Vind die derde wel leuk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Vind alleen de 2e van rechts de moeite waard, de anderen niet. Had trouwens van Nicki Minaj wel verwacht dat ze alleen maar met knal-kleurtjes zou komen, of in ieder geval knal roze..
lesilla schreef:Donkerblauw schreef:Vind alleen de 2e van rechts de moeite waard, de anderen niet. Had trouwens van Nicki Minaj wel verwacht dat ze alleen maar met knal-kleurtjes zou komen, of in ieder geval knal roze..
Inderdaad, helaas komt ze gewoon met twee of één van de shrek kleuren. Misschien is ze stiekem een oger
Mowoah schreef:Die 5e lijkt me een beetje Holo van Gosh, toch? Maar wel erruuuggg mooi want die wil ik nog.
Haha jaaaaaa mijn lakje begint te chippen, tijd voor een nieuw lakje! Ga het alleen wel morgenochtend lakken, want ik heb nu niet genoeg tijd meer. Vind het echt leuk om te bedenken voor welk lakje ik zal gaan.
xHelene schreef:annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over!
Donkerblauw schreef:xHelene schreef:annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over!
Herome is inderdaad een fijne lak, vind het alleen een mega-nadeel dat het kwastje (na meerdere keren of zelfs na één keer gebruiken) van de dop loslaat. Als je het flesje opendraait heb je dus alleen het dopje in je hand, en het kwastje zit dan nog in het potje. En je kan dat kwastje er niet uithalen zonder dat er nagellak op je vingers komt. Echt zwaar irritant.En dat heb ik niet bij een flesje, maar bij alle flesjes die ik heb (een stuk of 7).
lovey_ou schreef:xHelene schreef:annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over!
Jaa ikvind ze ook fijn heb er zelf 2 gratis gekregen toen'
Donkerblauw schreef:[quote="xHelene"
annutjuuh die nagellak van Herome is echt fijn he? ik ben er heeeel tevreden over!
Herome is inderdaad een fijne lak, vind het alleen een mega-nadeel dat het kwastje (na meerdere keren of zelfs na één keer gebruiken) van de dop loslaat. Als je het flesje opendraait heb je dus alleen het dopje in je hand, en het kwastje zit dan nog in het potje. En je kan dat kwastje er niet uithalen zonder dat er nagellak op je vingers komt. Echt zwaar irritant.En dat heb ik niet bij een flesje, maar bij alle flesjes die ik heb (een stuk of 7).
Donkerblauw schreef:Vind alleen de 2e van rechts de moeite waard, de anderen niet. Had trouwens van Nicki Minaj wel verwacht dat ze alleen maar met knal-kleurtjes zou komen, of in ieder geval knal roze..
xDramaQueen schreef:verre van... dit is de 5de van de nick minaj collectie:
amanda1980 schreef:ik heb nog even een TIP. welke topcoat ik dan ook op doe, allemaal duurt het erg lang voor het hard is. meestal is de oppervlakte wel snel droog maar 1 keer stoten of vingers langs elkaar en je veegt alles er zo weer af. heb de essence drops en een drogende spray van herome. het probleem blijft. na mijn lak gebruik ik nu de eerste topcoat van essence, better than gel nails base sealer. gelijk daar overheen een laagje essence ultra strong nail hardener. deze combi werkt echt super en ziet er mooi uit. blijft ook lang mooi. beide lakken afzonderlijk van elkaar werkt lang zo goed niet als over elkaar heen!!! de hardener werkt weer niet over andere topcoats. dan blijf je de laag er heel snel afvegen en beschadigen.