Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyckuh

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:00

JessAndHope: Dus flinke meid wil niet richting uitgang vertrekken? Super dat de gyn de bevalling ook laagdrempelig wil houden! Hopelijk ga je nu wat geruster richting de bevalling toe!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:47

Hai! mag ik me aansluiten hier? Ik ben 3 feb uitgerekend en ben er zoooo ongelooflijk zenuwachtig voor..
Ik heb er zin in dat dan de baby komt.

Maar bloed, slijm en pijn hou ik niet zo van := .

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 08:46

Gezellig eknein!

SemenAmy: Laat me raden, je bent bevallen vannacht en het ging heel vlotjes allemaal? :D

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 09:54

eknein gefeliciteerd nog!
Je bent 5 dagen eerder dan mij.. leuk!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:10

Wacht ook op bericht van Sem.........
Jess... een grote meid die nog hoog ligt... nou ja, sommige maken ook een snoekduik naar beneden hoor!!

Hier is vanmorgen de verloskundige geweest om wat hechtdraad te verwijderen.....Nu maar hopen dat de rest gewoon netjes oplost en heelt....

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 13:47

Nee helaas ben er nog steeds! Het rommelt al wel weer echt de hele dag..hopelijk toch nog vannacht want het is zo maandag en daar scheit ik echt 7 kleuren voor brrrr...

@Pardoesjessi..is het nu beter nu ze er naar gekeken hebben?
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit heel veel last mee gehad...gelukkig ook maar! Beterschap dan ook!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:22

Hallo!

Zoals jullie misschien wel opgevallen is, heb ik hier de laatste dagen niets meer geschreven. Dat kon ook niet anders, want dinsdagochtend is onze zoon Thijs geboren!! :D Alles is helemaal goed gegaan, hij was er in 6 uurtjes. Heb slechts 20 minuten hoeven persen, en dat met een bekkenbodem van iemand die fanatiek paard reed/rijdt ;) :D

We hebben 2 nachtjes in het zhuis gelegen en zijn sinds donderdagmiddag zijn we thuis met z'n drietjes :) Het gaat eigenlijk heel goed! Thijs drinkt super en meldt zich keurig zodra hij honger heeft.

Zal straks even wat bijlezen.. ;)

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:33

Pletje gefeliciteerd!!!

Sem, sterkte voor komende nacht dan maar weer!
En idd van die hechtingen kan je knap last hebben. Vorige keer ben ik er mee door gelopen omdat men om mij heen beweerde dat het toch oploshechtingen waren dus dat moest vanzelf gaan...
Totdat mijn Boktdinnetjes riepen dat dat helemaal niet de meest handige methode is!
Nou ja, nu heb ik WEL de vk gebeld en prettig was het niet om haar weer met pincet en schaar in mijn doos te hebben friemelen maar het trekt wel direct een stuk minder. Voor de rest voel ik me prima hoor, daar niet van...

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:03

Pletje, gefeliciteerd met jullie zoon Thijs!!!!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:40

Pletje, super gefeliciteerd!
Lekker genieten nu <3

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:20

Pletje gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik zal nog even moeten wachten!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:37

semenamy hopen dat het bij jou vandaag of morgen ook los gaat.. :j
En ach, anders red het zich maandag ook wel weer toch?
Het zal er toch uit moeten haha..

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:45

Gefeliciteerd Pletje!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 20:00

Gefeliciteerd Pletje!!! Lekker genieten van die kleine man! :j

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:12

@Marius..ja ik weet het alhoewel het dan wel een slaaploos nachtje gaat worden morgen denk ik!

@Pletje..willen straks natuurlijk als je een beetje bent bijgekomen een picture zien van jullie wondertje!

@PardoesJessi..voor jou komt het ook al behoorlijk in zicht nu!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:03

Gefeliciteerd Pletje met jullie zoon!

SemenAmy: Ik hoop voor jou dat je inmiddels bevallen bent, zo niet, succes morgen!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 18:55

Hey lieve allemaal,

Ik moet even mn hart luchten hoor!
Gister weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft de soa die exlief me als afscheidskado heeft meegegeven.
Ik zal niet teveel op de details in gaan, maar voor het eerst had ik er echt lást van. Niet zozeer pijn, jeuk or whatever... maar psygisch. Dat ik me gewoon echt smerig voelde daardoor. Heb wel 3x onder de douche gestaan en zat er helemaal doorheen!
Als hij nou gewoon normaal was geweest,
Als hij nou niet zijn l*l achterna had gelopen,
Als ik eerder weg was gegaan
Als
Als
Als....

