ik wil geen kinderen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:24

Wat ik trouwens ook zo vies vind (nu we het er toch over hebben :P ) is als die kleintjes één of andere koek krijgen en daar dan op zitten soppen. Yuk, in no time zit alles onder de afgesopte koekzooi en dan proberen ze 9 v/d 10 keer ook weer op je te klimmen of aan je te zitten.
*spontaan tijd voor hoognodig toiletbezoek*

Ik zit vreemd genoeg nooit op mijn gemak op verjaardagen waar kinderen zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:27

Mars schreef:
Wat ik trouwens ook zo vies vind (nu we het er toch over hebben :P ) is als die kleintjes één of andere koek krijgen en daar dan op zitten soppen. Yuk, in no time zit alles onder de afgesopte koekzooi en dan proberen ze 9 v/d 10 keer ook weer op je te klimmen of aan je te zitten.
*spontaan tijd voor hoognodig toiletbezoek*

Ik zit vreemd genoeg nooit op mijn gemak op verjaardagen waar kinderen zijn :')

Ik vind niet schoongemaakte snotneuzen ook niet fris, maar goed, dit is 9 van de 10 keer aan de ouders te wijten. Niet zo zeer aan de kids. Als jij je paard een maand niet poetst, kan het paard het ook niet helpen immers?
Ik ben van mening dat kinderen niet hoeven te stinken en het kan natuurlijk zo zijn dat je het middel waarmee ze schoongemaakt zijn niet lekker vind, zoals bijv zwitsal, maar heeft weinig met het kind ansich te doen. Poepluiers moeten gelijk verschoond, want dat ruikt niet fris nee.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:32

Mars, zooooo goor idd en dat ouders dan moeiteloos zo'n sopstukje in hun mond stoppen :r ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:35

Sees schreef:
Mars, zooooo goor idd en dat ouders dan moeiteloos zo'n sopstukje in hun mond stoppen :r ;).

Maar wat heeft dat feitelijk met het kind te maken, is eerder wanstaltig gedrag van de ouders toch?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:35

Nou dat verbaasd mij ook hoor :oo
Blegh, moet er niet aan denken...

Anoniem

Re: ik wil geen kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:40

Maar nog es, over welke leeftijdscategorie hebben we hier?? Alle kinderen stinken las ik, kinderen gaan imo tot 16 jaar. Dus ik neem aan dat er hier een bepaalde leeftijdsgroep wordt bedoeld?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:41

Vanáf 16 jaar. Dán gaan ze stinken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:41

Blue_Eyes schreef:
Vanáf 16 jaar. Dán gaan ze stinken :D

De parfumgeur is soms niet van de lucht nee of ouders die hun pubers niet vertellen dat deodorant een noodzakelijk kwaad is :D.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:55

Er is altijd een hemelsbreed verschil tussen "ik vind" en "het is nu eenmaal zo dat.." :j

"Ik vind alle kinderen stinken." Ja, JIJ vindt dat. Kan toch goed zijn? Waarom moet je liegen, als jij alle kinderen niet fris vindt ruiken, dan is dat zo :j .

Alleen als je zegt dat het gewoon algemeen is dat kinderen stinken dan klopt het niet, omdat wat jij stinken vindt dat niet per se voor iemand anders moet zijn.
Maar, dat geldt dan ook weer omgekeerd. "IK vind kinderen lekker ruiken/grappig/schattig..", dat wil daarom niet zeggen dat de hele wereld hetzelfde denkt :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:58

Kwanyin schreef:
Er is altijd een hemelsbreed verschil tussen "ik vind" en "het is nu eenmaal zo dat.." :j

"Ik vind alle kinderen stinken." Ja, JIJ vindt dat. Kan toch goed zijn? Waarom moet je liegen, als jij alle kinderen niet fris vindt ruiken, dan is dat zo :j .

Alleen als je zegt dat het gewoon algemeen is dat kinderen stinken dan klopt het niet, omdat wat jij stinken vindt dat niet per se voor iemand anders moet zijn.
Maar, dat geldt dan ook weer omgekeerd. "IK vind kinderen lekker ruiken/grappig/schattig..", dat wil daarom niet zeggen dat de hele wereld hetzelfde denkt :j .

Ik vraag me af wat ze nu precies bedoelen, vinden ze de zwitsal stinken, vinden ze de kinderen stinken, maar ja, welke leeftijd wordt dan bedoeld, kinderen gaan van 0 tot en met 16. Ik zie niet in waarom kinderen zouden moeten stinken als ze netjes douchen, haren wassen en tanden poetsen en schone kleren aan hebben.
Maar goed, daar schijnt men geen antwoord op te kunnen geven schijnbaar.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:01

Als ze een poepluier hebben dan stinken ze wel hoor :')

Of als ze lekker in de bagger hebben geravot...

