Ik ben er mee aan de slag gegaan, en het ziet er een stuk minder 'hard uit'
Ga alle oogschaduw kleurtjes maar eens proberen, want ik heb het hier liggen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:Roosch schreef:Dan ben ik echt een miep geloof ik.
De Hema krijg ik ook vreselijke traanogen van, Miss Helen heb ik nog niet geprobeerd.
Miss Helen is toch Hema ?
Corelli schreef:Ik denk niet dat je een miep bent, ik denk dat je gewoon enorm gevoelig voor make-up bent
Ik geloof dat Fiffil (die heeft ook al in het topic gereageerd) ook erg gevoelig is, misschien heeft zij nog tips
Roosch schreef:Ben eigenlijk op zoek naar fijne eyeliner. Ik ben voor de meesten nogal gevoelig waardoor ik dus behoorlijk rode ogen krijg.
Niet zo charmant.
Met oud en nieuw had ik weer smokey eyes, ook foto's van maar niet zo duidelijk.
Zo Sanne, fijn resultaat met alleen mascara.
En Laurabyoux, wat heb jij prachtige ogen!
Fiffill schreef:Smokey-eye potlood heb ik ook ja.
Ik ben afgestapt van de waterproof make-up (mascara, oogpotlood) sinds ik ontdekte dat ik met gewone make-up minder prikkende ogen kreeg. En het afhalen is een helmijn ogen (en huid in het algemeen) zijn gewoon heel gevoelig, als ik poets met alleen water krijg ik al last van m'n oogleden.
Dus dan is niet waterproof makkelijker af te halen. Nog steeds niet fijn, maar je moet wat.Vriendlief kwam vorige week langs en het eerste wat 'ie zei was "heb je je make-up eraf gehaald net?" "Eh ja.. zo'n drie uur geleden"
nog steeds rode oogleden. Ach, het scheelt dat ze nu alleen nog maar rood zijn, vaak werden ze ook nog gewoon drie keer zo dik.
Mijn huid is gewoon wat vervelend af en toe. Was toen met die erge sneeuwval 2 weken terug nog verbrand.![]()
Ben allang blij dat ik geen pukkelproblemen heb oid.
Iris1702 schreef:ik kwam dit nog tegen:
Voor blauwe ogen
Omdat blauw een koele kleur is, kun je daartegenover warme kleuren (bruintinten) gebruiken om het blauw te accentueren. Ook mooi; taupe, grijs, lila en groen.
Voor groene ogen
Groene ogen lijken groener door warme tinten. Denk aan bruin en bordeuaxrood. Denk ook eens aan helder paars of goud(super hip).
Voor bruine ogen
Bruine ogen lijken bruiner met koele tinten zoals blauw en violet. Maar ook bruine tinten kunnen prima, al lijken ze met bruine, warme tinten niet bruiner. Ook erg mooi; brons en goud, gecombineerd met bruine tinten.
Roosch schreef:Oja, over het o zo hotte witte lijntje in de waterline..
Je kan me zeggen wat je wil maar ik vind dat ik dan op Marilyn Manson lijk..