HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:10

Horse_lover9 schreef:
Dan liever zelf pureren denk ik.. ziet er onsmakelijk uit :')

TeSzZz schreef:
Volgens mijn zus (2 kleine kinderen) zijn die olvarit potjes hartstikke lekker. Heb alleen geen idee of het waar is want ik vind ze er zo onsmakelijk uitzien dat ik het nooit heb willen proberen :P

Die fruit dingetjes zijn wel errug lekker! Maar de groente inderdaad... brr :')

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:13

Die youtube.. jij bent knettergek hahahahahahahaha _O-
Heerlijk mens :')

Symbeami schreef:
Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.

Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken.... :x

http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:14

Voor de pap moet je trouwens wel eerst de melk opwarmen, vind ik iig lekkerder :P
En vind pap een raar woord, haha.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:15

Als je graag op iets wil kauwen, kun je ook zoethout halen :')

Ben al een tijdje aan het meelezen, maar het gaat zo hard, lukte me de laatste dagen niet om alles in te halen. Nu eindelijk gelukt en kan ik ook een berichtje achterlaten *\o/*

Ook nog van mij heel veel sterkte de komende tijd! Je gaat het gewoon redden en alles komt weer goed! :j

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:17

De sinaasappel/banaan potjes zijn wel lekker , maar de rest :n
brrr

Mijn dochtertje heeft een keer zo`n heel potje uit afgrijzen door de kamer gemept toen ik het haar wou voeren . Ik ging zelf ook al zowat over mijn nek van de geur na het opwarmen van dat potje, dus ik gaf haar geen ongelijk maar ja soms was het zo handig om zo`n ding te geven.. Dus als je nog wat eetlust wilt behouden? Ga dan vooral niet voor de potjes met babyvoedsel wat je warm moet maken.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:19

ik verwarm ook altijd eerst de melk en dan de brinta erin, beetje suiker :9
Heb zelf zo'n 3 weken vloeibaar voedsel gegeten. Maar niks gepureerd.
Echt brinta, soep, toetjes e.d. Je hebt ook van die babydrinkjes. Had die van banaan smaak, was best jummie! Pyjamapapje heet het! Ja heb ze nog liggen :o

Die babypotjes vond ik alleen de fruit er lekker van.

Vala

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:21

Ik vind de Olvarit best lekker! Zeker de fruithapjes.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:23

TS, heeeeeel veel sterkte en kracht toegewenst. :(:)

Ik heb ook nog een voedingstip (geloof niet dat die al genoemd is, maar zo wel... excuse me :o ) : cola.
Helpt goed als je je wat flauw en slap voelt, maar helpt met name tegen misselijkheid. Ook als je straks chemo gaat krijgen.

Wat Brinta betreft, ik vind de onbijtdrink van Brinta heel erg lekker. Valt niet zwaar maar voedt goed. Smaak vanille is erg mjammie :9

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:23

Goede tips over AH thuis laten bezorgen!
Vind van mijzelf dat ik nu gewoon nog zelf kan halen. Ga dan wel met de auto moet ik toegeven.. het is anders te zwaar tillen. Ga t wel onthouden! Helaas is dat wel duur geloof ik..
@Frozenstar: goede tip met abbonement.. ga eens kijken. Enige is dat ik geen abbo nodig heb.
Wil ook best een 2e hands kopen van iemand die hem niet gebruikt, maar ik vermoed dat dat vaak gejat spul is en daar werk ik niet aan mee. Moet mij er eens beter in verdiepen, maar vooral eerst doorsparen haha.
@antje_vip : haha.. zoethout.. denk niet meer gehad sinds mn 12e ofzo haha.
@ Undefined : oke.. bij pap eerst melk warm? Maar als je t opwarmt wordt t toch ook warm? Of gooi je die brinta er in.. roeren en klaar? Havermout moet inieder geval nog koken enzo..

Rijst met ragout.. geen idee of dat lukt. Merk wel dat ik last van eten heb wat klein lijkt, maar niet heeelemaal gepureerd is.. Misschien eens proberen!

En goede tip.. cola goed v misselijkheid en verder dus brinta -drink smaak vanille.
Ik onthoud alles :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:25

ja ontbijtdrink is ook een goede ja!
Drink zelf elke ochtend GoedeMorgen! (aarbei, kiwi, banaan). Niet omdat ik dat moet hoor, maar krijg 's ochtends niks anders weg, haha.

Ja ik zet een bord met melk in de magnetron, daarna brinta erin, roeren en klaar :)

Vala

Ik doe als ik brintapap maak melk in een kom, 2 minuutjes in de magnetron en daarna de brinta er doorheen en lekker 3 scheppen suiker.

Murthul

AH thuisbezorgen was dacht ik de 1e keer gratis :))

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:26

ik zie dat Nessa me voor is ;) .

