Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:47

Anoli schreef:
Juist door dit topic word ik gemotiveerd om extra mn best te doen! :))
Maar hoe langer ik het nu doe ik "verslaafder" ik er aan word.

Ik heb dat ook, dat het een beetje verslavend is. En ik vertel ook aan iedereen die het maar wil horen dat ik ben gaan hardlopen. Dat werkt ook motiverend, want als mensen vragen of je nog gelopen hebt vandaag/gisteren en je moet nee zeggen is dat ook zo confronterend.. Maar goed, het valt me dus alles mee om het vol te houden (tot nu toe..)

Snippergroen

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 07:50

Ik krijg wel eens vragen van mensen waarbij ik alrijd langs hun huis ren. Die zijn allemaal altijd benieuwd hoe het gaat etc. dat werkt zekr motiverend! Dit topic werkt voor mij ook heel goed :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:09

Waar ik meestal loop zie je heel veel hardlopers. Best leuk, maar soms wil ik gewoon helemaal in mn uppie zijn en dan is het wel eens irritant om elke 30 meter "hallo" te moeten zeggen...

Morgen maar eens een nieuwe route verzinnen :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:10

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:20

Ik loop nu een paar weken op eigen houtje hard, maar de intervaltraining van Evy lijkt me wel wat. Lees veel verschillende reacties over de twee versies, weet nog niet welke ik wil gaan doen. Heeft iemand de playlist van Evy 2011 toevallig?

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:42

Zo, net les 14 erop zitten. Over de helft alweer van de lessen van Evy! Het valt me alles mee, het is wel vermoeiend maar niet onmogelijk. Ik besefte me vandaag opeens dat ik nu al 23 minuten in totaal ren bij een les! Nog wel met stukjes wandelen ertussen, maar opeens lijkt de 30 minuten niet meer onhaalbaar :)

Ik ren elke keer een klein beetje een ander rondje. Ik heb een basisrondje waar ik dan steeds andere slingers aan plak. Zo leer ik de buurt ook nog eens goed kennen!

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:59

Echt leuk dat iedereen zo enthousiast is! :) Ik ga vandaag les 20 lopen. Ik had vanaf vorige week vrijdag niet meer gelopen vanwege veel schoolwerk/warme weer etc. Eind juni wedstrijd van 3km dus dat moet lukken.

Tamara81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:10

Hallo allemaal! Mag ik me hier ook aan komen sluiten? Ik heb vandaag mijn 2de les gedaan van mijn start running app en die bouwt in 9 weken tijd met 3 lessen per week op naar de 5 km. Met collega's willen we in oktober 10 km gaan lopen met de singelloop in Breda dus dat zou te doen moeten zijn. Een jaar of 6 geleden heb ik wel redelijk wat hardgelopen en 2x een 10km loop gedaan maar ben er echt weer helemaal uit. Heb ook echt een conditie van 0.... maar hopelijk komt daar snel verandering in!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:17

_Rapido_ schreef:
Echt leuk dat iedereen zo enthousiast is! :) Ik ga vandaag les 20 lopen. Ik had vanaf vorige week vrijdag niet meer gelopen vanwege veel schoolwerk/warme weer etc. Eind juni wedstrijd van 3km dus dat moet lukken.

Ik ook :Y) Heb er wel weer zin in *\o/* Hopelijk is dat vanavond ook nog zo :')

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:36

Weten jullie trouwens nog goede hardloopmuziek? Ik ben bezig om een playlist voor zondag te maken, maar t wil nog niet helemaal lukken.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:37

Bwaa ben jaloers op jullie hardlopende hardlopers :j Vandaag 1,5 uur gezwommen en kom net terug van de fysio.
Hij heeft de boel even 'gemasseerd' was weinig masseren aan was meer pijnigen :') En als er iemand nog tijd teveel heeft, ik kan wel wat gebruiken xD.
Ik moet 3x per dag 20min koelen, 3x per dag goed rekken, en dan nog 1x per dag een serie oefeningen doen.. Erm ja ja >;)

WillemYntJee, playlist van mij en negerzoen staan al voor een gedeelte op pagina 23.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:39

Pfoe dat is een heel schema Kasmir, mja alles om maar weer beter te worden denk ik?

