Vanavond weer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:Cookies schreef:Ik wel, sinds ik ze op de middelbare school heb afgeknipt. Ja echt, is geen geintjeHeel onhandig dat afknippen, zo'n schaar voor je oog. Zo'n krulding heb ik niet, heb normaal niet van de wapperende wimpers.Ik was toen 13 ofzo, zat in 2 havo en dacht: haren groeien toch ook beter als je het knipt? Dus ik heb mijn wimpers toen ook gekortwiekt, in de hoop dat ze mooier aan zouden groeien. Iedereen zag dat ik ze had geknipt, had echt van die stompjes, zag er niet uit!
Gelukkig zijn ze weer mooi aangegroeid....
Jeaulijn schreef:Iets wat een dwangneurose met een schaar heet? (ok dat klinkt ook wel ranzig) Maar ik had toen nog geen scheermes en knipte ook mijn beenhaar en neushaar af. Jaja, wat je allemaal wel niet kan doen met een schaar.Hoe kóm je erop om dat te doen hahaha. Gelukkig groeit het idd weer aan. Ik begin ook te neigen naar de wonderolie..
Appieee schreef:Als je het hele topic goed doorleest lijkt me dat je daar allang en duidelijk antwoord op had gekregen ikdoemaarwat.
Maargoed, het antwoord is ja.
Het is nooit bewezen of het werkt maar er zijn Bokkers die het bij hun paard geprobeerd hebben en waar het werkte.
Kirr__ schreef:Niemand van België hier? Ik heb vandaag heel wat winkels geprobeerd maar geen succes
ikdoemaarwat schreef:ik ga er niet verder over in discussie , er worden hier op bokt wel eens dommere vragen gesteld (ow nee die bestonden niet)