op de link hierboven en de facebook-pagina van Marcel of Pointblank kan je al sneak previews vinden Op 1 locatie komt van iedere kunstenaar een werk of 2 te hangen, en bovendien kan je de 'kunstroute' door Weert lopen, er hangen in diverse etalages nog meer kunstwerken van de deelnemende kunstenaars wij hebben er zin in!
liesjecryos
Geplaatst: 23-04-12 10:27
liesjecryos schreef:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met puistjes ?? Het probleem is dat er een ontwerp klaar ligt voor mijn arm maar zo nu en dan heb ik daar een soort vetpuistjes. Kan de artiest dan wel tattoeeren??
Marshaha
Geplaatst: 23-04-12 10:28
liesjecryos schreef:
liesjecryos schreef:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met puistjes ?? Het probleem is dat er een ontwerp klaar ligt voor mijn arm maar zo nu en dan heb ik daar een soort vetpuistjes. Kan de artiest dan wel tattoeeren??
Ja ik heb er dus helemaal amper vel op zitten,, ben wel een stevige meid maar me enkels en polsen zijn aan de binnenkantwat zwakker.. Maar toch wil k m daar
Ik heb er een op mn pols en t deed vreselijk pijn.. Ging er vrij neutraal in, had veel gehoord dat t wel mee zou vallen, maar ik ging door een hel Gelukkig issie het dik en dwars waard hoor.. duurde ook maar 3 min en ben er nog steeds heel blij mee