Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisanne87 schreef:Suzz14 schreef:ik beweeg hem het liefst niet want ik las dat dat juist niet moest op .. bokt of ergens op internet
Volgens mij mag je aan geen enkele piercing frutten tijdens het genezen, behalve piercings in je oor? Daar móet het juist heb ik begrepen?
Red_Savage schreef:Absoluut niet. Het is onzin dat je je piercing moet bewegen. De enige keer dat je hem mag bewegen is tijdens het schoonmaken, nadat alle korstjes er vanaf zijn, om de zeep er door heen te draaien.
Red_Savage schreef:De zeepresten hoor je er ook goed uit te spoelen, en het mag ook in de wond komen.
Je moet er juist niet aan draaien, als het niet voor het schoonmaken is. Er zijn van die fabeltjes dat de piercing dan vastgroeit, maar dit gebeurt niet.
Red_Savage schreef:De zeepresten hoor je er ook goed uit te spoelen, en het mag ook in de wond komen.
Je moet er juist niet aan draaien, als het niet voor het schoonmaken is. Er zijn van die fabeltjes dat de piercing dan vastgroeit, maar dit gebeurt niet.
Haha Magnumm, ik ben (nog) geen piercer hoor. Dus ook ik ben zeker geen heilige (en ook nog steeds lerende)![]()
Maar er zijn dingen waar ik me toch wel zeker van ben.
Suzz14 schreef:Red_Savage schreef:De zeepresten hoor je er ook goed uit te spoelen, en het mag ook in de wond komen.
Ik begrijp nu dat je het over zeep hebt. Geldt dit ook voor betadine? Hmm..
Suzz14 schreef:Hoe ziet die verpakking er ookalsweer uit?
Ik denk dat ik dan maar eens ga kijken en overstap naar de Unicura.
Wil wel van dat bultje af namelijk want ben geen voorstander van een bloemkooloorNiemand denk ik!
Niet dat dat bultje het begin van een bloemkooloor moet zijn, maar ik wil geen risico nemen.
xConnie schreef:Bedankt voor de antwoordenBen er vrijwel zeker van dat ik binnenkort tragus laat zetten. Raden jullie nog een piercingshop aan rond Eindhoven/Den Bosch?
Ik heb ook al een hele tijd een helix, geschoten ipv gepierced(in een opwelling laten doen eigenlijk..)
Achteraf wist ik pas hoe slecht dit eigenlijk is, maar bij de juwelier waar ik het liet doen deden ze het gewoon, dusja. Dan neem ik aan dat dat normaal is.
Gelukkig heb ik er helemaal geen last van (gehad).