Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Alles is helemaal goed gegaan, hij was er in 6 uurtjes. Heb slechts 20 minuten hoeven persen, en dat met een bekkenbodem van iemand die fanatiek paard reed/rijdt
Het gaat eigenlijk heel goed! Thijs drinkt super en meldt zich keurig zodra hij honger heeft.

JessAndHope schreef:Hey lieve allemaal,
Ik moet even mn hart luchten hoor!
Gister weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft de soa die exlief me als afscheidskado heeft meegegeven.
Ik zal niet teveel op de details in gaan, maar voor het eerst had ik er echt lást van. Niet zozeer pijn, jeuk or whatever... maar psygisch. Dat ik me gewoon echt smerig voelde daardoor. Heb wel 3x onder de douche gestaan en zat er helemaal doorheen!
Als hij nou gewoon normaal was geweest,
Als hij nou niet zijn l*l achterna had gelopen,
Als ik eerder weg was gegaan
Als
Als
Als....
Ik voel me dus gewoon ontzettend vies en ben zó ontzettend boos dat ie nu nog dingen voor me kan verzieken... Waarom kom ik nou weer zo'n kneus tegen? 1tje die zn l*l achter na loopt en mij met de gevolgen opzadelt...
Ik zit er gewoon even helemaal doorheen... word er dóódmoe van...
!!
JessAndHope schreef:@LouieDribbie: Ja iedereen zegt al dat het niet aan mij ligt.
HIJ is immer diegene die is vreemd gegaan en een soa heeft opgelopen om die weer aan mij door te geven.
Het zure is nog dat dit wss is gebeurd tíjdens mn zwangerschap...
Mja, HIJ heeft nergens last van aangezien zijn immuunsysteem gewoon up to date is. Ik ben zwanger en daardoor ligt mn immuunsysteem plat, en heb ik het dus wel.
Hij kan dus gewoon lekker vrolijk verder, en ik zit met de gebakke peren. Ik voel me smerig en vies, terwijl hij nergens last van heeft.
Als ik een nieuw iemand leer kennen MOET ik het wel vertellen in het kader van eerlijkheid. Zou het nml zelf ook waarderen als iemand het gelijk zou vertellen. Maar das wel ontzettend moeilijk... mensen denken gelijk dat je zwaar geinfecteerd bent ofzo. Tis niet zo, maar dat is moeilijk helder te krijgen.
Tis gewoon een ongelooflijke **%^%##%&^%&))*%#![]()
![]()
![]()
![]()
).
.
, (teminste als je het zo noemt) dan kan je relaxter naar je bevalling.
en niet Pardoesjessi 
! semenamy schreef:Jongens even snel...ben vanochtend na een snelle,heftige bevalling moeder geworden van onze zoon dex!
Hij weegt 4800 gram en is 55 cm lang..een peuter bijna!
Helaas zelf complicaties gehad en moeten nog even in het ziekenhuis blijven....rest komt later!
Pardoesjessi..hoe moeilijk het ook is probeer van je zwangerschap te genieten en stel jezelf gerust met het feit dat hij dit je heeft aangedaan en jij hier niet om gevraagd hebt!
Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan....