Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:28

Afbeelding

Vind die derde wel leuk

Connie

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:31

Die vijfde lijkt me ook wel apart..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:39

Die 5e lijkt me een beetje Holo van Gosh, toch? Maar wel erruuuggg mooi want die wil ik nog.

Haha jaaaaaa mijn lakje begint te chippen, tijd voor een nieuw lakje! Ga het alleen wel morgenochtend lakken, want ik heb nu niet genoeg tijd meer. Vind het echt leuk om te bedenken voor welk lakje ik zal gaan. :))

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:45

bedankt voor de complimenten! leuke reacties op de marble. iemand vroeg hoe lang ik er mee bezig ben geweest. ik geloof wel dik 2 uur en tig keer opnieuw. pffffff. nee dit ga ik neit wekelijks doen!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:52

Vind alleen de 2e van rechts de moeite waard, de anderen niet. Had trouwens van Nicki Minaj wel verwacht dat ze alleen maar met knal-kleurtjes zou komen, of in ieder geval knal roze.. :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:53

Donkerblauw schreef:
Vind alleen de 2e van rechts de moeite waard, de anderen niet. Had trouwens van Nicki Minaj wel verwacht dat ze alleen maar met knal-kleurtjes zou komen, of in ieder geval knal roze.. :+

Inderdaad, helaas komt ze gewoon met twee of één van de shrek kleuren. Misschien is ze stiekem een oger :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:57

lesilla schreef:
Donkerblauw schreef:

Inderdaad, helaas komt ze gewoon met twee of één van de shrek kleuren. Misschien is ze stiekem een oger :+

_O- Moet wel met zo'n verschrikkelijke kleur groen.
Zal me niks verbazen als die de rest van het jaar voor een euro in de uitverkoopbak liggen, omdat niemand die kleur wil hebben. :=

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:26

Hi,

kan ik mij hier ook melden?
ik love nagellak.. ben de laatste tijd lekker aan het knutselen ermee
water marble en nail art vind ik heel leuk om mee bezig te zijn!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:52

Ik vind die groen best leuk hoor. :D Je ziet het nu ook veel in de winkels, dat soort groen/mosterd/vieze geel, dus wie weet slaat het aan?

Wat mij betreft wel hoor Haleyjames :) Bereid je wel voor op veeeeeeel bijleeswerk. :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 01:26

Mowoah schreef:
Die 5e lijkt me een beetje Holo van Gosh, toch? Maar wel erruuuggg mooi want die wil ik nog.

Haha jaaaaaa mijn lakje begint te chippen, tijd voor een nieuw lakje! Ga het alleen wel morgenochtend lakken, want ik heb nu niet genoeg tijd meer. Vind het echt leuk om te bedenken voor welk lakje ik zal gaan. :))

verre van... dit is de 5de van de nick minaj collectie:
Afbeelding

en de zwarte:
Afbeelding

niets boeiends aan vind ik...

wil je een dupe van de holo van gosh dan kan je beter kijken voor china glaze OMG:

Afbeelding

china glaze heeft trouwens ook een holo collectie, alleen al heel oud en dus vrij htg (hard to get)
http://www.scrangie.com/2009/01/china-g ... ction.html ik heb omg, dv8 en qt heb ik gehad.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 07:53

xHelene schreef:
annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over! :D

Jaa ikvind ze ook fijn heb er zelf 2 gratis gekregen toen :D'

Donkerblauw schreef:
xHelene schreef:
annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over! :D

Herome is inderdaad een fijne lak, vind het alleen een mega-nadeel dat het kwastje (na meerdere keren of zelfs na één keer gebruiken) van de dop loslaat. Als je het flesje opendraait heb je dus alleen het dopje in je hand, en het kwastje zit dan nog in het potje. En je kan dat kwastje er niet uithalen zonder dat er nagellak op je vingers komt. Echt zwaar irritant. :7 En dat heb ik niet bij een flesje, maar bij alle flesjes die ik heb (een stuk of 7).

dat heb ik dus bij catrice!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:34

lovey_ou schreef:
xHelene schreef:

Jaa ikvind ze ook fijn heb er zelf 2 gratis gekregen toen :D'

Donkerblauw schreef:
[quote="xHelene"

Herome is inderdaad een fijne lak, vind het alleen een mega-nadeel dat het kwastje (na meerdere keren of zelfs na één keer gebruiken) van de dop loslaat. Als je het flesje opendraait heb je dus alleen het dopje in je hand, en het kwastje zit dan nog in het potje. En je kan dat kwastje er niet uithalen zonder dat er nagellak op je vingers komt. Echt zwaar irritant. :7 En dat heb ik niet bij een flesje, maar bij alle flesjes die ik heb (een stuk of 7).

dat heb ik dus bij catrice![/quote]
ik ook.

