hele lange update nicky u

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Re: hele lange update nicky u

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:55

Heb geen idee, wie was de chaufeur? nu ben ik heul nieuwschierig

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:04

hey Nick, hoe is het nu met je?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 14:28

mag niet klagen .. bijwerkingen van de chemo worden langzaam minder
en helaas was/is de darm reactie niet op de chemo maar andere middel , jippie ;(

humm nieuwe smileys.. ff wennen

staat nu een fluim op kweek met de stille hoop dat ze toch bacterie vinden en dat we die kunnen killen met
een antibiotica , na maanden hoofdpijn ivm chronische holte ontstekingen ben k dat nu toch wel beetje "zat"
wel leuk als ik weer zonder gevoel van ontploffings gevaar zou kunnen bukken (wel handig met sokken en schoenen enzo..
nu wil ik door het vocjht in de long toch niet graag bukken maar okee, kleinigheidje huo je toch )

maandag word hart weer getest , hoop dat die iig niet nog verder achteruitgegaan is
hoop stiekum zelfs op vooruitgang in vergelijk met de laatste test
anders is het einde herceptin en dat is geen goed nieuws ..
dinsdag word ook bloed weer eens gecheckt , nieren en lever doen het iig goed

wil te veel.. je denkt al heel wat te zijn maar ja dat valt dan toch nog iets tegen
maar ja .. moet ook niet alles willen

voor nu heb ik goede hoop iig de zomer door te komen daarna zien we wel weer verder

vernam van kennis in zelfde soort schuitje dat avl weer bezig is met nieuwe chemo
die verwachten ze einde vh jaar in gebruik te kunnen nemen

heel fijn om vernemen dat ze niet stil blijven staan maar continu bezig blijven met onderzoeken uitvinden etc

voorals nog ga ik momenteel uit van het feit dat ik nu aardig fit ben en indien het spontaan weer verder besluit te groeien
ik wel 2 x 3 mnd chemo energie verwachte te hebben (maw we zijn behoorlijk al dan niet reeel positief )

danny heeft de uitslag van de test retour ! en hij mag volgend jaar gewoon naar de 1e klas *\o/*
en dan geheel , gaat niet voor taal etc naar de andere school
dat was de vraag .. alleen nederlands daar of alle exacte vakken of uberhaubt geen toelating en eerst groep 8 volgen
huidige school wilde m vorig jaar naar speciaal onderwijs hebben ..meester snapte dislectie niet zo geloof ik
en degene die m met zijn taal moest helpen ook niet , hij heeft die juf nu 1 x per week , arme mensch snapt er uberhaubt weinig van geloof ik (al menig discussie over wetgeving en wat ouders wel of niet moeten en mogen beslissen ..voor beide was geregeld dat het door expert nog eens goed werd uitgelegd werd dislectie dus en dat het echt echt niks met inteligentie te maken heeft en dat er diverse verschillende soorten bestaan ..zucht .. en voor haar lastig dat ik helaas voor haar dat wel beetje weet hoe de wet in elkaar steekt , heb der voor bepaalde dingen zelfs copietjes uit het wet boek gegeven moest het alleen voor der vertalen in jip en janneke taal de school site gegeven van daar staat het ook nog simpel uitgelegd echt ken t mens wel schieten .. word tijd dat ze met pensioen gaat ..maar okee :D tegen die hoeven we niet meer ten strijde te trekken )huidige juf is jonger en ziet dat anders , alle andere "zaak"vakken zijn ook ruim ruim voldoende
maar okee

maar hij is ver genoeg en zijn iq is te hoog (ze hebben ook gezegd houden in de gaten dat die het niet te simpel heeft )
maar mag dus mag in geheel direct gewoon school volgen , daar krijgt die ivm de ook nu weer gebleken toch wel erg zware dislectie
ondersteuning voor zijn nederlands(spelling)

danny kan haast niet wachten , heeft er echt mega zin in

och man ben zo blij dat die volgend jaar daar heen kan , heeft hij maar 1 ding tegelijkertijd
overgang is toch behorlijk groot en niet dat heen en weer gezeul tussen 2 scholen
echt echt blij voor het ventje

mag de uitslag zo naar de huidige school brengen whaahhahahah lol

zo .. frustratie er ook weer uit hihi

wilde vanmiddag nog wat doen maar vochtplek in mijn long speelt me momenteel iets te veel op
tevens enorme pijn en hinder van wat hoofdholtes ..denk dat het vanmiddag enkeltje bank word
morgen weer een hele mooie zonnige dag !

