Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:14

Fenartoe schreef:
succes !!

Ik mag eindelijk zonder bh slapen, kan t niet..
Aan beide kanten bij de tsplitsing zitten nu wondjes en die moet ik bedekt houden met gaas. Helaas gaat mn huid daar over de rooie als ik er tape plak...
Dus helaas nog steeds die bh aan :(
Maar kan wel op mn buik slapen weer :D :j

@ Karin , jee t zit ook echt niet mee, heel vervelend dat ze er geen rekening mee houden dan !!
Hoe gaat t nu met je ?

Cavilon spray gebruiken

lesilla

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:15

Ik krijg een tweede heroperatie aan de borsten helaas :) moet eerst binnenkort nog eens met de chirurg samenzitten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:59

wat is dat voor spray ?

Ik heb er nu vette gaasjes met daarover een droog gaasje zodat de bh niet vastplakt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:02

is een huidbariere spray zodat je huid beschermt word voor de tape

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:04

oh ok, maar helpt dat ook op aan al geirriteerde huid dan ? anders moet ik een wel heel groot gaasje plakken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:13

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:17

Bedankt , zal eens gaan lezen !!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:18

Gebruik het vaak in het ziekenhuis, hoop dat je er wat aan hebt. Want die irritatie is ook niks..

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:34

Fijn zeg Tamaramt! Super :)
Is dat altijd zo dat je geen borstvoeding meer kan geven of alleen omdat jij zo'n slechte huid hebt?

Lesilla nee :oo hoezo!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:52

lesilla schreef:
Ik krijg een tweede heroperatie aan de borsten helaas :) moet eerst binnenkort nog eens met de chirurg samenzitten

waarom een 2e heroperatie en dat zou dan dus in tot al je 3e operatie worden? operatie; heroperatie 1 en dan nu heroperatie 2??

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:53

knabbelgirl schreef:
Fijn zeg Tamaramt! Super :)
Is dat altijd zo dat je geen borstvoeding meer kan geven of alleen omdat jij zo'n slechte huid hebt?

Lesilla nee :oo hoezo!

dat is omdat ik een heftige ingreep krijg; ik heb nu een h/i cup en ik ga naar een d cup ; daarbij worden de borsten weer naar boven gezet en de tepel eraf gehaald en verkleind en verplaatst.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:04

Oke :j

Ik zou van E/f naar C gaan (172m en op dit moment 81 kg maar voor ik naar de dokter ga wil ik er 11 kilo af hebben) dus ik hoop maar dat het voor mij niet geld. Mocht het wel zo zijn zij het zo, op dit moment zou ik het nooit illen geven, maar dat zou misschien kunnen veranderen

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:06

Lesilla, dat meen je niet! :(:) Wat is er niet goed gegaan dit keer? :( Echt balen! Had gehoopt dat je borsten nu gewoon goed zouden zijn!

Maar Tamarant, laten ze bij jou niet de verbinding naar de tepel heel, want bij iedereen verplaatsen ze de hele tepel en verkleinen ze ze vaak, maar ze proberen het meeste allemaal wel intact te houden. Of kan dat gewoon helemaal niet bij jou? Omdat je nu zo'n grote maat hebt? Daar heb ik geen ervaring mee hoe dat dan zit?

Hier gaat het goed, mag idd ook zonder BH slapen, maar durfde het eerst nog niet, maar gisteren was ik zo gek van de jeuk. En had nog uit m'n tijd dat ik dikke borsten had, van die rekbare topjes (daar sliep ik toen vaak in, omdat het anders in de weg zat :=) En die heb ik gewoon aangehad! dus iets stevigheid maar geen jeuk meer :D

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:12

kaatje89 schreef:
    Hier gaat het goed, mag idd ook zonder BH slapen, maar durfde het eerst nog niet, maar gisteren was ik zo gek van de jeuk. En had nog uit m'n tijd dat ik dikke borsten had, van die rekbare topjes (daar sliep ik toen vaak in, omdat het anders in de weg zat :=) En die heb ik gewoon aangehad! dus iets stevigheid maar geen jeuk meer :D

ik heb ook altijd een rekbaar hempje aan omdat het anders gewoon niet lekker slaapt.. :( :+

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:31

Ja ik had ze ook altijd aan toen m'n borsten nog veel groter waren, voor wat stevigheid, anders kon ik helemaal niet slapen..