Snotneuzen die niet afgeveegd zijn vind ik ook ronduit smerig!
Ik kan er rustig van gaan kokhalzen als ik dat zie... (schijnt anders te zijn als t je eigen kind is, zelfde met poepluiers verschonen :r )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:03

Raja schreef:

Ik kan er rustig van gaan kokhalzen als ik dat zie... (schijnt anders te zijn als t je eigen kind is, zelfde met poepluiers verschonen :r )

Ja, als jij in de bagger hebt gerold, dan stink je ook, niet aan kinderen gerelateerd hoor.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:13

Mindim schreef:
Sees schreef:

Maar wat heeft dat feitelijk met het kind te maken, is eerder wanstaltig gedrag van de ouders toch?

Is ook zo hoor maar buiten een paar ouderen om die hun tanden missen, zal, neem ik aan, geen enkele weldenkende volwassende zo zitten te 'smeren' met eten als kinderen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:19

Sees schreef:
Is ook zo hoor maar buiten een paar ouderen om die hun tanden missen, zal, neem ik aan, geen enkele weldenkende volwassende zo zitten te 'smeren' met eten als kinderen :D.

Nee, omdat volwassenen inmiddels hebben geleerd hoe netjes te eten (alhoewel ik bij sommigen nog twijfel), maar kleine kinderen moeten dat nog leren. Komt weer de leeftijd om de hoek kijken. Ik ken ook kinderen van 5 die niet met hun mond dicht eten, dat vind ik onopgevoed, maar goed, dat vind ik weer aan de ouders om dat bij te brengen, leg ik weer de schuld bij paps en mams.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:20

Sees schreef:

Of het ondergekliederde handje wat ineens in moeders mond aka wasstraat verdwijnt brrr, maar goed, dit is aan de moeder te wijten, niet aan het kind.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:25

Tja weet je, ik vind de meeste kinderen ook gewoon vervelend. Ik weet niet hoe ik me moet gedragen, voel me ongemakkelijk en dat gevoel is geheel wederzijds :D. Ik vind ze vervelend omdat ze op een bepaalde leeftijd altijd overal met de neus bovenop moeten staan, geen besef van prioriteit/tijd/geld etc hebben, ze kunnen manipulatief zijn, spreken in een voor mij onbegrijpelijke taal, vertellen dingen die ik niet interessant vind ;), bemoeien zich overal mee en ga zo nog maar een tijdje door :o. En uiteraard zijn heel veel dingen te wijten aan de ouders maar het zijn de kinderen die de irritatie veroorzaken ;).

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:29

Mindim schreef:
Raja schreef:

Ja, als jij in de bagger hebt gerold, dan stink je ook, niet aan kinderen gerelateerd hoor.

:')
Ik wilde nog zeggen, ik ruik ook niet altijd lekker nee _O-

En dat kinderen kunnen stinken is voor mij geen reden om te zeggen ik wil geen kinderen...

Daar heb ik hele andere redenen voor ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:48

Ik roep ook het liefst 'Mischaaaaaaaaaaaaaa! Je zóón heeft poep!' als meneer een strontluier heeft hoor :D Hou niet van poep, ook niet van zijn poep, maar verder stinkt hij niet (hoop ik dan toch maar) :+
Hij gaat elke avond onder de douche/in bad, krijgt dagelijks schone kleren aan, zijn tanden worden dagelijks gepoetst, zijn bed wordt elke week verschoond, dus ik zou niet weten waar hij naar moet stinken? :=

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:00

F_Orumster schreef:
Sees schreef:

Of het ondergekliederde handje wat ineens in moeders mond aka wasstraat verdwijnt brrr, maar goed, dit is aan de moeder te wijten, niet aan het kind.

Of aan de vieze speen die op de grond is gevallen. Die gaat dan even bij moeder in de mond en vervolgens weer bij kindlief. Bah.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:25

Grappig. Had mij een jaar geleden gevraagd of ik kinderen zou willen krijgen later dan was het antwoord nee geweest, vraag je het me nu dan is het ja. Zeg dus nooit nooit.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:27

Of kwijlende kinderen... GATVER! :r

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:38

Hm.. kwijlen en stinken is niet zo erg, dan kijk je er niet naar of ga je wat verder weg zitten.. Krijsende en rondrennende kinderen in winkels die niet luisteren en andere mensen lastig vallen zijn iritant.. maarja dat is een opvoedprobleem :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:40

Kwijl en snot daar ben ik ook geen fan van :') . Peuters waar van die snotbellen uitspatten nee ik zie liever iets anders :') .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:50

oh dat filmpje _O- raap me op _O- Ik mag hopen dat er zo geen echte ouders zijn :=

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:51

Of zo'n kleintje dat een boertje moet en je schouder dan vol zit met zure moedermelk _O- _O- _O- _O-
Dat stinkt absoluut!