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:18

zo, da's goed nieuws voor Danny *\o/* *\o/* *\o/*
ik weet ook niet echt veel over dyslectie, maar ik weet in ieder geval dat het niets met intelligentie te maken heeft :=
maar goed, weer iets minder om je zorgen over te maken ;)

ach, ik had zo gehoopt dat een hoop van je ongemakken bijwerkingen waren van de chemo.
wat jammer dat je hier toch mee blijft rondlopen :(:)
hopen maar dat die kweek wat oplevert.

en natuurlijk duim ik mee dat je hart het maandag goed doet!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:22

in ieder geval goed nieuws voor je kind!
Das een hele opluchting lijkt mij :)

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 17:35

Wat fijn dat danny mag starten op zijn nieuwe school.. Hij heeft er ook echt zin in geloof ik. :9
Hoe is het met je kipjes?

Balen dat het geen bijwerkingen waren.. ;(

Tot snel. *D *D

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 10:45

kippies doen het goed .. kippies zijn blij :Y)

ach ja de vermoeidheid , de zenuwen en nog wel meer was chemo
dat neemt nu langzaam af

onder en boven in de rug blijft de pijn aanhouden (onder zenuw die regelmatig bekneld .. lekker hoor) en boven de kanker
daarboven de nekwervels met hun slijtage , wonderbaarlijk dat daar geen kanker zit ,

hoofd doet het momenteel redelijk , de pijn wen je aan en niet willen bukken went ook
alleen als je moe bent dan heb ik links zicht als of het asfalt te warm is zeg maar
erg lastig , doe dan meestal dat oog maar dicht ..zit soms serieus aan een ooglapje e denken :')
de haartjes beginnen nu overal weer te groeien (gelukkig ook wimpers ed helaas de bikini lijn :') )

veel hangt nu van de hart test af .. ben erg benieuwd ..in achterhoofd houdend dat het echt ivm de medicatie is
er verder weinig waarde aan gehangen kan worden .. denkend aan mijn ma gisteren 2006
zet je toch weer even aan de grond zeg maar

al met al mag ik compleet niet klagen , ben er nog en de klachten zijn zeker leefbaar
dat is al meer dan 100% beter dan de voorspelling/verwachting
der zat al genoeg en die paar dingetjes der bij redden we dan ook wel weer
doe het er graag voor zeg maar :Y) dit is wonderbaarlijk hoe het nu gaat
en ach liever paar uur per dag dan helemaal geen dag niet waar :D

iedere dag is er toch weer 1 :Y)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 08:04

nou .. uitslagen zijn eindelijk binnen

het zeer goede nieuws ..
de marker staat verbazingwekkend laag (12 dat is echt heel heel erg laag )
maw lijkt er op dat de kanker echt toch echt stilstaat momenteel en de herceptin zijn werk goed doet

het mindere nieuws ..
hart is er niet op vooruit gegaan ,, staat nu op 45 % pompfunctie , de arts zei dat de vorige keer ietsjes
hoger was .. voor nu gaan we dus nog door met de herceptin , maar hij moet niet heel veel lager worden
anders word daar mee gestopt..en daar zou ik niet zo blij mee zijn

moet ook zeggen dat ik liever slecht hard slechte conditie etc heb dan dat de kanker weer zou gaan groeien
(al is dat maakt niet uit hoe toch maar de vraag en afwachten wanneer )

maar voor nu voel ik me momenteel beter dan wat ik de afgelopen 2 jaar gedaan heb
(wat ook meespeelt in de keuze voorlopig door met de hercp) maar was dus echt verbaasd
had verwacht dat het hart iets vooruitgegaan was invergelijk met de vorige keer
stort nog regelmatig in en spieren ed zijn niet top , maar als het werkt werkt het ook echt goed
weinig pijn en zelfs trappenlopen zit in de mogelijkheden
als het niet meer gaat is et de spierreuma die opspeelt en geen ademnood oid
was dus mede daarom echt verbaasd over het hart (al voel ik m af en toe wel klagen , maar ach dat hebben we vaker
(gehad) ook toen de functie nog veel hoger was)