ik heb nog even een TIP. welke topcoat ik dan ook op doe, allemaal duurt het erg lang voor het hard is. meestal is de oppervlakte wel snel droog maar 1 keer stoten of vingers langs elkaar en je veegt alles er zo weer af. heb de essence drops en een drogende spray van herome. het probleem blijft.
na mijn lak gebruik ik nu de eerste topcoat van essence, better than gel nails base sealer. gelijk daar overheen een laagje essence ultra strong nail hardener. deze combi werkt echt super en ziet er mooi uit. blijft ook lang mooi. beide lakken afzonderlijk van elkaar werkt lang zo goed niet als over elkaar heen!!! de hardener werkt weer niet over andere topcoats. dan blijf je de laag er heel snel afvegen en beschadigen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:04

haleyjames schreef:
Hi,

kan ik mij hier ook melden?
ik love nagellak.. ben de laatste tijd lekker aan het knutselen ermee
water marble en nail art vind ik heel leuk om mee bezig te zijn!

Welkom!

Brr de swatches vind ik eigenlijk niet zo mooi :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:09

Deze vind ik een hele sterke holo

Afbeelding
Afbeelding

Zie net dat het degene is uit brazilie

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:15

@donkerblauw, oh nog geen last van gehad bij die van Herome wel bij goedkope prulletjes die heb ook meteen maar weggegooit allemaal :o

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:04

ppff melde ik gisteren nog dat mijn duimnagel gebroken was
trekt mijn paard gisteravond loeihard aan de longeerlijn
krak.........nagel van mijn wijsvinger eraf

dat wordt dus knippen vanavond helaas

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:09

Ik ga vandaag eens mijn nagels opnieuw lakken.
En mijn aankopen van de afgelopen tijd showen ( online bestelling en gister geshopte kleurtjes. :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:27

Donkerblauw schreef:

Ik ook.
Vind de laatste ook wel mooi, maar dat is een crackle en daar hou ik niet zo van.
Jammer, vind het toch iets tegen vallen van haar.

xDramaQueen schreef:
verre van... dit is de 5de van de nick minaj collectie:
Afbeelding

Hmmm... toch niet zo mooi als ik verwacht had...

amanda1980 schreef:
ik heb nog even een TIP. welke topcoat ik dan ook op doe, allemaal duurt het erg lang voor het hard is. meestal is de oppervlakte wel snel droog maar 1 keer stoten of vingers langs elkaar en je veegt alles er zo weer af. heb de essence drops en een drogende spray van herome. het probleem blijft. na mijn lak gebruik ik nu de eerste topcoat van essence, better than gel nails base sealer. gelijk daar overheen een laagje essence ultra strong nail hardener. deze combi werkt echt super en ziet er mooi uit. blijft ook lang mooi. beide lakken afzonderlijk van elkaar werkt lang zo goed niet als over elkaar heen!!! de hardener werkt weer niet over andere topcoats. dan blijf je de laag er heel snel afvegen en beschadigen.

Ik heb net gister die spray van Herome gehaald in de hoop dat die wel zou werken :')
Nou ja, ik probeer hem gewoon en dan merk ik het wel.

Hopelijk zijn mijn nieuwe lakjes er vanmiddag, dan kan ik mijn Blue Iguana testen :D

Waar halen jullie trouwens OPI?
Ik heb al op nailpolishfasion en transdesign gekeken, maar daar zijn ze niet.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:29

Ik heb (nog) geen OPI. :=

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:36

die 4e op de foto van Lesilla lijkt heel veel op een O.P.I lakje dat ik al heb.
Zal straks de naam ff bekijken.

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:32

Ik heb vandaag deze op.
Resist & Shine titanium van L'oreal Paris.

Let alleen niet op de achtergrond, heb geen bewerkingsprogramma meer op de pc staan dus kon het ook niet weg halen :+

Afbeelding

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:45

OPI haal ik bij de sephora :P Die lakjes vond ik niet zo bijzonder.. had wel meer knal kleuren verwacht van Nicki

Roosje, hoe is die merk? Mijn moeder heeft er ook wat van gekocht maar heb ze nog niet geprobeerd eigenlijk!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:45

wauw xRoosje ziet er mooi uit!

ik ben sinds kort met nailart bezig, beetje knutselen en een hoop geklieder :+
dit is mijn eerste resultaat:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:47

Anc schreef:
Waar halen jullie trouwens OPI?
Ik heb al op nailpolishfasion en transdesign gekeken, maar daar zijn ze niet.

opi kan je wel krijgen via transdesign, je moet alleen bij zoeken OPI invullen en dan kan je naar de lakjes. Gewoon in het menu staat het inderdaad niet.

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:48

MightyJoe schreef:
OPI haal ik bij de sephora :P Die lakjes vond ik niet zo bijzonder.. had wel meer knal kleuren verwacht van Nicki

Roosje, hoe is die merk? Mijn moeder heeft er ook wat van gekocht maar heb ze nog niet geprobeerd eigenlijk!

Die is van L'oreal Paris