Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quincy123

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:22

Haha... heb jij er een gehad?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:29

nee, ik heb mn wimpers nog :')

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:47

Maar zo snel zullen ze er toch niet affikken :+
Als ik mijn haar krul of steil dan blijft maar haar ook heel :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:50

Gamba's flamberen is niet goed voor je wimpers en wenkbrauwen, m'n moeder spreekt uit ervaring :+ :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:50

Ik kom me hier ook melden! Ik kan er niks van dus ik zal voornamelijk veel leren haha :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:11

Fiffill schreef:
Gamba's flamberen is niet goed voor je wimpers en wenkbrauwen, m'n moeder spreekt uit ervaring :+ :+

:')
de vuurkorf overgieten met benzine en met een aanstekertje aansteken op 20 cm afstand ook niet, mn broer spreekt uit ervaring :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 01:33

Na een lang feestje je sigaret aansteken met de gasaansteker op het hoogste standje is ook een slecht plan..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 01:36

Meiden ik zal binnenkort een paar pagina;s terug lezen, en als ik nog welkom ben mee praten weer.
Er is nogal wat gebeurt de laatste tijd, pa heeft een nieuwe woning(Dus ik automatisch ook relatie is sinds paar maand over) dus ik verhuis braaf mee..

Mijn kameraad is omgekomen bij auto ongeluk dus vrijdag crematie, verder druk met paarden, verdriet, en nieuwe woning.
sorry!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 08:38

Sterkte

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:46

S_uus, klinkt heftig. Sterkte!

Mijn 88 warm palette kwam gister binnen, ik vind hem nu al leuk :)

En betreft gel liner, volgens mij kwam er van essence een LE uit in maart waarin ook nog een gelliner en bijbehorend kwastje zou zitten. Even op de essence site kijken, daar staat vast wel meer info ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 10:22

MarcoBorsato schreef:
http://www.coastalscents.com/cfwebstore ... liners.cfm

Ik heb de osis dustpower voor 2,55 besteld, inclusief verzenden :') Heb ik straks 2 potjes, maar ja, als het uit de handel genomen wordt...

waarwaarwaar? Ik heb gister zo'n beetje elke kapper bezocht die ik weet te vinden en ze hebben het gewoon niet meer ;(

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:11

ahhhaha over wimpers flamberen gesproken! mijn moeder had een keer zo'n mini-tondeuse-dingetje voor haar wenkbrauwen bij te werken (handig! dacht ik nog) zit ze voor de spiegel... maar houdt haar oog open terwijl ze dat tondeusedingetje onder haar wenkbrauw doorhaald. Affijn... die wimpers nam hij dus ook mee!! *prrrrt weg wimpers!* Wat doet die doos nou... 'hee.. zag ik dat nou goed? even nog een keer proberen aan de andere kant!' *prrrrt andere wimpers ook weg* HAHAHA ik heb toen echt gelachen zeg..toen ze me opbelde om te vragen of wimpers nog wel terug aangroeien :P

Verder heb ik een stiefmama die zich ECHT NIET kan opmaken... áls ze dan makeup op heeft ziet ze eruit als een clown met wit op haar oogleden en donker paars / roze op de crease en daarboven... roze lipstick om het af te maken *oh yeah*

en als laatste wil ik zeggen dat ik zooooooo blij ben met mijn 120 pallete!!! krijg vaak complimentjes over mijn makeup :D

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:16

Haha Wiebke veeg me op!

Die 120 pallete is dus wel de moeite waard? Ik wilde hem gister eigenlijk al bestellen maar toch maar niet gedaan....

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:23

quincy... hij is zeker de moeite waard! Ik vind dat de oogschaduw erg goed is, je hebt er niet heel veel van nodig. Vind het erg leuk om dingen uit te proberen.. smokey eyes met groen bijvoorbeeld.. errug leuk!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:31

yep, de 120 is super! Ben er nog altijd blij mee.

