Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knuffelpoesz schreef:Jeetje Aikon, ik zou sowieso wel even iemand anders laten kijken hoor! Je weet maar nooit!
Nou ik heb vandaag de uitslag van de biopten gehad. Als ik het goed begreep heb ik Cyn3.
Maandag 5 dec gaan ze een stukje van me baarmoedermond weg halen. Het wordt bij mij
een dagbehandeling, dit doordat de tandarts mij altijd moet bij verdoven, en tijdens
hechtingen of andere ingrepen word ik ook altijd extra verdoofd. Ze schijnen bij je
baarmoedermond niet echt meer verdoving dan normaal te kunnen doen,(dus niet bij verdoven)
waardoor mijn gyn en ik samen besloten hebben voor of een ruggeprik of algehele narcose. Waarschijnlijk(wat ik wil) is een ruggeprik.
aikon schreef:Ik wacht de uitslag nog even af. Word dat niks dan vraag ik wel een doorverwijzing. Mijn zus moest ook behandelt worden, vandaar dat ik toch een beetje angst heb met hoe het bij mij zit.
Tina1965 schreef:Met PAP 3A over een halfjaar terugkomen zou ik niet pikken. Normaal gesproken doen ze dan verder weefselonderzoek. Er is nu nog niets aan de hand, maar voor de zekerheid zou ik o een 2nd opinion vragen.
Colway schreef:Tina1965 schreef:Met PAP 3A over een halfjaar terugkomen zou ik niet pikken. Normaal gesproken doen ze dan verder weefselonderzoek. Er is nu nog niets aan de hand, maar voor de zekerheid zou ik o een 2nd opinion vragen.
Is volgens mij vrij standaard procedure?