Courses schreef:^ Eh, minihouse heeft ook wavy. Daar heb ik mijn krullend set ook vandaan.
Oké...ik kan ze dus echt niet vinden ...ik zoek waxjes, zwart en minimaal 50cm en natural wavy dus echt:-))
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:ja dat klopt, maar ze twijfelde over de kwaliteit.... de kwaliteit is wel erg goed...al moet hij wel geknipt worden...tja daar had ze geen zin in..dat kan ik wel snappen
dus op zoek naar iemand anders...ze zijn gewoon in nieuwstaat dus voor iemand die ze eigelijk wil kopen van de website is dit een meevaller van 25 euro
Anne_mieke88 schreef:jup staat boven in
zo krijg je ze van luxery princesses door de deur
interesse?
evelienn28 schreef:hoihoi
Ik wil ook hair extensions gaan aanschaffen, het liefst clip in extensions omdat ik nogal breekbaar haar heb zijn die wax extensions niet zo goed idee is mij vertelt.
Maar hoe zit dat met clip in extensions als je geverfd haar hebt, ik wil ze graag voor de lengte maar ook dat me haar er wat dikker door lijkt.
Wat kost zoiets en waar kun je het het beste bestellen?? ik zie veel voorbij komen maar weet eigenlijk niet goed waar ik naar moet zoeken.
Ik wil ook hair extensions gaan aanschaffen, het liefst clip in extensions omdat ik nogal breekbaar haar heb zijn die wax extensions niet zo goed idee is mij vertelt.
Maar hoe zit dat met clip in extensions als je geverfd haar hebt, ik wil ze graag voor de lengte maar ook dat me haar er wat dikker door lijkt.
Wat kost zoiets en waar kun je het het beste bestellen?? ik zie veel voorbij komen maar weet eigenlijk niet goed waar ik naar moet zoeken.