urselin schreef:poes schreef:Voor mannen is het maatje 32 niet het van het (voor mode-ontwerpers wel) maar wel de vorm van een lichaam, de manier waarop je het draagt en showt en beweegt!
Maatje 32 kan gelukkig ook vormen betekenen (en niet alleen plat en vormloos) en mannen vinden dat ook mooi
Niet alleen de mode-ontwerpers.
Ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik heb hele vervelende opmerkingen gehad van mensen over mijn maatje en dat is niet leuk. Ene oor in, ander oor uit doe ik, maar ik snap niet waarom mensen zo nodig opmerkingen er over maken (en dan zich er totaal niet voor schamen). Hier bedoel ik jou overigens niet mee, maar de mensen die ik in real life over me heen heb gekregen. Bijvoorbeeld schoonmoeder van een vriendin die notabene bij het GGZ werkt (), is ervan overtuigd dat ik anorexia heb. Terwijl ze me heeft zien eten en ik eet behoorlijk veel. Maar ik was één keer naar de wc geweest en ik had het toen uitgekotst volgens haar
Helemaal met je eens!
Hier ook een maatje 32-34 die zo nu en dan onzeker wordt van mensen die zeggen dat "mannen een maatje 32 niet mooi vinden". Ik zucht dan altijd eens......Of: "Eet maar eens want gij moogt nog wat dikker worden!"
Eh bedankt... Ze moesten eens weten wat ik allemaal eet.

OMG...embarrasing.