douche gewoontes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: douche gewoontes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:57

ik heb net gedouched :')

dingen die ik gedaan heb:
- douche aan, dan uitkleden zodat ie warm is als ik er onder ga staan
- ontharingscrème opsmeren
- handdoeken voor het deurtje leggen
- heel voorzichtig alleen mn haar nat maken zodat de ontharingscreme nog even goed kan inwerken
- shampoo inmasseren, hoofd ondersteboven en een punt van mn haar maken :')
- haar uitspoelen, ontharingscrème afspoelen
- even de douche uit en haar afdrogen
-haarmasker in
- terwijl haarmasker intrekt, douche heel erg heet zetten en shampoofles 3x gelezen, en ingrediënten vergeleken met een andere shampoo :+
- zingen
- daarna douche weer kouder zetten en haar uitspoelen
- handdoek om hoofd, lijf afdrogen, douche droogtrekken, haren uit het filtertje halen
- aankleden, kamer in stormen, lenzen uit, make-up er af, bril op
- gezicht scrubben/reinigen
- tanden poetsen
-bokken :D

ik was mijn haar om de dag, tussendoor gebruik ik een heel klein beetje droogshampoo als mn haar erg vet is. 2x per week hele lijf insmeren met bodylotion,

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:49

Werkt dat droogshampoo nou?
Ik weet niet hoe t komt maar mn haar wordt sinds een paar weken ineens veel sneller vet. Eerst waste ik t maar ong 2 keer per week en als ik t dan gewassen had was t echt wel 3 of 4 dagen 'goed'.
Nu denk ik op dag 2 al van hmm dat kan wel een wasbeurt gebruiken. Ik wil daar niet teveel aan toegeven want voor je t weet ben je elke dag aan t wassen maar dit is wel vervelend vind ik.

En dat lezen van de shampoo fles komt me bekend voor hehe. Doe ik ook altijd :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:43

ik ga ook altijd de shampoofles lezen. Toen ik mijn engelse uitspraak moest oefenen ging ik ook altijd heel overdreven de engelse stukje voorlezen _O- (bijna)net zo erg als zingen onder de douche! ( waar ik af en toe ook wel een handje van heb _O- )
Verder maak ik me ook vaak voordat ik ga douchen heel overdreven op. Gewoon omdat ik dat leuk vind en ik het toch meteen weer afspoel :') . Ik douche vaak 's middags, omdat ik me verveel... Ik teveel gedachten heb en ik die op een rijtje wil zetten. Dan douche ik echt een uur, of langer (ja, arme ijsberen := :+ ) en dan ga ik altijd zitten in de douchebak :Y) En als ik een lastig gesprek ofzo heb gehad wil ik daarna ook altijd douchen :\ ? En ik gebruik altijd 2 handdoeken, één voor haar en één voor de rest. En ik gebruik lekker ruikende douchegel met een puff....

geen probleem met slapen met nat haar, deed ik vroeger ook altijd. Maar tegenwoordig fohn ik het wel vaker omdat het dan toch beter zit, en dan nog een oliebol aan serums erin enzo :') !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:00

@ Zwitsal: Droogshampoo werkt bij mij niet.. bij een vriendinnetje van mij wel, maar zij heeft heel erg dun en futloos haar en ik heb het idee dat het daar veel gemakkelijker op pakt dan mijn haar (dik, slag..)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:15

Oh.. Mijn haar is ook dik + slag..
Hm nouja ik kan t eens proberen..

fortimestwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:25

Ik doe de douche aan
Ga dan naar de wc :) Daarna doorspoelen bril dicht
Kleed me uit
Handdoeken klaar leggen
Onder de douche staan
Me zelf scheren
Mijn haren wassen en dan uitspoelen
Conditioner in mijn haar smeren
Lichaam wassen
Handen over elkaar en dan nog 2 minuten wachten beetje zuchten en puffen en naar de kat kijken die altijd op de bad rand zit te kijken :D
Uitspoelen
Douche uit
Haren in handdoek en verder afdrogen
Tanden poetsen
creme op
Op de wc zitten armen over elkaar (alweer) en ff zitten rondkijken en denken.
Handdoek van hoofd en serum erin badjas aan en tv kijken en bokken..

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:26

tsja.....ik zal het maar eerlijk bekennen........`t is een heeeele gekke gewoonte.....eigenlijk te gek voor woorden......ik schaam me er vreselijk voor.........ik douche naakt :x

fortimestwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:37

papagroom schreef:
tsja.....ik zal het maar eerlijk bekennen........`t is een heeeele gekke gewoonte.....eigenlijk te gek voor woorden......ik schaam me er vreselijk voor.........ik douche naakt :x

Gadverdamme !!! ben je gek of zo wie doet dat nou ?? vind het echt niet kunnen hoor blij dat ik niet bij jou woon :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:32

papagroom schreef:

Omg wat? Dat is echt zo paasei ranzig D: Gatverdamme, dat zet je sowieso toch niet op een forum? Bah, ik bedoel, serieus, we wonen in de 21ste eeuw, wie doet dat überhaupt nog. o.o

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:39

papagroom schreef:

en ik maar elke keer een schone bikini opzoeken.
prrffflll.

zonder gekheid.

