Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:..ik heb dus totaal geen hekel aan spuiten ..ik heb nu een een gatenkaas van een buik omdat ik dus niet tegen de canule kon na 1 dag had ik al een ontsteking ..gek werd ik ervan en nu dat kleine prikje voel er niets van en ben zo klaar..
De reden dat ik op lantus zit weet ik eigenlijk niet , voor de pomp spoot ik ook al daarmee en de internist schreef het direct weer voor.
Vandaag al wel de hele dag rond de 20 met de suiker dus van de langwerkende moet ik wat meer van gaan spuiten..
Maarre ben nog nog steeds blij !
tootje71 schreef:Nou dat heb ik dus idem , de motivatie was ver te zoeken en ik had er geen zin meer in , was er maar een knopje waarmee je voor 1 dag even geen suiker had..
Het rare is dat ik nu er weer voor wilt gaan ben braaf aan het bloedprikken en regelen en dat heb ik eigenlijk nooit met de pomp gehad.
Ik zit nu steeds mijn slangetje te zoeken haha doe als ik mijn broek uitdoe automatisch het slangetje zoeken ook als ik heb gegeten wil ik de pomp pakken om te bolussen maar ja moet nu naar de koelkast lopen..zal best wat dingen tegenkomen die makkelijker waren met de pomp maar tot nu toe ...heerlijk !
KellyG schreef:ik wordt bij mezelf krankjorum van mn ochtend waardes........
ik kan het heel de dag netjes tussen de 4 en 6 houden, tot aan het slapen toe, en ik wordt iedere ochtend wakker tussen de 12 en 18........ vanmorgen weer op de 17.3
en waar het nu door komt?
's nachts meten zit ik goed......
het komt in de vroege ochtend ineens omhoog geloof ik
met de insulatard had ik dit al, en ben sinds 2 weken op de levemir gezet, maar het maakt geen verschil
KellyG schreef:ik wordt bij mezelf krankjorum van mn ochtend waardes........
ik kan het heel de dag netjes tussen de 4 en 6 houden, tot aan het slapen toe, en ik wordt iedere ochtend wakker tussen de 12 en 18........ vanmorgen weer op de 17.3
en waar het nu door komt?
's nachts meten zit ik goed......
het komt in de vroege ochtend ineens omhoog geloof ik
met de insulatard had ik dit al, en ben sinds 2 weken op de levemir gezet, maar het maakt geen verschil
tootje71 schreef:Inderdaad die rode litekens zal ik lang blijven zien, nu heb ik geen buik waar ik trots op ben dus niemand zal ze zien maar ja voor mij zelf is het ook geen prettig gezicht.
Vanochtend stond ik met 6.1 opdus helemaal gelukkig.
Ben wel snotverkouden had net ogen die eruit zagen alsof ik een bokswedstrijd had gedaan ..bleeehhh