Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:45

ik heb een probleem, mijn nagel is zoooo slap! ik heb al nagelverharder geprobeerd en er zit nu ook een spleet in mijn nagel, die ongeveer 1 cm is. ik had ze ook best wel lang maar na 5 dagen zjn ze dan al weer kort omdat ze inscheuren. weet iemand dat?

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:46

Ben heel Amsterdam en Amstelveen afgereisd voor circus confetti.. Ik heb m te pakken :D samen met Marilyn and me
Space queen
Een zwarte van de dirx
En een paarsrozige? ( beetje onplaatsbaar ) van de dirx.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:48

Ben de my sparkling acrobat van essence eraf aan het halen; wat een drama! Zelfs met kunstnagelremover is het geen doen :\

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:49

Onder warm water even laten weken?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:51

Skessa_ schreef:
45 komen we zo aan :P
Donkerblauw schreef:
Heb echt zin om nagellak te gaan bestellen op NFP, maar ik mag/kan écht niet..
Dan maar mooie lakjes kijken, voor op m'n wishlist. :+

:(:) Samen zijn we sterk ;)

Haha, inderdaad!
Maar 't is echt verrekte moeilijk om mij aan dat verbod te houden, zeker nu met die aanbieding van NPF. :=

Zouden er afkickklinieken bestaan voor nagellak(koop)verslaafden? :')

runasays schreef:
Ben heel Amsterdam en Amstelveen afgereisd voor circus confetti.. Ik heb m te pakken :D

En, waar heb je 'm uiteindelijk gevonden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:52

Watjes en folie! Zit ik nu ook in met links, Kleancolor Holo Chrome is een b*tch om te verwijderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:53

Donkerblauw schreef:
Skessa_ schreef:
Samen zijn we sterk ;)

Haha, inderdaad!
Maar 't is echt verrekte moeilijk om mij aan dat verbod te houden, zeker nu met die aanbieding van NPF. :=

Sorry Y;( }:)

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:55

runasays schreef:
Ben heel Amsterdam en Amstelveen afgereisd voor circus confetti.. Ik heb m te pakken :D

En, waar heb je 'm uiteindelijk gevonden? :)[/quote]
Ergens in een mini winkelcentrumpje in Amstelveen.. Haha!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:56

En als je nou lakjes ziet die je graag wil hebben maar ze bij TD niet hebben? >;) O:) O:)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:57

Ik weet nog niet of ik ga bestellen bij NPF... mijn bankrekening laat het niet toe |(

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:59

Donkerblauw schreef:
Zouden er afkickklinieken bestaan voor nagellak(koop)verslaafden? :')

_O-

Jaaaa ik heb vanmiddag ook even bij de KV geshopt! De buit:
Circus confetti, Hello holo, Make it golden, Black is back en een groene glittertopper uit de Twins serie van Essence
Marilyn & me van Catrice
en nog een nagelolie... *\o/*

*zit gehypnotiseerd te kijken naar de glitterende Hello Holo op haar paarse nagellak* :wow:

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:02

Skessa_ schreef:
En als je nou lakjes ziet die je graag wil hebben maar ze bij TD niet hebben? >;) O:) O:)

Heel hard huilen of ze kopen met de creditcard van vriendlief. :)) Nee hoor, grapje.
Kan ze altijd nog als kerstcadeautje vragen. :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:08

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:09

*\o/* *\o/* *\o/*

Dorpje verder hadden ze nog genoeg Hello Halo! Heb er 4 meegenomen :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:10

NatassJa schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*

Dorpje verder hadden ze nog genoeg Hello Halo! Heb er 4 meegenomen :')

waarom 4 :')

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:11

Ik ben verslaafd aan die lak denk ik :D Vind hem zo vet.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:11

Donkerblauw schreef:
Skessa_ schreef:

Heel hard huilen of ze kopen met de creditcard van vriendlief. :)) Nee hoor, grapje.
Kan ze altijd nog als kerstcadeautje vragen. :')

Ik heb geen vriendjelief :( En fam snapt niks van nagellak :P Alleen mn zusje, maar dies pas 14, dus dat wordt m ook niet ;)

---> |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:13

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:28

Skessa_ schreef:
Ik heb geen vriendjelief :( En fam snapt niks van nagellak :P Alleen mn zusje, maar dies pas 14, dus dat wordt m ook niet ;)

