Lichaam gevonden getver

Bom, heb ik deels ook wel meegekregen van m'n ouders gelukkig.
Chips enzo is sowieso eigenlijk hartstikke slecht met E621. Zou het alleen daarom al niet meer moeten eten eigenlijk... Net als cup-a-soup enzo. Eigenlijk alle kant en klare zakjes voor sausen enzo zit 't in.
Je eet inderdaad ongemerkt heel de zak leeg

Ik kijk altijd een beetje wat ik nog in de vriezer heb liggen, waar ik zin in heb enz. Soms koop ik voor 2-3 dagen boodschappen, soms per dag. Probeer me de laatste tijd wel aan een budget te houden kwa boodschappen. Dat en dat ik mezelf in de winkel best goed kan remmen kwa slechte dingen kopen, maakt voor mij dat 't niet zoveel uit maakt hoe vaak ik boodschappen doe. Scheelt misschien ook dat ik alleen voor mezelf boodschappen moet doen. Als ik samen met m'n vriend zou wonen, zou hij sowieso gaan vragen of ik alsjeblieft toch eens een zak chips mee zou willen nemen enz

Kwa drinken is 't bij mij echt alleen water met hooguit 1 glas sap/frisdrank per dag. Koffie en thee lust ik niet. Frisdrank/sap haal ik vaak ook alleen als ik weet dat m'n vriend komt of als verse sappen (bv van AH versgeperst of Healthy People/Innocent) in de aanbieding zijn.
Klinkt misschien allemaal heel goed enzo, maar valt op zich best mee