Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Hierwerken er bij de Trekpleister alleen maar van die vreselijke domme aso-meisjes.
Ga veel liever naar de Etos.
Nou, van de week was de nagel van m'n linker-wijsvinger gespleten, en er is net een flink stuk vanaf gebroken. Heb dus m'n nagels maar weer kort geknipt. Kan ik ook gelijk weer wat fellere kleurtjes dragen, dat vind ik altijd mooier op korte nagels dan op lange nagels.
Ga zo Koh Blue Universe en Black Stars maar eens uitgebreid testen.
NatassJa schreef:En even een probeerseltje van vanavond![]()
Slechte foto, maar was een beetje donker, en met flits zag het er niet uit.
Mijn vuurwerk/nieuwjaar-nagel
http://img819.imageshack.us/img819/9752/img1288dh.jpg
xDramaQueen schreef:Donkerblauw schreef:Hierwerken er bij de Trekpleister alleen maar van die vreselijke domme aso-meisjes.
Ga veel liever naar de Etos.
Hier dus ook....met plamuur laag, luid smakend op hun grote stuk roze aardbeien kauwgom alsof ze uitgehongerd zijn, leunend op de balie tot er een klant komt in die vreselijke rotzooi..
Donkerblauw schreef:xDramaQueen schreef:Hier dus ook....met plamuur laag, luid smakend op hun grote stuk roze aardbeien kauwgom alsof ze uitgehongerd zijn, leunend op de balie tot er een klant komt in die vreselijke rotzooi..
Zodra je maar iets dúrft te vragen kijken ze je zwaar beledigd aan. Hoe dúrf je hun klets-pauze te verstoren?!
Meestal is een vraag die verder gaat dan 'waar staat ...?' té moeilijk, en word je afgewimpeld met 'dat weet ik niet' of ze staan je aan te kijken als een domme herkauwende koe.
En die winkels staan altijd própvol met de meest nutteloze troep, en dan zetten ze tijdens het vullen van de schappen hun kar en allerlei dozen ook nog eens in het gangpad. Je kan er negen van de tien keer gewoon niét door. Of ze staan daar met z'n vijven te kletsen, en reageren zwaar geïrriteerd en ronduit onbeschoft zodra je vriendelijk vraagt of je er eventjes langs mag..
Nee, voor mij geen Trekpleister meer. Waardeloze toko.
xDramaQueen schreef:Of ze staan te giechelen terwijl je bezig bent, ook zo irritant.. nu ben ik al iemand die je niet tegen je wil hebben en t is dat er camera's hangen maar ik denk dat er 1 anders toch wel met een gebroken neus had gelopen, dat mokkel is zó vreselijk, dan roddelt ze nét iets te hard zeg maar (uiteraard als herkauwende koe en zoveel sieraden dat je haar van een kilometer hoort aan komen rinkelen) en toen heb ik gezegd toen ik bij de kassa stond als je iets te melden hebt mag het ook recht in me bek... toen zei ze *uiteraard nog geheel herkauwend* had het heuz niet over jouw hoar! stomme snol![]()
DB ik had het al gevraagd maar je had zo'n organizer in je helmer staan, waar had je die vandaan geplukt?
astra4 schreef:Mooi gedaan Optiwolk. Was zeker wel een gedoe, die glittertjes !
Skessa_ schreef:apple01 schreef:OMG ik wil gewoon weer nagellak bestellen...
![]()
Moest even kijken voor een vriendin op ebay... En toen net zolang gezocht dat ze zowel haar nagellakjes verkopen als diegene die ik wil...
En nou wil ik die ook weer kopen...
40 dollar dus 30 euro voor 6 lakjes van OPI, Serena collectie... Doen of niet doen?? (uiteraard niet de breek lak)
Ik had er laatst 4 voor bijna 40 dollar
Als jij ze echt mooi vind, kan je het doen. Scheelt iig onwijs veel met hier.
