anneliesdj schreef:Ik dacht dat je dat water altijd eerst moest koken, deed ik bij Stef wel toen hij kunstvoeding kreeg, scheelt een hoop werk als je 't niet eerst hoeft te koken.
Dat je water moet koken schijnt ook alweer achterhaald te zijn. Mijn kraamhulp vertelde dat heet water uit de kraan zelfs nog beter was dan gekookt water uit de waterkoker. Leidingen schijnen schoner te zijn dan waterkokers (tenzij je nog leidingen uit het jaar nul hebt) Uitkoken enzo hoeft ook niet meer, gewoon afspoelen met heet water...
Zag het vannacht even helemaal niet meer zitten met de bv. Aanleggen gaat momenteel zo moeizaam
Jinte neemt niet een goede grote hap en is soms nogal ongedurig. Ze gaat dan kauwen ipv happen. Tepels doen dus behoorlijk zeer
Haal haar er wel steeds af als het zeer doet en probeer dan opnieuw, maar de kleine meid wordt daar ook overstuur van
Denk dat ik vandaag eens ga bellen met Borstvoeding Natuurlijk voor advies. Aanhappen heeft ze in het ziekenhuis niet goed geleerd en de week met de kraamhulp was eigenlijk net een paar dagen te kort. Aangezien het tepelhoedje toen ook nog afgeleerd moest worden..