, melkserum (26%) voedingszuur (L(+) melkzuur) karamelsuikersiroop, zoetstoffen (cydaamzuur, acesculfaam K, Sacharine) natuurlijke aroma's, conserveermiddelen (kaliumsorboat, natriumbenzoaat).
Voedingswaarde per 100 ml
energie - 20 KJ = 5kcal
eiwit - 0 g
koolhydraten - 1 g
waarvan suikers - 1
vet - 0 g
waarvan verzadigd vet - 0 g
voedingsvezel - 0 g
natrium - 0,01 g
Ik vind het wel lekker spul, het lijkt een beetje op Spa appel! Normaal drink ik niet belachelijk veel, meestal Taxi of fruitsapjes waar heel veel in zit. Maar sinds ik aan de Rivella zit gooi ik zeker wel 1,5L per dag achterover! Voor de rest doe ik niets meer of minder dan normaal, ik werk thuis achter een computer en ik heb helaas geen ruimte en tijd om te sporten. Nu ik ik de afgelopen weken veel Rivella heb gedronken... heb ik ook geen last meer van vreetbuien, en na de afgelopen weken zit ik bij het avondeten wat sneller vol dan normaal. Totaal ben ik 3,7 kilo afgevallen in 5 weekjes. Voor mij werkt het, ik kan gewoon weer strakke(re) shirtjes aan zonder me te kapot te schamen voor mijn buikje.
Dat je bent afgevallen ligt dus gewoon aan het feit dat je van calorierijk drinken over bent gegaan op drinken met weinig calorieën. Omdat je normaal bent blijven eten krijg je nu dus minder calorieën binnen in totaal 
Het ligt echt niet aan Rivella, dat is volgens mij gewoon een frisdrank, geen wondermiddel, haha 
Als ik nu ineens Rivella ga drinken ipv water, thee en light frisdranken (want ik drink al bijna nooit iets met calorieën) val ik niet ineens af hoor!