voor nu doe ik eigenlijk te veel maar haal er zo ongeveer alles uit wat er in zit :o
alles of niks he .. de max of out ..doorgaan tot lijf niet meer meewerkt zit er nu eenmaal in
denk ook niet dat iets of iemand dat er ooit nog uit kan halen :o als lijf stopt , knopje omgaat is het vroeg genoeg om te gaan rusten .. zo doe je tenminste iets , niks doen of prefentief rusten /liggen etc vind ik zo zonde van de tijd
uit ervaring zelden met het gewenste resultaat , dus doen we alles tot het op is .. anders kan ik wel plat blijven liggen
er speelt zoveel in dat lijf ..had ik al 40jr plat gelegen , neh ..doen wat je niet laten kunt en autjes horen daar bij mij nu eenmaal bij
jammer dan , als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat ..en elke dag is er 1 :Y)
vermoeidheid is iig stukken minder en heb sochtends ook al wat minder troep in de ogen en andere afscheiding , iets minder hoofdpijn
lijkt er op dat ook die ontsteking langzaam minder word

nadeel daar.. de tandarts heeft er ineens zin in :')
eigenlijk te erg voor woorden , vorig jaar de boel kompleet laten renoveren
grote beurt , alles laten doen , onder narcose alles in 1 keer
met als gevolg sindsdien in de loop der tijd 4 kiezen kwijt en 8 gaatjes der bij .. zucht
her en der sprongen de vullingen er al binnen een maand vanaf .. ook handig

herstel van het herstel _O- werd ivm de gezondheid even uitgesteld (ach ja goede nieuws is dat dat beter
is dan afstel wat we verwacht hadden..aan de andere kant ben ik echt geen tandarts fan meer )

maar links kan ik niet kouwen dus kou rechts .. ja nu ff nie he .. tandarts heeft rechts nu 4 van de 8 gerepareert
met als gevolg geirriteerde zenuwen , wil echt niet perongeluk rechts iets kouwen
als het goed is blijft dat niet lang en zal dat snel minder worden , volgende week weer een deel , misschien nog een 3e keer
o jippie -O- heb er echt zin in 8-) not ..
maar ja al verbasingwekkend ansich dat ik me daar nu druk om mag maken +:)+

nou even duimen dat mn gewrichten even een paar uur willen meewerken
dan gaan we nog even van het weer genieten op een andere lokatie dan de tuin

geniet van het mooie weer en elkaar , elke dag is er 1

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:11

eigelijk zit je best wonderbaarlijk inelkaar als je alles zo leest

geniet lekker van je tuin vandaag, word weer prachtig weer

en idd iedere dag is er 1

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 09:35

8-) zo even iets van me afgeschreven , misschien heeft men zo een idee waarom ik in elkaar zit zoals ik zit

het kalote van het geheel is dat het een naar een ander leid ..
mijn slechte gebit is gedeeltelijk aanleg , maar heb verder ongeveer alles gedaan om het zo te krijgen
(dingen als jaaaaaren lang antibiotica en andere medicatie , toen zei men veel zuur eten / drinken (yochurt , citroenen , grapefrutes etc) ivm zuuregehalte in de blaas hoog houden en direct daarna tanden poetsen .. nu zegt men .. een uur wachten want het zuur maak het glazuur zacht )bestraling bv en 9 jr overgang en botontkalking zijn ook zo van die dingetjes die niet positief mee werken

reuma zit in de familie , maar als je bedenkt dat vrouwelijk hormoon bv daar een invloed opheeft
en je dat nu net niet mag hebben omdat je kanker daar op reageerd ..tja dan slijt je wat harder

zelfs gluco durfde de oncologen niet aan , ze waren bang dat dat ook de kanker zou kunnen activeren

bijna 40 jaar geleden werd mijn moeder , die toen in het ziekenhuis lag ivm geen vruchtwater, naar huis gestuurd
der kind zou overleden zijn en als het levend geboren zou worden , dan zou het erg mager zijn , ze maakte de gebruikelijke hormonen niet aan en men kon geen hartslag vinden ,ze mocht thuis de weeen afwachten
nouwww ik was erg levend en ook heeeel erg dik :')
als je het zo bekijkt leef ik al bijna 40 jr op geleende tijd

