Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Chiaraa_ schreef:Ik heb vandaag me dermal piercing laten zetten!
Nog iemand die het heeft?
De mijne doet zo'n zeer en bloed ook nog de hele tijd..
Gaaf Chaira! Waar heb je hem?
Zorg dat je hem 2x per dag goed schoonmaakt met unicura of zeezoutoplossing, en hem de eerste dag en de eerste 2-3 nachten afplakt met een pleister.
Dreamy schreef:meisje_ schreef:Ik had al eens schoongemaakt met zeezout.. Maar nog niet de piercing eruit gehaald.
Kan of mag dit gewoon? Dit ivm met de genezingstijd enzo...
Moet ik dus gewoon zeezout koken laten afkoelen en dit over de achterkant kiepen? Dit als de piercing erzin of eruit is?
Ik heb hem er zelf uitgehaald, gespoeld (dus het gat zonder de piercing), piercing steriel gemaakt & er weer in gedaan, nog eens gespoeld met de piercing er gewoon in & nog een keer met een wattenstaafje (die je dus in dat water+zout hebt gedoopt) eromheen.
Denk best dat je 'm er effe uit mag om te spoelen?
Bij mij is 't iig helemaal weg en ik heb de piercing er echt een paar keer doorheen gehaald om 't bultje weg te krijgenNu nergens meer last van iig, bultje is helemaal weg!
aardbeitje_ schreef:Niet eruithalen! Door het schroefdraad irriteer je het wondje des te meer en dat is niet bevordelijk voor het genezingsproces!
Gewoon zeezouten en er niet te veel aanzitten.