ik zou ook stoppen met roken, alleen t is me een dag elukt. toen ging ik weer naar stal, en daar is het soms net iets té gezellig, en allemaal rokers.. tja dan steek jeer automatisch toch nog 1 op heb echt respect voor julle
Ik ben ook weer aan het stoppen, rook af en toe een sigarettje maar koop zelf bewust niet. Maar het wisselt ene keer zoals nu red ik het prima zolang je maar wil maar soms kan ik me niet inhouden en koop ik toch weer. Maar rook iig niet meer pakje per dag!
jacqueline
Geplaatst: 16-08-11 21:30
Ik heb ook respect hoor, ik heb het helaas niet gered........ .......bah bah bah, heb het 1 dag volgehouden.....voel me echt zooooooo Ik was zo overtuigd van mezelf. Nou mensen ik wens jullie succes en ik zodra de tijd er weer is kom ik me weer melden...maar zet het nu toch even van me af.
Waarom stop je die peuk dan ook in je mond? Ik snap dat niet hoor, maak dan gewoon de keuze om het helemaal niet te doen. Drink wat thee, neem een koekje, alles wat maar geen peuk is.
Ik ben nu ook twee maanden gestopt vandaag Maar een paar dagen geleden had ik ook ineens weer spontaan trek in een peuk, ging helemaal nergens over Dan praat ik erover, ik neem een glas water en dan is het de volgende dag weer weg.
Sjaakiesjaak, en nu dan, heb je na deze peuk weer nog 1 of meer gerookt of ben je verder gegaan met stoppen?
je maakt het jezelf er wel moeilijk mee (denk ik), want weer nicotine en dan begint dat afwennen weer opnieuw. maar goed dat is ook zo wanneer je met iemand mee rookt in de zin van, rook mee ademt. althans, ik had dat na 4 dagen stoppen, en de volgende dag was wel lastiger.
Bij mij doet m'n gewicht een beetje vreemd. Ik kan 4 kilo zwaarder wegen dan normaal en een week later is alles er weer af. Dan komt het er weer bij en gaat het er weer af. Zwaar irritant
Kaatje
Geplaatst: 21-08-11 15:35
Citaat:
Zwaar irritant
Ach , zolang het er weer af gaat is het niet zo heel erg lijkt me.
Ik ben weer lekker fout bezig geweest, zaterdag gerookt en het was heerlijk. Nu weer 2 dagen gestopt, zonder moeite. Merk wel dat ik de weekenden heel moeilijk vind.
Ik ben zo'n beetje gestopt, ik koop geen sigaretten meer, heb dus geen pakjes meer bij de hand, maar op de manege wordt het me altijd aangeboden en rook ik dus nog wel..
Toch lastiger dan ik dacht, maar ik zat vandaag in de trein, liep eruit, had een pakje in mijn hand die ik gister gekocht had. Ben naar een vuilnisbak gelopen en heb het bijna volle pakje erin geflikkerd.
Nu gelooft niemand dat ik het nu wel volhou, maar nu echt Dat weet ik gewoon
LynnDenise
Geplaatst: 23-08-11 20:08
Wat is iedereen hier goed bezig!
Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is, zelfs nu nog! Afgelopen tweede kerstdag hebben mijn vriend en ik onze laatste sigaret gerookt en nu roken we nogsteeds niet! De pauzes op mijn werk zijn zaaaaalig! Voelen veel langer aan Iedereen die me een sigaret in die tijd heeft aangeboden heb ik trouwens een grote bek gegeven. Die doen dat dus niet meer!