Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Hm, dat ze je dat verteld hebben is idd niet erg handig
Dan heb je mazzel gehad dat je zo snel terecht kon, normaal gaat daar wel wat weken/maanden overheen na je eerste telefoontje. Heb je ook een intelligentieonderzoek gehad? En een gesprek met je ouders/goede vrienden erbij?
Heino schreef:Hm, dat ze je dat verteld hebben is idd niet erg handig
Dan heb je mazzel gehad dat je zo snel terecht kon, normaal gaat daar wel wat weken/maanden overheen na je eerste telefoontje. Heb je ook een intelligentieonderzoek gehad? En een gesprek met je ouders/goede vrienden erbij?
Alwiene schreef:Oh, placebo ritalin, nooit van gehoord! Heb ik voor zover ik weet gelukkig nooit gehad. Vond het al lastig genoeg er goed op in te stellen, moet er niet aan denken dat je dan ook nog met placebo pillen zit die dus niet werken
Joyce_ schreef:Is een intelligentieonderzoek gebruikelijk Heino?
Joolien schreef:Ik ben zojuist gediagnostiseerd met ADD. Had de hoogste score. Vanaf dinsdag begin ik met ritalin. Krijg dan de helft ritalin en de helft placebo's om te kijken hoe het aanslaat.
Ik ben ontzettend opgelucht...
Embe schreef:Ha NatasjavE, kan mij best voordtellen dat je het spannend vindt. Hoop dat het het gewenste effect geeft. Hoe snel zie je gemiddeld een verandering optreden?
hotchocolat schreef:Mijn zoon heeft het een periode gebruikt (af en toe nog steeds).
Wat mij enorm tegenviel waren de rebounts.
Verder is het een oppeppent middel.
Hij heeft een periode spontane huilbuien gehad.Waarom hij huilde wist hij zelf ook niet.
Hij krijgt nu Medikinet,dit werk wat langer door en de rebount zijn ook niet zo heftig meer.
NatasjavE schreef:Embe schreef:Ha NatasjavE, kan mij best voordtellen dat je het spannend vindt. Hoop dat het het gewenste effect geeft. Hoe snel zie je gemiddeld een verandering optreden?
Nou ik zie nu nog niet veel. Hij kriijgt nu maar 5 mg, volgende week krijgt hij 10 mg.
Hij lijkt iets beter stil te zitten. maar ratelt nog aan een stuk door.
Maar goed...dag 1..
Joolien schreef:Af en toe word ik echt moe van mezelf. Ok, nu weet ik dat ik add heb, dan kan ik misschien met medicatie wel weer gaan studeren(hbo), maar wat? Van alles is mogelijk, ik wil wel verder met Facility management, of small business, of toch een praktijkberoep, of toch maar niet? Misschien kan ik eindelijk mijn boek gaan schrijven, of een leuke hobby zoeken, of meer gaan sporten, of meer mensen ontmoeten, of meer reizen, ohhh zoveel te doen!!
Airborn schreef:generieke?