Maar nu zijn die dingen ook heel fijn, want heb natuurlijk 7 week met een stevige bh aangeslapen, en dan ineens zonder := Dat is echt raar...

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:33

ja dat is ook wel raar natuurlijk, ik twijfel nog steeds :o
    ik weet echt niet wat ik moet, mja ik blijf er gewoon overna denken! :9

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:45

geen idee eerlijk gezegd
    ze had uitgelegd hoe en wat ze gaat doen en laten zien dmv fotos
    ik denk dat het komt omdat er zo veel af gaat
    ze had het er namelijk ook over over bepaalde zenuwen e.d. die doorgesneden zouden moeten worden
    ik zelf vind het ook geen probleem hoor om nooit borstvoeding te kunnen geven
    ik weet nog niet of ik kinderen wil en als ik ze wil zou ik sowieso geen borstvoeding willen geven

kaatje89 schreef:
      Lesilla, dat meen je niet! :(:) Wat is er niet goed gegaan dit keer? :( Echt balen! Had gehoopt dat je borsten nu gewoon goed zouden zijn!

Maar Tamarant, laten ze bij jou niet de verbinding naar de tepel heel, want bij iedereen verplaatsen ze de hele tepel en verkleinen ze ze vaak, maar ze proberen het meeste allemaal wel intact te houden. Of kan dat gewoon helemaal niet bij jou? Omdat je nu zo'n grote maat hebt? Daar heb ik geen ervaring mee hoe dat dan zit?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:48

Tamarant, oke, want volgens mij is het zo dat ze altijd bepaalde zenuwen en dingen door moeten snijden? Bij iedere bvk, dus er is nooit een garantie dat dat nog kan.. Maar dat zal bij jou dan er ook echt mee te maken hebben dat er zo enorm veel af gaat :)

Ik wou vroeger altijd heel graag kinderen, en daarom wou ik het eerst ook niet... Maar heb nu al 8 jaar last van chronische vermoeidheid, dus heb besloten dat, als er geen wonder gebeurd (qua gezondheid) ik geen kinderen wil, omdat ik dat niet eerlijk vind.. Tegenover het kind niet..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:29

Net even langs t ziekenhuis bij mij in de buurt geweest... werd van t kastje naar de muur gestuurd en wilden me niet helpen :S uitijndelijk naar de huisarts en morgen weer. Dan gaat de huisarts ze proberen zover te krijgen dat ze toch even willen kijken ......

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:55

Wij mogen van de wondconsulentes in het ziekenhuis absoluut GEEN cavilon op de kapotte huid doen!
      Het is puur en alleen bedoelt als 2e huid als iets bedreigd is te beschadigen, dat je het beschermd!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:57

Dat van mij is inderdaad al beschadigd, hoop dat ze me morgen WEL verder helpen in t ziekenhuis..
      Dan hoor ik wel hoe en wat.
      Lijkt nt of de hechting los aan t laten is

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:57

wat voor tape heb je?
      Wij hebben ook Leukopor in het ziekenhuis, dat is geen plakwonder, maar wel heel huidvriendelijk. Kan je vast ook bij de appotheek halen. en anders opsite?

wel een gedoe zeg... pffff :(:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:01

heb helemaal geen tape meer omdat dat mn huid ook liet irriteren, wat er nu zo vervelend doet is bij de hechtingen, wordt net een gat achtig iets ? Alsof de hechtingen los zijn, al is dat volgens mij niet.
      En opzich niet echt pijn op de bh die daar zit na

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:09

Kadanzlover schreef:
      Wij mogen van de wondconsulentes in het ziekenhuis absoluut GEEN cavilon op de kapotte huid doen!
      Het is puur en alleen bedoelt als 2e huid als iets bedreigd is te beschadigen, dat je het beschermd!

bestaan verschillende cavilons he, en word als bedrijf ook gewoon gepromoot staat ook op de site.
      Bij ons word het aangeleerd nuja elk ziekenhuis anders ;)
      geiriteerde wel natuurlijk open wond niet

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:14

Cynthia, mmm klinkt niet leuk inderdaad..
      Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen.. Als ze je nou gewoon even langs laten komen.. pfff soms echt waar.

Lesilla, jah dat snap ik.
      Mijn eigen voorkeur gaat ook niet uit naar cavilon op een wondje. Ik doe er dan liever aquacel op ofzo.
      Maar inderdaad daar is elk ziekenhuis en elke verpleegkundige weer anders in :)