wollie2004 schreef:![]()
Heb je mij ook gespot?
Niet bewust. In welke groep zat je? En zeg nou niet dat je met het examen doodleuk naast me zat, want dan had je wel eens wat mogen zeggen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar zit toch wel een vette spier haha! 
Airborn schreef:Ik ben nogsteeds druk aan het klussen, vandaag voor de 3e dag op rij geklust, en door 2e dag op rij wakker geworden met migraine, beetje jammer... Maar geen tijd om ziek te zijn, dus ik ga stug door Merk wel dat hele dag zo klussen iets is wat ik niet gewent ben, ben iedere avond dood op en ga dus ook steeds vroeg naar bed. Denk dat ik dr nu ook maar zo in duik...
maar het resultaat..
daar gaat het om! Toushie schreef:Zo ben weer geweest en helemaal gesloopt heb echt mezelf gepusht
_Nancy schreef:Nohh,, toen ik mijn schouders aan het doen was, jeuzus Daar zit toch wel een vette spier haha!
Was echt goed zichtbaar, leukleuk!!
mijn nek is echt aso.. als ik hem train. en ik vind t niet eens lelijk 

Airborn schreef:DDDMakkink, van amoniak (en terpentine) kun je ook hoofdpijn, misselijkheid en koorts krijgen van de dampen, zeker als je niet goed genoeg ventileert.
Oeh, iedereen is goed bezig, goedzo meiden!
_Kiki_ schreef:Ik zal goed opletten en ook voor jou mijn best doenHihi! Heb jij in week 7 al tentamen? Mens en dierkunde?
En wat top van die circuittrainingen
Ben echt super benieuwd. Helaas vind ik vrijdagmiddag echt het vervelendste tijdstip wat er is 
. Ik was vandaag echt weer heel erg misselijk. Word er zoooo moe van. Maar hoop dat het zo over is als ik lekker ga fietsen. Dinsdag bootcamp en dan wil ik morgen of maandag ook nog wat gaan doen. Denk dat het maandag wordt...
net lekker gerend in het park..! met mijn Mylapchip zie je de rondes die je rent. een normale ronde is 1250 meter.. we hebben in totaal 6,5 gerend
in 40 minuten, dus ik ben blij! met wat heuvels op en af, tempowisselingen.. lekker lekker!!
ga zo een lekkere salade maken, dus nu op naar de winkel voor blikjes tonijn.
ik wil mijn naam ook veranderen..maar geen id waar in! vind het iig wel een leuk idee! 
nog meer mensen hier die fanatiek bezig zijn geweest vandaag?
.. maar voor vanavond ben ik in staat om een pizza in de oen te doen.. maar dat is niet goed! Help!
ik heb sinds 2 weken geleden de tonijn helemaal ontdekt, eet 't nu 't liefst elke dag wel op een cracker oid 
slecht. Sowieso een salade...
Ik maak m zo...: blikje tonijn, mais, uitje, komkommer , eventueel paprika/ saladekaas blokjes.. beetje peper en zout en sla
en smikkelen maar haha. 
ga ik ook onthouden! 
In onze eigen 'fitnesskamer' (er staat alleen een heel oude fiets, loopband en 2 gewichten van beide 2kg
). Heb veertig minuten wat diverse dingetjes gedaan, wat gelopen en 'kracht' oefeningen. 

Daarna met de collegas wat gaan eten

Maar zat bij het eerste gerechtje al vol, dus heb niet veel op!

!