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:26

Ja eerst maak je de melk warm, dan voeg je die brinta toe. Niet super veel in een keer maar in stapjes, zodat het niet te dik wordt!
En dan een beetje suiker er overheen. (Ik doe meestal best veel suiker :') )

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:30

Lekkere blanke vla met wat suiker en kaneel, yummie, gewoon lekkere dingen pakken, jezelf verwennen!

Mijn paard kan trouwens perfect appels en wordtels pureren (tot een heerlijke schuimende substantie die hij uit zijn mond laat blubberen) dus als je staafmixer overbelast raakt stuur ik hem wel even langs :+

Wij houden je wel bezig tot woensdag en vervolgens liggen we met z'n allen dinsdagnacht wakker, of gewoon te posten!

Urbanus

Gooya schreef:
TS, heeeeeel veel sterkte en kracht toegewenst. :(:)

Ik heb ook nog een voedingstip (geloof niet dat die al genoemd is, maar zo wel... excuse me :o ) : cola.
Helpt goed als je je wat flauw en slap voelt, maar helpt met name tegen misselijkheid. Ook als je straks chemo gaat krijgen.

Wat Brinta betreft, ik vind de onbijtdrink van Brinta heel erg lekker. Valt niet zwaar maar voedt goed. Smaak vanille is erg mjammie :9

Wat betreft die cola... Frisdranken zorgen ervoor dat je moet boeren en dan gooi je vaak alles er weer uit...

Nessa

ik doe 3 kleine schepjes suiker :P

Even nagekeken voor AH bezorgen.
Je moet voor minimaal 70 euro bestellen. Het bezorgen zal zo tegen de 7 euro kosten wat ik zo zag.
Ligt er beetje aan op welk moment je het laat bezorgen! Ze nemen ook lege flessen weer mee terug :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:31

Thuiszorg kan ook boodschappen doen hoor!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:35

Haha.. dan mag jouw paard op mijn balkon logeren. Krijgt ie groenten-soep gevoerd en alles wat ie moet pureren voor mij :P .
Oh jee.. nee hoor.. iedereen gaat di lekker slapen :o .
Zal (hoe moeilijk eventueel ook) zo snel mogelijk posten woensdag. Enige is.. ben de hele dag in t AMC en heb die ipad nog niet :') . Ga dus thuis posten en kan best s avonds pas worden...

boleertje06 schreef:
Lekkere blanke vla met wat suiker en kaneel, yummie, gewoon lekkere dingen pakken, jezelf verwennen!

Mijn paard kan trouwens perfect appels en wordtels pureren (tot een heerlijke schuimende substantie die hij uit zijn mond laat blubberen) dus als je staafmixer overbelast raakt stuur ik hem wel even langs :+

Wij houden je wel bezig tot woensdag en vervolgens liggen we met z'n allen dinsdagnacht wakker, of gewoon te posten!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:38

MarcoBorsato schreef:
Wat betreft die cola... Frisdranken zorgen ervoor dat je moet boeren en dan gooi je vaak alles er weer uit...

De cola dood maken dus prik eruit scheelt al een heeeel stuk!!!
En geen light versies maar de enige echte!

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:47

Kido schreef:
Ik denk dat je t verkeerd gelezen heb...
Ze bedoelde dat t nagenoeg zeker was dat t kanker was en niet de kans op overleving.

Sorry :o Ik bedoel dat ze 1 op 100000 kans had dat het geen kanker was,

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:48

Nessa schreef:
ik verwarm ook altijd eerst de melk en dan de brinta erin, beetje suiker :9

eventueel een klontje roomboter er door dan is het wat vetter/gladder en glijd het wat makkelijker naar binnen, kun je trouwens ook met al je gepureerde eten doen

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:50

Symbeami schreef:
Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.

Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken.... :x

http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded

Wahaaa!!!! Oh die is afschuwelijk _O- :')
Mijn vriend vond hem Facebook waardig!!!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:52

Oh en TS, ik heb geen flauw idee waar je woont, maar is het niet al te ver (noord-holland) wil ik best een x boodschappen komen doen en je komen opvrolijken! :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:53

Horse_lover9 schreef:
Haha.. dan mag jouw paard op mijn balkon logeren. Krijgt ie groenten-soep gevoerd en alles wat ie moet pureren voor mij :P .
Oh jee.. nee hoor.. iedereen gaat di lekker slapen :o .
Zal (hoe moeilijk eventueel ook) zo snel mogelijk posten woensdag. Enige is.. ben de hele dag in t AMC en heb die ipad nog niet :') . Ga dus thuis posten en kan best s avonds pas worden...

boleertje06 schreef:

je kan in de hal val het AMC internetten ;)