binnen een maand scheen ik bloed op te geven en jaren dachten ze jaren lang dat de hoge koorts van de oren kwam
tot dat een arts eens verder zocht toen het echt fout ging rond mijn 4e ,na jaar lang wekelijks doorprikken (waar komt mijn angst voor naaldjes toch vandaan .. verdoving hadden ze nog nooit van gehoord geloof ik %) )
buisjes er in , voor de 2e keer zowel keel als neus amandellen geknipt en nooit meer last van oren gehad (zeker niet in die mate),
maar mijn urine wegen alles behalve in orde bleken
zieke nier, 3e nier ,paar keer doorgerotte blaas door de infecties(leuk een buikwand ontsteking ..not) lekke buisjes , kleppen die niet meer werkten , nierbekken infecties , ook de gezonde nier
een jeugd wat zich zo ongeveer voor de helft van de tijd in het sofia kinderziekenhuis heeft afgespeeld ,leren kaarten bij de broeders
ook school kregen we daar , uitstapjes naar het dijkzicht of lumc , meestal in de ambu ,tig (al dan niet op de goede hoop en we zullen zien etc ) operaties verder en een hele ontwikkeling mee mogen maken met de onderzoek methodes , medicatie ,operaties die nu lopende band werk zijn maar toen echt experimenteel werden uitgevoerd op de goede hoop, echo etc dat hadden ze toen nog niet nu kan je zelfs de stroom richting van het bloed zien , erg jong zeer onregelmatig en te heftig ongesteld en artsen die van mening waren dat het echt niet gewenst was dat ik zwanger raakte (zowel voor mij als evt kind ivm oa angst op vroeggeboorte etc) ook erg jong aan de pil , prefentief , toen ging al de discussie dat kinderen er soms vroeg bij waren , de jeugd van tegenwoordig , better safe
than sorrie en het kon toch geen kwaad (dacht men toen nog) met de kanker als gevolg ..

denk je eindelijk dat je je lijf op de rails hebt ..alle naweeen en blijvende bijwerkingen van de medicatie en ingrepen voorlief nemend
en ach dat beetje urine verlies , wat chronische dingetjes , schimmelinfecties , zo af en toe een onsteking , haperende hartklep
kniesoor die daar op let , daar konden we allemaal wel leuk mee leven , konden we oud mee worden , heel erg oud
en dan krijg je kanker en bijwerking na bijwerking als kadootje ..waar je mee mag leren leven maar ja beter dan dat de kanker weer groeit toch ?

en loop je heel heel blij het ziekenhuis uit
hand in hand met je man , dol gelukkig , dat je maar een goedaardig gezwel op je rugegraat hebt (die dan wel nog ff weg moet)
het bleek maar artose in het borstbeen en tja dat doet au , en dat nog een paar keer het is maar artrosein de knie in je schouder (waar niet ondertussen) , het is maar artritis of dol dolgelukkig dat die bobbel op je buik je darm was die zich een baan heeft gewaad door de (door omstandigheden onrepareerbare ) buikwand breuk , zolang die niet verder scheurt schijnt die daar prima te zitten en voor die tijd
willen ze der niet eens over denken om het te maken omdat alleen plaatselijk reparen niet mogelijk schijnt te zijn
door de staat van de buikwand en lidteken weefsel , betekend helaas niet dat het niet zeer doet als je weer eens door vochtvasthouden ineens een opgezwollen buik krijgt of over hobbels in de weg rijd
dat ik daar niet dagelijks over klaag betekend niet dat het ineens weg is
maar net zoals de nabloeding na de ok in denk 2005 6 of 7 (houd het echt niet meer bij) ja dat is iets wat altijd kan gebeuren
en op de hoeveelheid operaties die ik heb gehad zat het er in dat het een keer zou gebeuren
maar ja ..weer geluk gehad (vooral door mijn man die me goed kent, 112 wilde niet komen dus heeft hij me in de auto gezet en domweg naar het ziekenhuis gereden , dat heeft mijn leven gered )

sinds juni vorig jaar ook al 3 ambu ritjes gehad , onstekingen , tja met een verminderede weerstand kan dat ineens niet helemaal
volgens planning gaan

mijn hart is nooit echt goed geweest maar de levensstijl (oa medicatie chemo nog een chemo bestraling etc werkt zeg maar niet echt positief) als ze vermoeden dat je hart het gaat begeven of te zwak word nemen ze de gok met de kanker
waar je ook dood aan zal gaan .. het zit erg raar in elkaar hoe artsen denken .. maar ja stikken omdat je hart niet meer zo
lekker pompt is ook niet leuk zeg maar ..als of door de kanker dat wel leuk is ..

