Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Integendeel tot de andere shetties, staat de mijne bovenaan de ladder op stal!
Zij regelt de hele wei wel.
Bij menig mannenpaarden slaat zijn hart op hol als Fan voorbij komt! Ze wordt liefkozend De Sharabier op stal genoemd!

200 euro bijna aan schoenen, broek, shirt met lange mouwen, shirt met korte mouwen, thermoshirt, twee paar sokken en een jack. Maar ik ben er wel heel blij mee.
EvelijnS schreef:Ik heb net een beetje te veel geld uitgegeven ben ik bang...200 euro bijna aan schoenen, broek, shirt met lange mouwen, shirt met korte mouwen, thermoshirt, twee paar sokken en een jack. Maar ik ben er wel heel blij mee.
Welk merk heb je gekocht? Waar heb je de kleding gekocht? 

omdat die alle shetties een koppie kleiner maakt 

ik lach me echt dood hier... Heb een professionele fotoshoot aangeboden gekregen... Maar moet er wel 125 euro voor neertellen en dan gaan zij ook zorgen dat ik in reclamespotjes etc kom. Ja daaaaaag.
EvelijnS schreef:Ik ben ook donor, vind het zelf wel belangrijk.
HK vind ik geen probleem, lijkt me wel gezellig juist.
Ik heb net een beetje te veel geld uitgegeven ben ik bang...200 euro bijna aan schoenen, broek, shirt met lange mouwen, shirt met korte mouwen, thermoshirt, twee paar sokken en een jack. Maar ik ben er wel heel blij mee.
Fanneke schreef:Wil je mijn shettie lenen? Ze heeft een superhoog knuffelgehalte!Integendeel tot de andere shetties, staat de mijne bovenaan de ladder op stal!
Zij regelt de hele wei wel.
Bij menig mannenpaarden slaat zijn hart op hol als Fan voorbij komt! Ze wordt liefkozend De Sharabier op stal genoemd!
![]()
Kan helaas je foto niet kijken op mijn werk, straks thuis even kijken
sharabier !!
Plus de schoenen waren met 40 euro afgeprijsd.
Ja, ik vond ze ook erg leuk! Volgens de verkoper ook één van de beste schoenen die ze hebben. Mooi meegenomen dus. LD
Ligt er een klein beetje aan ho eik me voel, nog steeds wel moe en ben ook nogal verkouden geworden
Wel hele mooi schoenen 
Ik dreig er thuis wel mee hoor
Als hij een oude vrachtwagen koopt, koop ik een paard
Vooralsnog is er nog steeds geen vrachtwagen

Hij wat te klussen, jij wat te rijden 
Even kijken of het gaat, begin hier ook wat verkouden/griepig te worden. Gisteravond niet gelest, wel gereden, in de regen, nie leuk nie
maar jas was waterdicht, dat weet ik nu zeker
En geen gebok, heb ook rustig aan gereden, zonder druk, lekker los met af en toe een zijsprongetje want er waren vliegende blaadjes
ook die zijn heel erg eng 

Ik ben ook veel te druk met de muziek nog enzo, als ik weer een paard wil moet ik kiezen denk ik en dan kies ik op dit moment toch echt voor de muziek