Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:39

Hier 4 dagen na nod ook een overduidelijke positieve test dus aan mij heb je ook niks...

Ben bij gelezen maar zit op mijn telefoon dus dat typt zo rot.

SuperLiesje

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:44

Ik heb ook weer bijgelezen :)
Welkom alle nieuwe dikke buiken, klussers en meelezers :)

Ik las iets over een miskraam :( Een dikke knuffel voor jou, en hopelijk is het snel weer raak!
En over een poes die kwijt is, hopelijk komt die snel weer terug! Ik hou er ook echt niet van als onze kat 's avonds niet binnen is!

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 07:50

Pff wat gaat het weer hard hier hihi. Zo even bijlezen onder het genot van een kop thee.
Ben weer ongelofelijk misselijk zoals gisteren.. Wel net 2 plakken krentenbrood met boter naar binnen gewerkt (mezelf maar even flink gedwongen) . Gisteren was ik ook al continu misselijk, maar eind vd middag was het weg en gewoon avond gegeten en 's avonds stokbrood met eiersalde en sellerie..
Vanochtend weer kotsmisselijk. Zwanger kan ik niet zijn want ben pas een week na mijn ongezelligheid (vandaag vruchtbare dag heb het getest) dus ik denk dat ik toch wat onder de leden heb en vrijdag ziek zal zijn. Vrijdag is mijn vrije dag en dus weekend, ik stel op een of andere manier mijn ziek zijn altijd uit tot vrije dagen-vakantie-weekend haha.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:54

Gogonut: mijn griepje begon ook zo ... Heerst wel. Beterschap

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:55

Oh ja gogonut, dat ken ik! Wordt ook altijd ziek in vakanties en weekenden!
Voel me tot nu toe redelijk vandaag, niet zo heel erg misselijk in ieder geval. Verder ook niet fit maar dat mag de pret niet drukken ;-)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:56

Citaat:
Dikke Buiken
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend November 2012 eerste kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitegrekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend in januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraamR
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klusse
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suzanne- Suze - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Suuskipje - Suzanne - 22 Jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort :D

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:03

Beterschap GoGonut!

Heb inderdaad de kruidvattesten gedaan,helaas pindakaas denk ik..alhoewel ik wel kleine symtomen heb en vooraal zichtbare aders langs borsten/tepels/hals en armen,naar mijn weten heb ik in mijn regels hier nooit las van :?

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 08:10

Thanks allemaal! Houd me vandaag lekker rustig hopen dat ik het nog enigszins kan voorkomen.
fanci_mike fijn dat het bij jou vandaag -tot nu toe- mee valt.

Ben benieuwd Duppie. Je zou eventueel een extra gevoelige test kunnen doen om het echt uit te sluiten.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:11

Voor alle misselijke dames, veel sterkte weer vandaag! Ik ben ook sinds gister/eergister misselijk... heb vreselijk last van mijn maag :( "gelukkig" heb ik nog niet overgegeven. Met droge crackers houdt ik het wel uit :) Ik heb op het moment allerlei zwangerschapskwaaltjes terwijl ik volgens mij niet zwanger kan zijn... vind het toch wel een beetje eng :P Maargoed, volgende week dinsdag gynaecoloog, dus dan zullen we het wel zien :P

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:13

Piewie ook weer bij gelezen. Wat gaat dit verrekte snel zeg!

Ik ben zelf geslopt na 8 weken met paardrijden. Wij hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger t worden en wil de het niet risceren dat er wat zou gebeuren met ons Koekiemonstertje (koosnaampje van onze kleine) Ik kon niet meer recht op zitten en zat mij 3,5 jarige gewoon heel erg in de weg. Dat vond ik sneu voor haar! Ook al doet ze geen vlieg kwaad ik voelde me niet lekker op der rug. Dus peerdski heeft sinds januuari tot 2 maanden geleden stil gestaan. Longeren ging niet ivm rug/bekken problemen. Nu heb ik een hele lieve bijrijder die haar van beweging voorziet. Laatst weer ff stiekem op der rug gezeten. (zal de foto ff uploaden) Oooo wat mis ik het rijden maar goed het is voor een zeer goed doel!

@Joanne1987 Kruidvat verkoopt vaak forever friends lakentjes etc! super zoet!

@loonew Wij hebben de creame witte kleuraangezien we een zomer kindje krijgen vonden wij een donkere kleur niet zo handig.

@tesca en alle andere !Welkom!

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:04

Afbeelding
Ruim 6 maanden zwanger en dankzij mijn lieve bijrijder even een paar rondjes aan de hand gestapt op min lieve Diedie!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:13

Wat moet dat super gevoeld hebben! Lekker! Ik mis het zo om lekker bezig te zijn met ze, normaal gaat daar echt twee tot drie uur per dag naartoe, nu ben ik met een klein halfuurtje weer weg....

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:16

Mooie foto zeg! Het schijnt dat als je paardgereden hebt tijdens je zwangerschap dat kinderen dan later sneller rustig worden van een wiegende beweging :)

Kan me voorstellen dat dat balen is Fanci_Mike!!

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:19

@fanci_mike Ja het was een magische gevoel! Die smile zegt denk ik wel genoeg hihihi

@Superliesje Ik hoop het ik heb weinig gereden maar hoop net genieg ;)

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:20

Is dat zo dat ze dan rustiger worden? Dan ga ik me toch snel nog een paar keer op een paard zetten... Hebben juist een nieuw paard gekocht, en heb er zelf nog niet op gereden. Het kriebelt zo hard!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:22

Bij mijn eerste heb ik gereden tot ik twaalf weken was. Daarna niet meer. En nu rijd ik al een paar weken niet meer omdat mijn paard bij de hengstenhouderij staat.