tja dan kan je beter doen wat je niet laten kan tot dat het niet meer gaat
we hebben al erg jong geleerd pijn niet te veel te laten zien , willen mensen helemaal niet weten hoe het gaat , dat is slechts een een beleefdheids openings zin ..en het word er toch niet minder door , dat mensen niet willen weten als je je weer eens niet lekker voelt ,(vooral als dat dus 3 van de 4 weken is ) en domweg zoveel mogelijk ondanks alles te doen en leren leven met dingen die niet gaan zoals het hoort , je gaat domweg door met een blaasinfectie of nierbekken infectgie omdat je anders je bed niet meer uitkomt
en dan is het best wel eens lastig om begrip op te brengen voor iemand die nooit ziek is
en ineens een heftige blaas infectie heeft en denkt dat de wereld half vergaat
erg jong geleerd dat relativering naar ervaring gaat en dat niemand of niks en geen een situatie te vergelijken is

mensen vergeten dat je ergens last van hebt (vooral als het niet weggaat en je het niet continu roept zoals bepaalde gevolgen
van .. de leer der maar mee leven dingen .. wat dus wel de vermoeidheid tot gevolg heeft , want daar word je moe van
vraag een ieder die bv artrose heeft dat het fijn is om net te doen als of het er niet zit , betekend niet dat je der geen last van hebt
betekend niet dat je na de diagnose minder last hebt , slechts dat je minder klaagt omdat het toch geen zin heeft
omdat het simpel weg niet weg gaat

weet je .. dan kan je uber voorzichtig vanachter je raam gaan leven , maar daar worden die geraniums niet mooier van
mijn leven niet leuker en dat van mijn gezin ook niet , daarbij de dingen die spelen worden er niet minder door
laat staan dat het spontaan weg gaat

ondertussen 3 hartaanvallen en stuk afgestorven hart verder, en zovaak mazzel hebbende , eergisteren nog in een auto
die spontaan geen rem bleek te hebben (leuk voor het sress gehalte .. roept ineens de geen achter het stuur
help heb geen rem meer ..neh lekker ..geeft zo'n gerust gevoel, als je de bocht op je af ziet komen met een tegemoed komende auto en een niet zo meegevende grote oude boom :') ) veilig bij de garage aangekomen bv , ben ik van mening dat zolang we niet zwaar onder de pillen op bed liggen er nog niks nada noppes vast staat over hoe ik (als het even kan over jaren en nu nog niet) dood ga

verbaas me iig bijna nergens meer over ..
en leef en geniet zo veel als mogelijk ..

vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:21

tjoe....... ik heb het in 2 gedeelten gelezen. Dit is teveel om in een keer tot je door te kunnen laten dringen. |(
Wat heb ik een bewondering voor jou! *\o/*

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 11:46

ik sta er altijd weer versteld van hoe jij met je dyslexie en je reumavingers toch telkens weer de moed vindt om je hele verhaal te typen ;)

ik had het verhaal natuurlijk al vaker gehoord.
meid, je bent sowieso al een medisch wonder.
zorg er maar voor dat je dokters nog heel lang kan verbazen door koppig door te blijven leven :P

dikke knuffel, ook voor martin en danny :+:

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:27

Hey Kanjer!
Al een tijd niks meer van je gehoord....hoe gaat ie nu??

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:05

Inmiddels zijn we ruim een maand verder, Nick laat eens iets horen????

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:32

nou vroeg het me onlangs ook af, hoe is het met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:34

Nick is al bijna een maand niet online geweest... ik hoop dat het goed gaat met haar...

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:42

er is toch hier in het topic iemand die met regelmaat contact heeft met haar. Misschien kan die iets vertellen

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:52

Meld zich :D

Nick heeft bokt inderdaad tijden niet meer geopend, Maar ik heb net even contact gehad, en moet zeggen dat ze er nog steeds is en het naar de omstandigheden goed gaat..
Hoeven jullie je ook geen zorgen te maken.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:59

Olikea schreef:
Meld zich :D

Nick heeft bokt inderdaad tijden niet meer geopend, Maar ik heb net even contact gehad, en moet zeggen dat ze er nog steeds is en het naar de omstandigheden goed gaat..
Hoeven jullie je ook geen zorgen te maken.

zo dat is nog eens snel :D
fijn om te horen, dat eht naar de omstandigheden goed gaat :o