Ik voel me dus gewoon ontzettend vies en ben zó ontzettend boos dat ie nu nog dingen voor me kan verzieken... Waarom kom ik nou weer zo'n kneus tegen? 1tje die zn l*l achter na loopt en mij met de gevolgen opzadelt...

Ik zit er gewoon even helemaal doorheen... word er dóódmoe van...

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:06

JessAndHope schreef:
Hey lieve allemaal,

Ik moet even mn hart luchten hoor!
Gister weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft de soa die exlief me als afscheidskado heeft meegegeven.
Ik zal niet teveel op de details in gaan, maar voor het eerst had ik er echt lást van. Niet zozeer pijn, jeuk or whatever... maar psygisch. Dat ik me gewoon echt smerig voelde daardoor. Heb wel 3x onder de douche gestaan en zat er helemaal doorheen!
Als hij nou gewoon normaal was geweest,
Als hij nou niet zijn l*l achterna had gelopen,
Als ik eerder weg was gegaan
Als
Als
Als....

Ik voel me dus gewoon ontzettend vies en ben zó ontzettend boos dat ie nu nog dingen voor me kan verzieken... Waarom kom ik nou weer zo'n kneus tegen? 1tje die zn l*l achter na loopt en mij met de gevolgen opzadelt...

Ik zit er gewoon even helemaal doorheen... word er dóódmoe van...

Ik ben een stille mee-lezer :o
Asjeblieft neem het jezelf niet kwalijk, dankzij hem krijg jij straks een prachtig kindje, waar je super trots op word/bent!!
Achteraf is makkelijk praten voor jezelf, je wist het ook niet, anders was je wel weg gegaan.
Dat wou ik als kleine snotneus even zeggen. :+

Verder iedereen gefeliciteerd met de kleintjes :D !!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 19:11

@LouieDribbie: Ja iedereen zegt al dat het niet aan mij ligt.
HIJ is immer diegene die is vreemd gegaan en een soa heeft opgelopen om die weer aan mij door te geven.
Het zure is nog dat dit wss is gebeurd tíjdens mn zwangerschap...
Mja, HIJ heeft nergens last van aangezien zijn immuunsysteem gewoon up to date is. Ik ben zwanger en daardoor ligt mn immuunsysteem plat, en heb ik het dus wel.
Hij kan dus gewoon lekker vrolijk verder, en ik zit met de gebakke peren. Ik voel me smerig en vies, terwijl hij nergens last van heeft.
Als ik een nieuw iemand leer kennen MOET ik het wel vertellen in het kader van eerlijkheid. Zou het nml zelf ook waarderen als iemand het gelijk zou vertellen. Maar das wel ontzettend moeilijk... mensen denken gelijk dat je zwaar geinfecteerd bent ofzo. Tis niet zo, maar dat is moeilijk helder te krijgen.
Tis gewoon een ongelooflijke **%^%##%&^%&))*%# :( -:(- :( -:(- :(

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:16

JessAndHope schreef:
@LouieDribbie: Ja iedereen zegt al dat het niet aan mij ligt.
HIJ is immer diegene die is vreemd gegaan en een soa heeft opgelopen om die weer aan mij door te geven.
Het zure is nog dat dit wss is gebeurd tíjdens mn zwangerschap...
Mja, HIJ heeft nergens last van aangezien zijn immuunsysteem gewoon up to date is. Ik ben zwanger en daardoor ligt mn immuunsysteem plat, en heb ik het dus wel.
Hij kan dus gewoon lekker vrolijk verder, en ik zit met de gebakke peren. Ik voel me smerig en vies, terwijl hij nergens last van heeft.
Als ik een nieuw iemand leer kennen MOET ik het wel vertellen in het kader van eerlijkheid. Zou het nml zelf ook waarderen als iemand het gelijk zou vertellen. Maar das wel ontzettend moeilijk... mensen denken gelijk dat je zwaar geinfecteerd bent ofzo. Tis niet zo, maar dat is moeilijk helder te krijgen.
Tis gewoon een ongelooflijke **%^%##%&^%&))*%# :( -:(- :( -:(- :(

