Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ulysse1 schreef:Sorry maar een abortus op bijna 18 weken, neen, daar kan ik geen begrip vr opbrengen, en ik geloof echt niet dat ze eerder niks heeft gemerkt als ze er maar op los'fietste', het is geen puber meer hé maar een volwassen vrouw, of daar moet ze normaliter toch voor doorgaan.
Brainless schreef:@DR
Mijn zusje is door de prikpil (iig staafje in de arm) heen zwanger geworden.
En ik ken voorbeelden dat de man netjes gesteriliseerd is....en dat het spontaan weer aangroeit.
ulysse1 schreef:toch niet op 18 weken???? Ben zelf ook mama en sorry maar dat kan en wil ik écht niet geloven.
je hormonen gieren dr je lijf en de eerste weken zou misschien best kunnen, maar neen, dit echt niet.
wat wél zou kunnen is dat de persoon in een ontkenningsfase zit en dàn zou het misschien wél mogelijk zijn maar ik blijf er bij , zeker niet meer met bijna 18 weken, je lichaam is dan al zo hard veranderd dat kan echt niet dat dàt je volkomen ontgaat.
ulysse1 schreef:toch niet op 18 weken???? Ben zelf ook mama en sorry maar dat kan en wil ik écht niet geloven.
je hormonen gieren dr je lijf en de eerste weken zou misschien best kunnen, maar neen, dit echt niet.
Wat wél zou kunnen is dat de persoon in een ontkenningsfase zit en dàn zou het misschien wél mogelijk zijn maar ik blijf er bij , zeker niet meer met bijna 18 weken, je lichaam is dan al zo hard veranderd dat kan echt niet dat dàt je volkomen ontgaat.
koeky schreef:ik benABSOLUUT tegen arbortus,
ik vind het niet kunnen,
je "vermoord" eigenlijk gewoon een levend wezen.
oke als je ongewenst bent aangeraakt en daardoor zwanger bent geworden,dan kan ik nog wel begrijpen dat je het wil laten weg halen.
maar doe het dan wel waneer het nog niet een echt babytje is maar een klompje cellen zo als hier genoemd.
Verder is dit mijn mening
ik hoef hier dus niet op aangevallen te worden.
door anderen bokkers die een andere mening hebben
ulysse1 schreef:Eponastable schreef:Bah blijven we doorzagen over dat gedoe met klompje cellen...
Ulysse, ik kende iemand die het pas op 8 maand door had.![]()
Beviel in haar eigen bed omdat haar ouders het niet wisten...
Kijk, dààr heb ik nou echt mijn twijfels bij
hyppolyte schreef:Wat ik me trouwens even afvraag, ik geloof dat er vorig jaar nog een vrouw was die meerdere kinderen geboren heeft laten worden en ze vervolgens daadwerkelijk heeft vermoord. Hoe kijken de tegenstanders van abortus daar dan tegenaan? Daar gaat het namelijk om een daadwerkelijke moord door een vrouw die het allemaal niet aankan. In een dergelijke situatie was het in mijn optiek toch echt beter geweest om die kinderen allemaal te laten aborteren (en om dan vervolgens bij haar ook de leidingen dicht te knopen, maar das weer een andere dicussie). Hoe staan jullie daar dan tegenover?