Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:53

De aanzet van je borst heeft lang niet altijd wat te maken met je omvang. Ik heb 75 D. Mijn borst begint al heel erg aan de zijkant van mijn lichaam, bij anderen die misschien wel een veel grotere omvang hebben, bijvoorbeeld 85 kan dat wel heel anders zijn. Het heeft te maken met de vorm van je borst dus en niet met de omvang.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:57

Oke, dan heb ik niets gezegd.. Mijn zusje heeft bijvoorbeeld 75E en dat is qua volume ongeveer net zoveel als mijn 85C (alleen niet qua borstaanzet en omtrek ;) ).

Je kunt het niet zo heel goed vergelijken. (behalve als je in je achterhoofd houd dat hoe kleiner de omvang hoe groter de cup.)

@ Lante: Ook daar heb je gelijk in, iedereen heeft een andere borstaanzet, maar je omvang heeft zeker wel veel te maken met het feit of je cupmaat later in het alfabet zit.

tamaramt

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:02

mijn borst begint idd ook helemaal al aan de zijkant; de borst komt dan ook tegen de binnenkant van mijn bovenarm aan

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:07

@tamaramt: dat heb ik inderdaad ook :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:12

Ik heb ook een bredere omtrek 85 maar ben erg slank, maar heb inderdaad erg brede borsten
Laatst bijgewerkt door lesilla op 15-04-11 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:17

Ik had 75 F := Ben nu erg blij met mijn D. :D

Ik ben maar 1.60, dus als ik een omvang van 85 zou hebben zou ik dik zijn, dat is voor iemand die langer is weer heel anders natuurlijk. De verhouding moet goed zijn. :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:44

Daar heb je wel gelijk in, wat betreft de verhoudingen. Maar er zijn genoeg mensen die het niet opmerken dat ik een borstverkleining heb gehad, omdat ze niet doorhebben dat ze nu kleiner zijn.. 8)7
Ze zeggen dat het in beide gevallen wel in verhouding was.. Ammehoela!

Maar ik ben zelf wel tevreden hoe het nu is. Mijn chirug wilde eigenlijk dat ik 5 kilo zou afvallen, maar als dat niet het geval was dan zou hij mij toch wel opereren.

Nu kreeg ik onverwachts mijn oproep en ben ik in 5 dagen tijd nog 3 kilo afgevallen, meer dan ik verwacht had.
Daarmee was ik nog niet slank of dun.. Geen idee op hoeveel jullie BMI mocht staan, maar daar heeft mijn chirurg het ook niet over gehad.

Ik heb zelf duidelijk tegen mijn chirurg verteld dat dit het gewicht is waar ik eigenlijk al wel enkele jaren op blijf hangen.. het varieert een beetje.. soms 5 kilo minder, soms 5 kilo meer.
Ik vertelde hem, dat als hij mij nu zou vragen om eerst 10 of 15 kilo af te vallen, dat ik kon garanderen dat die er na de operatie wel weer aan zouden komen, wat zou betekenen dat ik zeker weer een cup zou groeien.
Hij was het wel met mij eens dat dat dan nutteloos zou zijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:51

Maar dat opvallen zegt niks hoor, ik heb een gastric bypass gehade en pas op 30 kilo vroegen mensen of ik misschien ben afgevallen. Net als mijn vriendin die had een bv en echt een mega verschil. De mensen waar ze niks tegen vertelde hadden niks door.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:52

ik moest in het ziekenhuis op de weegschaal gaan staan en mijn pc vond mijn gewicht prima. ze zei na de operatie ook dat ze liever niet wilde dat ik af ging vallen want dan zou mijn cup ook weer kleiner kunnen worden en die pastte nu goed bij mijn lichaam.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:54

meeste mensen zien de verandering na mijn bvk wel al schrokken de meeste van de cupmaat die ik eerst had; dat had niemand in de gaten.
Ikzelf moet nog wel wennen aan mijn nieuwe cupmaat; ikzelf zie heel veel verschil als ik bloot ben of een bh aanheb maar als ik kleding aanheb zie ik zelf niet heel veel verschil met eerst. Voor mijn gevoel zijn ze wat dat betreft bijna net zo groot.
ze hebben bij mij ook niet heel veel eraf gehaald; links 120 gram en rechts 360 gram

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:02

Ja, ik heb inderdaad hetzelfde als wat jij hebt tamaramt. Met kleding aan heb ik zelf ook niet echt het gevoel dat ze zoveel kleiner zijn. Maar inderdaad qua bh en als ik mezelf voor de spiegel zie, dan merk ik wel degelijk een verschil.

