Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Zo k ben weer n beetje bedaard.. kga dus stoppen met mn hbo studie omdat het gewoon een giga geldkloppende kl*te school is en ik mn studie ook niet geweldig vind.. dus in overleg met mn ouders gister besloten te stoppen.. nu werk zoeken..
Dieuwke_ schreef:O: halve banaan en kop thee met honing
T: vk beschuit met 30+ kaas en 2 koppen thee met honing
M: bh met jam en 0.5l water
T: 1 duits bolletje met kipfilet en philadelphia light, 1 duits bolletje met vlokken en een plakje kaneelcake
A: aardappeltjes, sla met een eitje en vlees weet ik nog niet
T: 2 stuks fruit
B: 20km fietsen en vnv uurtje paardrijden
Even kijken hoe het vandaag gaat, ben niet zo fit
Eefske schreef:Jaime_ schreef:Zo k ben weer n beetje bedaard.. kga dus stoppen met mn hbo studie omdat het gewoon een giga geldkloppende kl*te school is en ik mn studie ook niet geweldig vind.. dus in overleg met mn ouders gister besloten te stoppen.. nu werk zoeken..
Hoe lang zou je normaal gesproken nog moeten dan bij deze opleiding?
Jaime_ schreef:Eefske schreef:
Hoe lang zou je normaal gesproken nog moeten dan bij deze opleiding?
Oneidig zo ongeveer, iig nog sowieso 2 jaar incl stage van een halfjaar.. (terwijl ik al 4jr op die school zit) maar doordat ik bepaalde vakken nog moet halen zo daar nog weer een jaar bij komen, die school is gewoon k.ut en werkt je giga tegen. Ben er echt helemaal klaar mee.. Al heel lang hoor, maar nu gewoon de knoop door gehakt.. ga nu werken t/m september, en dan waarschijnlijk HBO paardenhouderij, management & sport
knabbelgirl schreef:Okebalen meid.
CAH is erg goed!