Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladyloe schreef:Heb zelf ook zo'n kleur maar dan van catrice.. Vind 'm in het flesje mooier dan op m'n nagels..
Anc schreef:Vond de Nikki Minaj ( of hoe je dat ook schrijft ) echt tegen vallen.
Saaie, oninteressante kleurtjes.
Ben wel heel benieuwd naar een swatch van die paarse glitter OPI in de muppets collectie, dus als je hem binnen hebt...
Liek_ schreef:Donkerblauw schreef:Oh DQ, hoe lang is zo'n potje Lemony Flutter houdbaar? Zag gister dat die van mij al een half jaar over datum is. Oepsie.
HuhWaar staat de houdbaarheidsdatum op dan? Ik kan er geen 1 ontdekken. Heb m wel uit Londen dus misschien is het wel anders. Het zijn in elk geval allemaal olieen, dus dat moet echt ontzettend lang houdbaar zijn. Zolang de textuur goed blijft en hij ruikt niet vreemd zou ik hem lekker blijven gebruiken!
X_spirit_X schreef:Vandaag ff een matte topcoat gehaald en witte crackle van de etos. 2e gratis bij de etos op alle merken
Mowoah schreef:X_spirit_X schreef:Vandaag ff een matte topcoat gehaald en witte crackle van de etos. 2e gratis bij de etos op alle merken
Matte topcoat van Etos? Of een ander merk? Wil je je ervaring vertellen, ben erg benieuwd namelijk.
En ja, van die actie weten we, helaas hahaha.![]()
Nouka schreef:Ben benieuwd naar de plates DQMerk je duidelijk verschil tussen Konad en andere merken?