Dus heb alleen deze :
(50 cm,100 extensions ,orginal socap natural wave) Als ik een duidelijkere foto heb zal ik die plaatsen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:eurosocap is zoiezo heel fijn haar, ik heb altijd mn extensions van eurosocap en ga er vanuit dat dat zelfde haar aan de clipins zit.
Dan zou je 2 pakjes moeten nemen dus 6 totaal en dan inderdaad 2 rijen naast elkaar.
Ik denk wel dat de kwaliteit beter is als menig ander merk clip ins.
Undefined schreef:__Nathalie__ schreef:eurosocap is zoiezo heel fijn haar, ik heb altijd mn extensions van eurosocap en ga er vanuit dat dat zelfde haar aan de clipins zit.
Dan zou je 2 pakjes moeten nemen dus 6 totaal en dan inderdaad 2 rijen naast elkaar.
Ik denk wel dat de kwaliteit beter is als menig ander merk clip ins.
Dan krijg je dus 3 rijen onder elkaar... Moet zeggen dat ik het toch wel interessant vind! Aangezien er volgens mij nauwelijks goede kwaliteits clipins bestaan..
Edit: Zie net dat de prijzen nog zonder btw zijn, en dat daarop ook nog moet betalen om via internet te betalen.. Dan wordt het toch al snel weer 100 euro!
brittje88 schreef:ik heb slechte verhalen over http://www.extensioncentrenederland.nl/?id=565 gehoord. Waren niet goed gezet en haar hele haar was kapot daarna. Het ging heel erg klitten.