Wat leuk! Heb ik ook gedaan, maar ivm blessure weer gestopt.
Welke positie speel je?
Die gespierde benen komen ook van het voetballen he
Kroket, Ik weet welke oefening jij bedoeld met het gewicht achter je hoofd voor je triceps.. Tricep extension ofzo
Ik doe m ook. (komt uit de BP, haha!).Rebecca, dat is inderdaad goed wat jij doet

Ik doe geen Cooling Down, ik sport ook binnen dus heb niet veel met de kou te maken.
Maar ik snap heel goed dat jij een trui + warme broek aandoet!
Mijn spieren groeien nu ook wel zichtbaar..
In ieder geval zijn mijn rug, armen en benen wel gespierd. Maar niet té.Heb vandaag op de weegschaal gestaan.. Mijn vetpercentage is goed gekelderd

Ik zat er vandaag doorheen op school.. Heb mijn frustratie weer geuit met het sporten, heerlijk

Mag ik me hier ook melden?
Momenteel gaat het met ups en downs; soms ben ik 3 á 4 keer in de sportschool te vinden en soms ook gewoon een week niet 

Wat is er gebeurd? 

En dan aan het einde weer sprintjes nog weer. Cooling down is ook belangrijk ja.. of in elk geval zorgen dat je warm aangekleed bent. Ik trek altijd na het sporten een dikke/lange trainingsbroek aan en een dikke trui. Warm? Ja hartstikke, maar mijn spieren zijn er wel echt blij mee.. Overigens fitniss ik niet, maar sport ik in de buitenlucht dus misschien dat voor mij daarom de warming up zo belangrijk is. Bij mij staat er altijd kou op namelijk, aangezien ik blote benen en armen heb en als daar kou op komt terwijl je zelf zo warm bent..
....dat is géén aanrader!