Zit ik inderdaad nu terug te lezen, top! Ik moet wel minimaal een uur en een beetje aan muziek vullen dus ga nog even verder zoeken ;-)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:41

WillemYntJee schreef:
Weten jullie trouwens nog goede hardloopmuziek? Ik ben bezig om een playlist voor zondag te maken, maar t wil nog niet helemaal lukken.

Ik koop telkens de Dance Smash van radio 538. Lekkere muziek om op te lopen!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:59

Zo kun je ook punten sparen hier? Voor elke persoon die je aan het hardlopen krijgt 5 punten?? :')

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:35

Ik luister voornamelijk live sets van Enter Shikari, Linkin Park en voor de rest een mix van rock en techno. Drum&bass is ook heerlijk.

Vandaag ga ik les 23 rennen, ben benieuwd! Heb er wel enorm veel zin in.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:46

@tamara: ik wil ook de singelloop doen! Haha

Ik ga morgen weer! Het is me nog niet gelukt om evy op de pc te krijgen maar goed.... Heb al een app gelukkig!

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 19:11

Goldie schreef:
_Rapido_ schreef:

Ik ook :Y) Heb er wel weer zin in *\o/* Hopelijk is dat vanavond ook nog zo :')

Ik heb zó geen zin om nu te gaan hardlopen. Ik zei vanmiddag wel heel leuk dat ik les 20 ging lopen (het was trouwens les 19, verkeerd onthouden) maar nu moet ik nog veel huiswerk doen en de bank zit gewoon te lekker :+ :o Geef me even motivatie! :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 19:51

Ik ga ook niet. Voel me niet 100% lekker en mijn benen zijn als lood. Morgen dan maar...

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 20:43

Ik ga toch ook niet... Het is perfect weer en ik heb enorm veel zin om te gaan maar ik heb nog zoveel te doen thuis.. Ik baal er echt heel erg van, want morgen kan ik ook al niet!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 21:46

Ik ben lekker wel geweest :P
Heerlijk gelopen! Ging zo lekker. Daarna meteen omgekleed en paard gereden. Daarna gegeten :) nu voldaan op de bank!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:16

Mag ik me ook melden ? Sinds kort loop ik samen met mijn schoonzus. Ook met het programma van Evy ( 2011 ) Vrijdag moet ik aan aflevring 6 beginnen. Ik sta er echt van te kijken dat ik al 3 minuten achter elkaar kan lopen zonder heel moe te worden. Echt leuk om te lezen dat er meer met Evy lopen.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:22

Welkom welkom!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:54

Ik ben vandaag met Evy 2006 begonnen :)
Viel me ook alles mee! Had er alleen een wat langer rondje van gemaakt per ongeluk, ken mijn buurt nog niet heel goed dus is wat lastig tijd inschatten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:25

*komt ook binnen vallen*

Er lopen hier vooral mensen met Evy lijkt het wel? :P Ik heb van runinfo.nl het afval hardloopschema, gewoon omdat die sneller opbouwt als het beginnersschema. Heb week 1 ervan overgeslagen en ben nu bij week 5. Gister 2x10 (3) en 2x3 (2) gedaan, wat erg goed ging. Tussen de 10 minuten in heb ik maar 2 minuten gewandeld. Had het gevoel dat ik ook wel 20 minuten achter elkaar kon lopen, maar blijf toch redelijk trouw aan m'n schema :)

Ik heb qua muziek niet echt specifiek iets met bepaald tempo, als het maar vrolijk is! En vaak loop ik gewoon zonder muziek.

Mijn doel is volgend jaar april in antwerpen de 10 miles te lopen :)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:31

Ja Evy is gewoon een heel fijn schema met muziek en iemand die zegt wat je wanneer moet doen zodat je er zelf niet overna hoeft te denken haha.
Goed bezig iedereen verder *\o/*
Ik zit te twijfelen of ik morgen nog ga zwemmen, heb nogal last van m'n ogen dus misschien een goed idee eerst een zwembrilletje te kopen :')