Rally Pretty Pink is iig een aanrader
KLfan schreef:De link van bestel site http://www.cbc-beauty.nl/epages/6203743 ... cale=nl_NL
xDramaQueen schreef:Hier dus ook....met plamuur laag, luid smakend op hun grote stuk roze aardbeien kauwgom alsof ze uitgehongerd zijn, leunend op de balie tot er een klant komt in die vreselijke rotzooi..
Shaggysophie schreef:Heb dit nu op me nagels:
Let niet op mijn nagelriemen en sorry voor de slechte foto
http://64.4.56.55/att/GetAttachment.aspx?file=0dfb3ab0-0ead-4ee6-b97a-644a76832132.JPG&ct=aW1hZ2UvanBlZw_3d_3d&name=cGhvdG8uSlBH&inline=0&rfc=0&empty=False&imgsrc=&hm__login=sophie.schut&hm__domain=hotmail.com&ip=10.25.148.8&d=d1415&mf=0&hm__ts=Thu%2c%2029%20Dec%202011%2018%3a52%3a07%20GMT&st=sophie.schut&hm__ha=01_89fc4671554dfa49158608651ad5a0412e7880d32af9d7e1560cac76b9c04cd7&oneredir=1
Shaggysophie schreef:Shaggysophie schreef:Heb dit nu op me nagels:
http://64.4.56.55/att/GetAttachment.aspx?file=0dfb3ab0-0ead-4ee6-b97a-644a76832132.JPG&ct=aW1hZ2UvanBlZw_3d_3d&name=cGhvdG8uSlBH&inline=0&rfc=0&empty=False&imgsrc=&hm__login=sophie.schut&hm__domain=hotmail.com&ip=10.25.148.8&d=d1415&mf=0&hm__ts=Thu%2c%2029%20Dec%202011%2018%3a52%3a07%20GMT&st=sophie.schut&hm__ha=01_89fc4671554dfa49158608651ad5a0412e7880d32af9d7e1560cac76b9c04cd7&oneredir=1
Love for nailart
Shaggysophie schreef:Shaggysophie schreef:Heb dit nu op me nagels:
Love for nailart
Glossi schreef:Jammer, er zit hier geen trekpleister. Bij ons KV werken er ook niet hele leuke mensen. Ze kijken altijd sjagerijnig, ook als je ze iets vraagt. Dan denk ik, waarom sta je in deze winkelMorgen ga ik ook wat lakjes in slaan. Heel stom.. Sinds ik Marylin & Me op heb gehad vind ik ineens al mijn lakjes saai
Dus vandaag wat lakjes op gedaan maar heb nu alweer M&M op. Dus ga voor 4 lakjes morgen, meer mag niet van me zelf. Kleurtjes van Catrice en Rimmel die aan te raden zijn?
Anc schreef:DB: mijn pakketje met I lily love you is er nog steeds niet helaas.
Zal mij trouwens benieuwen of mijn TD pakketje er morgen is.
Ik heb vorige week donderdag besteld en tot nu toe is het er altijd met een week + 1 dag, dus dat zou morgen zijn.
Heb alleen het vermoeden dat het ivm de feestdagen nu langer gaat duren
Heb vandaag eindelijk mijn RP van mijn nagels gehaald.
Zat nog erg goed op een klein beetje tipware na, heeft het toch 6 dagen vol gehouden
Nu nog beslissen wat ik er morgen op ga doen...
Zwart met Make it golden of Gorgeous van Orly, keuzes, keuzes....
Glossi schreef:Rood en roze vind ik mooi. Maar wil ook wel een keer een andere kleur proberen. Paars is ook mooi. Heb gehoord dat ze sinds kort bij de Etos ook Herome lak verkopen en daar heel veel kleurtjes van hebben. Dus daar zal ik ook even kijken.
rex41 schreef:Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe je deze nagels maakt, ik wil ze ook graag voor het nieuwe jaar..
Donkerblauw schreef:Moeilijke keuze trouwens, goud met zwart of Gorgeous.. Ben wel benieuwd naar de zwart & Make It Golden-combinatie!![]()