Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Zo was het eerst écht niet het is een enorme beer van 2 bij 2, uber macho ook en dan moet ie niets van vrouwen dingen weten, de eerste keer heb ik tegen hem staan schreeuwen, óf ik ging het schuurpapier insmeren óf hij mocht me niet aanrakendat was de eerste keer dat ik hem mocht flutteren
Idem dito met soda, moet altijd eerst tegen hem ingaan
nu vraagt ie er zelf om
Talisa schreef:SimoneDV schreef:haha geweldig die verhalen, met een schuurspons![]()
Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailartKan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha
weet alleen nog niet wat.
Leuk, laat je nog ff het resultaat zien?En veel plezier met je date!
ambre schreef:Ik heb de my denim ook,kreeg wel een opmerking of ik naar een halloween feestje was geweest....
Maar ben zelf ook niet zo vh blauw.
Bij mij kunnen de lakjes nog makkelijk in mijn badkamerkastje.
Talisa schreef:SimoneDV schreef:haha geweldig die verhalen, met een schuurspons![]()
Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailartKan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha
weet alleen nog niet wat.
Leuk, laat je nog ff het resultaat zien?En veel plezier met je date!