Bij mij is er aan de ene kant 520 en de andere 560 ofzo weggehaald :) Best behoorlijk voor mijn idee. Merk ook zeker wel verschil, ik heb echt totaal geen klachten meer die ik voorheen had door mijn borsten.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:05

HET ZOU EEN KEER MAKKELIJK GAAN!!!
Pffff......
Nou, 30 maart zou brief van PC naar verzekering gaan... Dus nu 2,5 week geleden, dus denk, bel de verzekering even, kijken of er alweer een brief naar mij toe onderweg is met (hopelijk) de goedkeuring.
"Nee, mevrouw, we hebben hier verder niets binnen gehad..."
Nou, maar weer ff ZH bellen dus...
Sorry voor mijn geklaag hier, maar moet het ff kwijt. Hoop dat jullie het niet erg vinden.

Edit:
Oja, dat is waar ook... ZH is op vrijdag niet telefonisch bereikbaar... _-:( 8)7 |o :\

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:12

Hier gelukkig wat beter nieuws, begin februari gebeld voor een afspraak met de PC, maar dit kon pas eind juli. Ze zeiden dat het geen zin had om het bij een ander ziekenhuis te proberen.. nu toch maar even naar het ziekenhuis in zutphen gebeld. En hier kan ik al begin Juni terecht! Ben er zo blij mee!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:15

Super joh, mooi zo!
Zit hier nog na te balen... Soms....

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:17

Uhu ja logisch! wat een gedoe met die goedkeuringen zeg!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:20

@wendy_komen; wat ontzettend raar en vervelend dat het bij jou allemaal zo verkeerd gaat

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:27

Tja, is me op de een of andere manier niet gegund volgens mij... Wordt er ondertussen wel een beetje moe van moet ik zeggen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:30

Gewoon volhouden, als dat het enigste is dat er mis gaat! vanaf nu heb je een zorgloos traject!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:35

Volhouden; het is het waard. Maar ik kan me voorstellen dat je baalt.
Dagmar heeft beter nieuws, dat schiet tenminste een beetje op. :D

Bij mij is er niet extreem veel afgehaald, maar de vorm is gewoon nu ook veel beter. Ik had echt twee koplampen zeg maar, echt dat je dacht WOW: TIETEN :wow: . Nu vallen ze gewoon door de vorm ook veel minder op en zien ze eerst gewoon mij.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:37

lesilla schreef:
Gewoon volhouden, als dat het enigste is dat er mis gaat! vanaf nu heb je een zorgloos traject!

Nou, dit is weer een extra druppel in de emmer... In januari bij PC geweest, extra info aanvraag van ZF gehad, daarna afwijzing borstLIFT?? En nu zou de PC dus een nieuwe aanvraag indienen... Dus vanaf Januari al bezig....

Super om te horen dat "ze" goed bevallen Lante! ;-)

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:38

Jeeeeej vandaag mijn goedkeuring binnen! Nu nog een 3-6 maand lange wachtlijst door, maar stapje bij stapje kom ik dichterbij... :D

@Wendy_Komen
Ik hoop dat alles snel geregeld voor je is, het kan soms zo'n zooi zijn met administratie van bedrijven =/...
En meestal zit een borstlift bij de verkleining bij in... Maar bij mijn brief staat wél duidelijk Borstverkleining... Bij welke zorgverzekering zit je? Succes ;)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:39

Nou, bij mij staat het woord borstverkleining niet in de brief, enkel borstlift. PC verklaarde ze ook voor gek.
Ik zit bij Zilveren Kruis.

Edit: Desondanks, jij natuurlijk wel van harte gefeliciteerd met je goedkeuring!!!!

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:45

Hé, wat apart! Ik heb ook zilveren kruis, 24mrt had ik intake, vandaag goedkeuring binnen...
En dank je :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:46

tja.... soms....

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 19:17

Ik heb nu vanavond ineens weer last van steken. Veel meer dan ik in tijden heb gehad. Het is nu twee maanden en een paar dagen geleden. Is dat nog normaal? Heb daar namelijk eigenlijk al heel lang geen last meer van gehad. Het zal er vast bijhoren, maar het komt ineens weer zo onverwacht. Het is ook niet heel erg hoor, maar een beetje gevoelige steekjes.