Ik heb wel al met 1 kleurtje ervan pan p*rn, de witte, die ik als highlighter gebruik :))

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:38

hebben jullie dat soms ook? dat je makeup er gewoon NIET fatsoenlijk op wil? ik heb het nu... heb mijn oogschaduw er al 3 keer vanaf gehaald!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 11:58

Ja! Ik heb dat vaak met foundation. Dan wil het gewoon niet mooi egaal op m'n kop zitten.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:30

MarcoBorsato schreef:
Na een lang feestje je sigaret aansteken met de gasaansteker op het hoogste standje is ook een slecht plan..

:')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:30

S_uus schreef:
Meiden ik zal binnenkort een paar pagina;s terug lezen, en als ik nog welkom ben mee praten weer.
Er is nogal wat gebeurt de laatste tijd, pa heeft een nieuwe woning(Dus ik automatisch ook relatie is sinds paar maand over) dus ik verhuis braaf mee..

Mijn kameraad is omgekomen bij auto ongeluk dus vrijdag crematie, verder druk met paarden, verdriet, en nieuwe woning.
sorry!

heel veel sterkte...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:31

wiebke schreef:
ahhhaha over wimpers flamberen gesproken! mijn moeder had een keer zo'n mini-tondeuse-dingetje voor haar wenkbrauwen bij te werken (handig! dacht ik nog) zit ze voor de spiegel... maar houdt haar oog open terwijl ze dat tondeusedingetje onder haar wenkbrauw doorhaald. Affijn... die wimpers nam hij dus ook mee!! *prrrrt weg wimpers!* Wat doet die doos nou... 'hee.. zag ik dat nou goed? even nog een keer proberen aan de andere kant!' *prrrrt andere wimpers ook weg* HAHAHA ik heb toen echt gelachen zeg..toen ze me opbelde om te vragen of wimpers nog wel terug aangroeien :P

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA IK LIG DUBBEL OM JE VERHAAL HAHAHHAAHHAAHA

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:10

phormicola schreef:
MarcoBorsato schreef:
http://www.coastalscents.com/cfwebstore ... liners.cfm

Ik heb de osis dustpower voor 2,55 besteld, inclusief verzenden :') Heb ik straks 2 potjes, maar ja, als het uit de handel genomen wordt...

waarwaarwaar? Ik heb gister zo'n beetje elke kapper bezocht die ik weet te vinden en ze hebben het gewoon niet meer ;(

Ja ebay uit china :+ en toen zei mn moeder dat dat nep is :+ :+ :+ :+ dus een extra besteld bij http://www.saveonhaircare.nl/site/NL/ho ... 2050%20ml/

edit: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 973wt_1139 dit is de ebaylink. Gratis verzending, dus om die 2,45 val ik me geen bult aan mocht het kristalsuiker zijn

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:17

Ik heb echt helemaal plat gelegen om jullie verhalen _O-

had ik gister die van maybeline op ebay besteld, is ie op spontane wijze verdwenen :+ de hele advertentie en verkoper :+ gelukkig nog niet betaald _O-

*gaat op grond liggen en krijst IK WIL GEL EYELINER WHEEHEHEEE |( *

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:34

xDramaQueen schreef:
Ik heb echt helemaal plat gelegen om jullie verhalen _O-

had ik gister die van maybeline op ebay besteld, is ie op spontane wijze verdwenen :+ de hele advertentie en verkoper :+ gelukkig nog niet betaald _O-

*gaat op grond liggen en krijst IK WIL GEL EYELINER WHEEHEHEEE |( *

Ik zal wel even voor je zoeken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:36

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:39

Wat goed, zo`n topic. Ik ben zo slecht met make-up :o Kan jullie advies wel gebruiken :D

Gisteren zag ik een flard van de Real Housewives of Beverly Hills. Die ene tante van Paris Hilton zit zo mooi in de (oog)make-up! :oo
Ok, ze is mooi, heeft iets laten doen en heeft nepwimpers, maar dan nog vraag ik me af hoe ze die make-up zo mooi aanbrengt.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 60&bih=640