---> |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

:(:)
Een troost, bij mij snapt ook niemand uit de familie iets van nagellak. Alleen m'n tante, maar die koopt alleen maar rode Chanel-lak. :+
Je moet 't gewoon zo duidelijk opschrijven dat een kleuter het nog begrijpt, een directe link naar het lakje in een webshop doorsturen óf meegaan naar de winkel. Doe ik ook altijd als ik een luchtje/make-up/nagellak wil hebben. :')

xLindy91 schreef:
Je mag mijn vriend wel even lenen! :D
Als ik geweldige lakjes zie, en ik heb geen geld, zegt hij bestel ze maar, krijg je van mij! :))

Haha, lieve vriend heb jij! Ben op zich wel blij dat mijn vriend dat niet zegt, anders zou ik 5 Helmer-kasten nodig hebben. :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:37

Malih: Ik had dat ook, maar ik ben erachter gekomen dat het bij mij komt doordat ik bij oa de paarden mijn nagels dubbelvouw en door de nagellak gaat dan de bovenste laag van mijn vinger af. Ik probeer nu mijn nagels niet te lang te houden, want dan gebeurt het eerder, en ik probeer mijn nagels goed te verzorgen. Een goede basecoat onder de nagellak werkte bij mij al erg goed en het werkt ook om de nagellak niet helemaal af te laten bladderen. Na een dag of twee haal ik het er zelf af en blijft mijn nagel mooier.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:38

Hahahah geweldig! Mijn scharrel cq. vriend (geen idee waar we nu zitten :') ) vind al die kleurtjes maar "boeit me niet". Pff, heb je ook zoveel aan! Ik helemaal trots dat ik ze nu kán lakken omdat het geen stompies meer zijn, krijg je zo'n reactie _O- . Gelukkig zijn zn mams en zusje er meer van gecharmeerd.. Ah, en mijn mams deelt nu natuurlijk mijn verslaving :D!

Edit: Max lakjes voor een flat rate box zijn 42 stuks, dan krijg je de medium box.
Maar volgens mij kun je zoveel bestellen als dat je wilt, alleen worden de verzendkosten wel erg hoog dan..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:49

xLindy91 schreef:
Je mag mijn vriend wel even lenen! :D

Als ik geweldige lakjes zie, en ik heb geen geld, zegt hij bestel ze maar, krijg je van mij! :))

Hahaha das lief van je :D Voordat jou vriendje hier is is t alleen al 22.00 geweest onderhand :P

Iemand nog een leuke vrijgezelle broer/neef/buurjongen over?? _O- _O-

Hahaha DB, op inet bestellen snappen ze ook al niks van :P

Edit: 17.50 O:) O:) O:)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:53

Yv_ schreef:
Hahahah geweldig! Mijn scharrel cq. vriend (geen idee waar we nu zitten :') ) vind al die kleurtjes maar "boeit me niet". Pff, heb je ook zoveel aan! Ik helemaal trots dat ik ze nu kán lakken omdat het geen stompies meer zijn, krijg je zo'n reactie _O-

Aah, zo herkenbaar! Zo reageerde vriendlief eerst ook altijd op m'n nagellak als ik hem trots m'n nieuwe lakje liet zien..
Denk dat 't gewoon moet groeien bij mannen, want tegenwoordig is hij echt geïnteresseerd in welke lak ik draag en komt hij (als we in een drogisterij staan) wel eens aan met een flesje nagellak in z'n handen, en de vraag "vind je deze mooi?".
Vaak dient hij ook verzoeken in, welke nagellak ik de volgende keer moet dragen. De ene keer is het dan vreselijk fout (knalroze met goud o.i.d.) en de andere keer is het gewoon omdat hij het een mooie kleur vind (Ruby Pumps, Wagon Trail en Lubu Heels :)) ).

Mag alleen niet te veel flesjes per maand kopen, en als een nieuw lakje teveel lijkt op een lak die ik al heb, krijg ik daar wel een opmerking over (zoiets als "hoeveel roze nagellak heb je nou al?" of "volgens mij heb je alle kleuren roze in de wereld al.."). :=

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:58

ik wil graag nepnagels
laten doen of zelf doen?
welk soort acryle jha, nee?
wat is een beetje normale prijs voor nagels te laten zetten
en wat voor als je het zelf doet
xxxyael_my

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:58

Hij moest eens weten HOEVEEL verschillende kleuren roze er wel niet zijn _O- O:)