Pffff dat is wel heel klote, als het al tijdens je zwangerschap is gebeurd. Is nou niet bepaald opbeurend voor jou.
Ik ben wel jonger maar vorig jaar was bij mij ook zo iets dergelijks gebeurd, dus kan je wel enigzins begrijpen.
Maar ik snap heel goed dat je het jezelf kwalijk neemt, maar je kan der echt niks aan doen. Zoiets kan je helaas niet ruiken..
Heb je der erg last van?? Ben je der al voor behandeld?? (Sorry als ik teveel vragen stel :o ).
Denk maar lekker aan het moment dat je zometeen je knappe meid in je handen hebt, hopelijk word het dan allemaal wat makkelijker voor je!!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 19:31

Qua jeuk oid heb ik er helemaal geen last van, en na 2 zenuwslopende weken was dan ook duidelijk geworden dat het geen invloed zou hebben op het kind en ik verder 'clean' ben. Maar helaas mag ik nu niet behandeld worden ivm de zwangerschap, waardoor ik dus wel continue het gevoel heb smerig te zijn. Ik kan er gewoon nix aan doen tot die kleine is geboren en het geen slagveld meer is daar beneden...
Dus met een béétje pech duurt het nog 2mnd voor ik uberhaupt aan een behandeling kan beginnen...

Daarbij verloopt het eindje van mn zwangerschap ook niet geheel volgens het boekje en heb ik veel ongemak van dr. Nu mag ze van mij nog 4 weken blijven zitten (moet er nog 2 tot de uitgerekende datum), want ik geniet van die schopjes en gewriemel in mn buik. Alleen ze zit zo ontzettend hoog, dat een normaal gesprek me al helemaal buitenadem brengt.

Dus heb gewoon even een dip dagje vandaag... Ik ben gewoon ontzettend boos en gefrustreerd... En bovenal verdrietig!

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:39

:(:)
Kan je helemaal begrijpen hoor, is ook allemaal niet niks wat er is gebeurd met je, als ik het zo hoor met je ex.

Lijkt me zoo leuk om dat van binnen te kunnen voelen, gewoon je eigen kindje die in jou leeft.
Vind het ook altijd leuk om bij kennisen of familieleden aan hun zwangere buik te voelen :o.

Gelukkig heeft het geen invloed op je meisje! Dat moet wel een hele opluchting zijn!
Pfff dat is wel minder dan dat het nog 2 maanden kan duren..

Hoop ook voor je dat ze snel indaalt , had gelezen dat ze niet wilt := , (teminste als je het zo noemt) dan kan je relaxter naar je bevalling.
Voorzover je een bevalling relaxt kan noemen :=

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:00

Jongens even snel...ben vanochtend na een snelle,heftige bevalling moeder geworden van onze zoon dex!
Hij weegt 4800 gram en is 55 cm lang..een peuter bijna!
Helaas zelf complicaties gehad en moeten nog even in het ziekenhuis blijven....rest komt later!
Pardoesjessi..hoe moeilijk het ook is probeer van je zwangerschap te genieten en stel jezelf gerust met het feit dat hij dit je heeft aangedaan en jij hier niet om gevraagd hebt!
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan....

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 20:03

Gefeliciteerd Semenamy!!!

Alleen was ik het ;) en niet Pardoesjessi :=

Ga lekker genieten van je kleine man en we horen je wel weer :j!

Bokker31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:06

semenamy schreef:
Jongens even snel...ben vanochtend na een snelle,heftige bevalling moeder geworden van onze zoon dex!
Hij weegt 4800 gram en is 55 cm lang..een peuter bijna!
Helaas zelf complicaties gehad en moeten nog even in het ziekenhuis blijven....rest komt later!
Pardoesjessi..hoe moeilijk het ook is probeer van je zwangerschap te genieten en stel jezelf gerust met het feit dat hij dit je heeft aangedaan en jij hier niet om gevraagd hebt!
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan....

Van harte gefeliciteerd! Gaat het een beetje met jullie? We zijn natuurlijk erg benieuwd naar hoe het is gegaan, probeer eerst een beetje bij te komen en uit te rusten.