Ik dacht altijd dat ik lang door zou rijden tijdens mijn zwangerschap. Maar een paar weken voor de positieve test bij mijn eerste ukkie ben ik met paard en al gevallen omdat mijn paard struikelde. De schrik zat er toen ik zwanger was dus nog goed in. Omdat na drie maanden de baarmoeder boven het schaambot uitkomt, ben ik toen met drie maanden gestopt.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:25

Ik heb ook altijd gezegd ik rij zo lang mogelijk door. Maar het voelt lichamelijk gewoon niet goed, voel me erg beperkt. Laatste ritje, staprondje van ongeveer een uurtje, en ik heb er twee dagen van mogen bijkomen;in bed wel te verstaan. Dus dat wordt 'm gewoon niet... :-(

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:27

Ik zou het liefst ook zolang mogelijk doorrijden maar mijn ponylief is nogal vervelend op het moment. Dus hopelijk is dat snel over en kan ik gewoon lekker gaan hobbelen...

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:46

Ik heb niet alles gelezen, maar voor degene bij wie het (nog) niet zo wil lukken hier een paar tips.

Om goed inzicht te krijgen in je cyclus een paar maanden je temperatuur bijhouden door iedere morgen om ongeveer dezelfde tijd je temp te meten en dit te noteren.
Voor je eisprong is de temp vrij laag, na de eisprong hoger.
Mocht een zwangerschap uitblijven en je besluit naar een dokter te gaan dan moet je ook altijd een paar maanden dit bijhouden dus het is handig dit nu al te doen.

Meestal is de eisprong 10-14 dagen na de 1e dag van je menstuatie, maar bij sommigen is dit eerder of later.

Ik kon zelf altijd voelen wanneer mijn eisprong eraan zat te komen, ik voelde dan pijn in mijn rechter of linker zij.
Meestal is je baarmoedermond ook zachter en meer open als je vruchtbaar bent.

Zwangerschapstesten en ovulatietesten zijn bij de drogist vrij duur, via internet kun je ze ook heel goedkoop kopen, je krijgt dan een super simpele uitvoering maar ze werken prima, kosten waren 5 jaar geleden iets van 10 euro voor 5 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten, dus 1 euro per stuk.

Ovulatietesten zijn erg handig, je kunt precies zien of je wel of niet vruchtbaar bent.

Verder kun je het beste van de 8e tot de 15e dag na de 1e dag van je menstruatie vrijen, blijf daarna een tijdje op je rug liggen met je knieen tegen je kin zodat het sperma er niet gelijk weer uitloopt.

O ja als je vruchtbaar bent heb je meer dan anders belangstelling voor mannen en heb je de hele dag zin :)

Succes

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:54

Zo, wat is er bij gekletst.

Welkom alle nieuwe meiden.

Ik zag wat voorbij komen over groeiende borsten. Toen mijn nichtje met 7 weken bij ons kwam zijn mijn borsten ook groter geworden, 1 cupmaat. Ze zijn daarna niet kleiner geworden. Mijn man vindt dat helemaal niet erg, ik ook niet, want ze zijn mooi zo.

Ik heb ook wat overgewicht, maar mijn huisarts heeft het daar niet over gehad. 2 maanden geleden ben ik bij haar langs geweest omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Volgende week ga ik terug naar de huisarts om te bespreken hoe verder, als ik dan niet zwanger ben.
Een vriendin van weegt ruim over de 120 kilo en is vrij gemakkelijk zwanger geraakt. Jammer genoeg kreeg ze met 24 weken zwangerschapsvergiftiging en is haar dochter met 26 weken gehaald. Wonder boven wonder heeft het meisje het gered en is ze nu een vrolijke, gezonde meid van 4 jaar.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:11

@ suuskipje als je mee leest wil je dan ook even de goede lijst quoten dit is een oude!!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:54

Duppie_ schreef:
Ik heb ook weer even bijgelezen,het gaat echt snel hier niet normaal!
Iig geval proficiat voor de nieuwe dikke buikjes onder ons :D en Maylee sterkte,de meeste onder ons weten helaas hoe dit voelt ;(

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan maar helaas nog steeds negatief,zit nu op een week na mijn NOD,bij hoeveel dagen hebben jullie positief getest na de NOD?lees namelijk op internet dat er bij sommige gevallen wel eens na 3-6 weken na de NOD pas positief testen..

O ja;Sandra..hopelijk komt de poes weer snel terug!

Nou als ik idd nu 8 weken ben dan heb ik 2 dagen ervoor gigantisch positief getest, maar als ik uit ga van mijn berekening ervoor, ik sloeg met iedere test trouwens erg positief, kruidvat, clearblue en nog 2 andere, oh btw die kruidvat 2 voor 5 zijn een echte aanrader :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:58

Woepsie, ik dacht echt dat ik de goede had :Y)

rienne schreef:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend November 2012 eerste kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend in januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suzanne- Suze - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend -
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - Gaat eerst maar eens samenwonen :)
[/quote][/quote]

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:10

is nog niet de goede, ik mis er tussen uit ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:10

Ohhh dat word straks echt 3x drama met zwangerschapsverlof totdat de kleine geboren is, zit nu 2,5 dag thuis omdat ik dus zo ziek was, en verveel me dood :') ga zo maar eens mijn schoonmaakwoede opzoeken en puzzelen ofzo :')