Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
. Heb je inmiddels al meer informatie?

Echt bizar als je je realiseert dat wij dit in ons lichaam hebben zitten, supergaaf gewoon! Nu wil ik echt voor 200% de longkunde op...
gohya schreef:Is long fibrose hetzelfde als Long emfyseem?
purny schreef:Hier weer een nieuwsberichtje met betrekking tot paps. Hij is vorige week vrijdag op mijn verjaardag onderuit gegaan en is gelijk opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels heeft hij geen 1 bacterie meer maar 5 in zijn longen. Het flapje dat ze tijdens de scopie hebben ontdekt kan maar door 2 artsen in NL weggehaald worden maar het is een tricky operatie. Hij krijgt nu thuis de komende 3 weken tot ie terug bij de longarts moet continu 24 uur per dag zuurstof. We weten ook niet of dit maar tijdelijk is of dat het gewoon voor altijd kan zijn.
Ik ben inmiddels lichtelijk een beetje ingestort. Heb de val zien gebeuren en was continu op mijn verjaardag aan het huilen en het bleef maar afspelen voor mijn ogen. Vanmorgen ben ik van stage naar huis gegaan omdat ik het gewoon even niet meer trek. De hele middag geslapen. Ook als ik thuis ben moet ik huilen, gewoon omdat ik het even niet meer zie zitten.
Ben vorige week ook nog eventjes een paar daagjes in Schotland geweest, puur om even bij te komen.
Sterkte Lotus