droog me bijna nooit af, masseer huidolie in en doe dan mijn badjas aan.
tegen de tijd dat ik me aankleed ben ik dan droog en ruik lekker.

verder douche ik elke dag en wissel mijn shampoo's af met conditioner (parabeenvrij)
en ben gek op badzout, kun je heerlijk mee schrubben :D
(en ik gebruik koffiedik tegen cellulitis, zo'n filterzakje als je koffie hebt gezet) :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:46

Hihi, geweldige gewoontes komen er voorbij :D Ik moet altijd eerst mijn linkerbeen door mijn broekspijp / linkerarm door mijn t-shirt steken. Anders val ik om of zit ik vast :+

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:49

loveshadow schreef:
Hihi, geweldige gewoontes komen er voorbij :D Ik moet altijd eerst mijn linkerbeen door mijn broekspijp / linkerarm door mijn t-shirt steken. Anders val ik om of zit ik vast :+

en bedankt, nu ga ik erover nadenken.
dat komt niet goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:49

Haha! Misschien heb ik je juist gered :Y)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:54

over het algemeen weet ik het verschil niet tussen links en rechts, dat wordt strapless jurkjes dragen.
*gaat alvast afspraak maken met traumapsycholoog*

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 01:03

je kunt douchen natuurlijk ookgewoon praktisch zien.....

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door papagroom op 13-11-11 01:22, in het totaal 2 keer bewerkt

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 01:19

@papaRoom geloof ik wel. Over dat naakt douchen. (Doe ik ook! Denk dat dat normaal is voor mannen!)

Maar ik geloof niet iederen in dit topic ! :){ :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:03

papagroom schreef:

Wat ben jij smerig zeg. :\

HolyPope schreef:
@papaRoom geloof ik wel. Over dat naakt douchen. (Doe ik ook! Denk dat dat normaal is voor mannen!)

Maar ik geloof niet iederen in dit topic ! :){ :n

Waarom geloof je mensen niet in dit topic? :')

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:08

Ik douche ook altijd heel warm, maar ik eindig de douche met een graad of 20-25..
Iets opgevangen ooit met het sluiten van je poriën, en haarschubben/dinges :')

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:16

Nou ik douche ook gewoon naakt :+ . Ik ben wel eens per ongleuk met BH aan in de douche gestapt, nou dat voelt niet fijn een natte BH :D .

Ik was mijn haar met heel lauw water op advies van de kapper.

Ik vind wel dat ik de laatste jaren geen lekkere douchekop meer kan vinden.Wij hadden vroeger thuis z'on ding, die flink wat water eruit gooide. Nu vind ik allemaal van die flauwe waterstralen, ik weet dat dat milieuvriendelijk is, maar ik voel me 'schoner'met een flinke straal , dan een klein pisstraaltje.
Ons vorige nieuwbouw huis had dat ook, vreselijk...ik had het gewoon koud onder de douche. zo weinig water kwam eruit, was daar zo ingesteld.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:44

minikatje schreef:
(en ik gebruik koffiedik tegen cellulitis, zo'n filterzakje als je koffie hebt gezet) :o

huh hoe moet ik dat voor me zien?!

En niet geheel onbelangrijk; werkt het? :D

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:45

Hmmm... koffiedik tegen cellulitis, daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.........

Edit: Oei tegelijke post, heb ik nu iets verraden ???

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:26

RoMaReToFel schreef:
Ik vind wel dat ik de laatste jaren geen lekkere douchekop meer kan vinden.Wij hadden vroeger thuis z'on ding, die flink wat water eruit gooide. Nu vind ik allemaal van die flauwe waterstralen, ik weet dat dat milieuvriendelijk is, maar ik voel me 'schoner'met een flinke straal , dan een klein pisstraaltje.
Ons vorige nieuwbouw huis had dat ook, vreselijk...ik had het gewoon koud onder de douche. zo weinig water kwam eruit, was daar zo ingesteld.

Hier zat ook een rot douchekop, je kan het beste gewoon een grohe douchekop halen zonder standen, die is echt heerlijk, zelf met een besparingsdingetje erin komt er nog een flinke straal uit als hij vol open staat, ik heb hem meestal maar op de helft staan.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:41

Wij hebben geloof ik een redelijk grote douchekop, en daar zitten 2 standen op : 1 normale en 1 dat er uit het midden een keiharde straal komt. :+
Die stond er een keer op toen ik hem aanzetten, **** dat doet pijn aan je hoofd :')

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:46

zonnebloem18 schreef:
RoMaReToFel schreef:

Hier zat ook een rot douchekop, je kan het beste gewoon een grohe douchekop halen zonder standen, die is echt heerlijk, zelf met een besparingsdingetje erin komt er nog een flinke straal uit als hij vol open staat, ik heb hem meestal maar op de helft staan.

Thanx voor de tip;) .

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:17

ik las laatst in zon tijdschrift iets over wat veel vrouwen doen onder de douche toen dacht ik nog aan dit topic.. daar staat dat niet in.

haha wie gaat er nou met badkleding douchen thuis.. lekker veel was heb je dan.

na het zwemmen doe je dat natuurlijk wel, maar dan als ik thuis ben douche ik nog een keer. dat gore chloor in je haar.