Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXLianneXx schreef:als je haar achtergrond hoord heeft ze ook genoeg redenen om aan zichzelf te denken voordat ze aan een ongeboren baby denkt.
ze kan haar baby toch niet bieden wat die nodig heeft, ik vind het een verstandige keuze zover ik kan oordelen van wat ik lees.
Waves schreef:Ik hoop dat al die mensen die hier zo oordelen TS een PB hebben gestuurd met de vraag wat ze voor haar kunnen betekenen als ze het kind houdt.
In de zin van oppas, geld, emotionele steun etc. En dat dan voor de komende jaren hè. Want oordelen is makkelijk, maar iemand echt helpen om JOUW principes uit te voeren is meestal een brug te ver.
LimaMambo schreef:LimaMambo schreef:stel he, ts had wel alles goed gedaan qua voorbehoudsmiddelen.. en toch raakt ze zwanger.. hoe waren de reacties van de tegenstanders dan geweest?
?
Eydis schreef:Mindim, biedt jij dan de TS emotionele steun, financieel en de rest aan als ze het kindje toch besluit te houden? Om even mee te gaan in een eerdere reactie van Waves.
Ik bedoel maar mensen kunnen van alles beweren maar écht handelen gaat dan een brug te ver.Waves schreef:Ik hoop dat al die mensen die hier zo oordelen TS een PB hebben gestuurd met de vraag wat ze voor haar kunnen betekenen als ze het kind houdt.
In de zin van oppas, geld, emotionele steun etc. En dat dan voor de komende jaren hè. Want oordelen is makkelijk, maar iemand echt helpen om JOUW principes uit te voeren is meestal een brug te ver.
Mindim schreef:Ik zeg nergens dat ik tegen abortus ben, ik vind alleen dat ze het eerder had moeten laten uitvoeren.
Mindim schreef:Dan had ik al veel eerder dan 17 weken de abortus laten uitvoeren.
Ik denk dat velen niet tegen de abortus zijn, maar het tijdstip waarop. Wil je echt geen kinderen en je bent zwanger, is aborteren een oplossing. Maar aborteren in de 18e week van de zwangerschap, is wat velen het ergste vinden. Het heeft niets te maken met het onderwerp abortus zelf en waarom, maar eerder met wanneer.
zap schreef:Dan moet je wel eerder weten dat je zwanger bent Mindim
Denk je nu werkelijk dat ts voor de lol zo lang met een ongewenst kindje loopt?
Mindim schreef:zap schreef:Dan moet je wel eerder weten dat je zwanger bent Mindim
Denk je nu werkelijk dat ts voor de lol zo lang met een ongewenst kindje loopt?
Joh, ze zegt dat zelf dat ze voelde, het zat in de weg, menstruatie bleef uit, gevoelige borsten, misselijk, flauwtes.
@Limamambo. wat heeft jouw voorbeeld met de ts te maken?
mirgino schreef:wat een heftig onderwerp..........
gelukkig mag je in Ned baas in eigen buik zijn.
en we mogen allemaal onze eigen mening hebben.
ik heb zelf 10 jr erover gedaan om zwanger te worden en heb div IVF pogingen gedaan
heb foto`s vanaf het prille begin.
toen ik bezig was met hormonen onderging een vriendin ook een abortus,ze was zwanger geworden van een minnaar........
helaas was de vriendschap van 26 jaar voor mij wel over,ze wilde haar verhaal kwijt en vertelde mij over haar abortus
en dat terwijl ik zo graag zwanger wilde worden, ik kon niet begrijpen dat zij zomaar een kindje kon wegmaken omdat een condoom zo strak zatdeden ze maar zonder!
ik heb daar nu geen last meer van en heb gelukkig 1 kind ,had er graag meer gehad maar dat zat er niet in.
ik wil TS heel veel sterkte wensen,dit is echt niet zomaar........
gelukkig sta je er niet alleen voor
ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.
heel veel sterkte
Mindim schreef:LimaMambo schreef:[wat hebben al die andere voorbeelden dan met ts te maken?
jij hebt het over 18 weken.. abortus dit dat.. 18 weken is 18 weken toch?
voor ts en voor het geval van mijn voorbeeld
Welke voorbeelden geef ik dan ?
Mindim schreef:Ik beperk me tot de ts, daar gaat het namelijk over.