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:01

thx Olikea,
ik heb het de laatste tijd behoorlijk druk gehad en heb Nicky een beetje verwaarloosd :o
net een mailtje gestuurd en toen zag ik jouw update :D

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 07:21

Bedankt olikea!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 07:02

..
sorrie jongens.. ben inderdaad ff niet online geweest
erger nog heel bokt niet gezien/gelezen de afgelopen 2? maanden
had ff andere dingen aan mijn hoofd/lijf en nog steeds
zolang je niet iets met enige zekerheid weet hebben we geleerd dat het door anderen meer vragen
geeft waar we zelf ook nog niet op kunnen antwoorden

ben met gezin een paar daagjes eruit geweest , heel simpel super budget tussen de ziekenhuis bezoeken etc door
en had iets verkeerd gegeten , ben daar weken ziek van geweest, darmen waren het er duidelijk niet mee eens
had erg veel buikpijn en zat continu tussen obstipatie en diaree in , om de dag een ander liedje ..
daarbij raak ik steeds vaker ff de balance kwijt en ben ik licht in het hoofd

daarbij bleek in de paar dagen afwezigheid dat onze site zodanig weer ontdekt was door een hacker
dat er een nieuwe site/software moest komen , ikje als digibeet in de stress
alle artikellen moeten opnieuw ingevoerd en mart is hele dagen bezig en ik probeer te helpen zolang t wil
met de vermoeidheid , duizeligheid en hoofdpijn zit ik heel erg weinig achter de computer
de concentratie is erg laag

ben vaak moe en de buikpijn is nog niet helemaal weg , plaatselijk is het nog erg pijnlijk , weer dagelijks opvliegers ,
en door het eigenwijze toch zo veel mogelijk willen helpen met invoeren zijn de slijmbeurzen links enorm geirriteerd
en besloot de huid om de pick kaheter ook spontaan allergische reacties te geven

de afgelopen 9 jaar ben ik vrij realistisch geweest en nu ..nu zag ik spoken ..ieder ditje of datje , overdag geen / weinig problemen
maar snachts wakker worden en niet meer in slaap komen .. 6 weken terug al bloed weer in de gaten gehouden
perfect bloedbeeld en de marker ook braaf ruim binnen de normen , 3 weken later zelfde verhaal

toch had ik het er niet op , was te duizelig gehele dag door etc etc de allarm bellen gingen hier al tijdje af

toch maar een scan laten maken en helaas bleken de spoken niet zo denkbeeldig te zijn
er zitten in de kleine hersenen zowel rechts als links uitzaaiingen , en ook de lever heeft wat kleine plekjes
heel dubbel want de herceptin lijkt op alle andere reeds bestaande plekken wel goed zijn werk te doen
groeit langzaam of niet en de longen zijn zelfs nog beter geworden

de tumor marker is dus helaas geen graad meter meer , daar kunnen we niet meer op vertrouwen

de hersenen gaan bestraald worden , hoe wat en waar hoor ik volgende week meer van horen
ook over de herc .. persoonlijk ga ik daar graag mee door daar het op de bestaande plekken toch duidelijk wel goed zijn werk doet
ze zijn nog klein de plekjes in mijn hoofd en als je nu al ziet wat het met zich mee brengt
wat betere rek kansen geeft ,hopen dat de bestraling werkt

ja zo dubbel , het gaat goed en op sommige vlakken zelfs beter
aan de andere kant groeit dat gemene ding gewoon stiekum door op nieuwe plekjes
zonder zich legaal te melden (tumor marker)

voor nu pak ik ieder beetje helder moment en probeer zoveel mogelijk mooie dingen uit de dag te halen
heb danny bereid op het feit dat ik iig moeier zal gaan worden de komende maanden
hoe het lopen gaat weet nog niemand dus dat wijzelijk weg gelaten

geniet elke dag mensen .. dingen kunnen zomaar stiekum veranderen ..

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 07:07

Meisje toch!!
Het zit je ook niet mee he?
Heel veel sterkte de komende tijd!
Warme troostende virtuele knuffel, Wilma

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 07:36

zo dat is een pittig update
weet niet zo goed wat ik moet zeggen
vanuit hier dan maar een dikke knuffel, en heel veel sterkte en vooral voor kracht toegewenst

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 08:12

OOk ik geef je een dikke knuf !!!
Sterkte met allles