ik heb helaas geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn, maar naar de huisarts gaan lijkt me idd het beste.
nouu ik ben ook weer net teruggekomen, want ik was heel vroeg vrij van school dus kon ik mijn 4e les doen!
ging beter dan verwacht, kon het nog aardig goed houden, ook die laatste 3 minuten, want die vond ik de vorige lessen toch wel zwaar!

toch is het wel stom om overdag te gaan op werkdagen want elke jongen zat me aan te kijken en ik kreeg al getoeter en gezwaai, voelde me toch niet helemaal op me gemak toen, werd zo bekeken voelde het hahahah
ach ja, heb de les iig overleefd!op naar les 5

ben benieuwd of t snel zwaarder word, of dat t geleidelijk gaat en je het dus minder merkt. 
mijn hond vind het ook super om mee te lopen hihi.
Schoenen zijn van New Balance en heb een paar heerlijke runningsokken van Falke, echt een aanrader.
. Baal er nog een keer extra van, want mijn fam uit Zuid Afrika komt vrijdagochtend aan op Schiphol, maar die moeten nu een taxi nemen omdat niemand ze kan halen. Aan de ene kant vind ik het wel een goeie: hij had mij ook 4.5 uur in Johannesburg laten wachten omdat-ie het was vergeten
.