Electra63 schreef:He Kath,
Fijn dat je zelf reageert, het is dus meegevallen?
het is me alles meegevallen! Door de xanax was ik helder en heel kalm, heb alles heel bewust meegemaakt zonder een centje paniek!
Ze legde heel goed uit wat ze gingen doen "eerst preventief tegen misselijkheid, dan een bloedverdunner die wel mag tijdens operatie voor klonters achteraf tte voorkomen, dan de narcose en dan vermoed ik de spierverlammers en de pijnstillers en intubatie.
Het steken van mijn infuus ging tergend traag en is nu ook pijnlijk en rood maar moet wsl nog maar één dag blijven zitten en gezien hij niet ontstoken is vinden ze het rot om nu uit te halen en goed te steken gezien mijn anesthesisten werkelijk elke ader die mogelijk was zo vaak geprikt hebben dat het nu effe stuk is heb ze net nog eens geteld, blijken er 21 te zijn ipv 19)
Tijdens de operatie ging het zoals ik al zei niet helemaal goed. Ik kloeg al van Maart van pijn aan de rechterachterkant en op het zicht zag je idd dat het niet helemaal goed zat maar geen dokter die had durven voorspellen dat mijn hersenen verkleeft waren en ze die dus handmatig moesten losmaken (morgen eens af vragen wat die verkleving in houdt). Ze wisten niet of ze wat en zo ja wat ze stuk maakte dus na ruim twee uur ipv een uur ging ik naar intensieve waar ik wakker werd en meteen helder was. Moest wel overgeven en omwille van bloedverlies ook een zakje bloed en zuurstof er in. Mijn hoofdchirurg kwam melden aan mijn moeder dat het technisch goed gegaan was, het bot stond maar dat er complicaties waren geweest en hij nog niet kon zeggen hoe het met mij was daar ik nog sliep.
Toen ik door de narcose heen ging, mijn intubatie weer eens wilde uit trekken en toen dat niet mocht er op ging bijten hebben ze me een spuitje gegeven onder het mom van "bijt daar maar op, zolang ze maar van die tube blijft" helaas zei het spuitje al snel "krak" en verloor ik mijn interesse, spuugde het uit en ging weer in de aanval op de tube... Ik heb blijkbaar een boel spuitjes gemolesteerd. De anesthesist zei: heb op 30 jaar veel gezien maar dít nog nooit, niet zo.

drain was gek omdat je hem voelt schuiven maar pijn deed het niet? Het ontsmetten was wel erg onaangenaam!
foto's voor de operatie, nog zonder xanax

moeder: kunnen jullie ook normaal doen?!!!!

Neen...... 
hier had ik m een minuutje genomen

groot? JOH!

sexyyy!!! 
Heb voor een stagaire hier ook foto's van het litteken nu én het uithalen van de drain.