Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sanne
geen zin pfff
echt een heel akelig gevoel.. voelt haast als.. de dystrofie heb dit vaker gehad dat ik d8 die is gebroken maar hoe?? heb niets gedaan en t ging toen na een dag weer over maar nu .. auw pff
Iris_Z schreef:Ik ben naar het ZH geweest en ze kunnen weinig doen omdat ik heel heftig om medicijnen reageer.. Hij ging het wel met het team bespreken om evt een magnesium infuus te doen??
Iemand hier bekend mee?
Overigens liggen er geen ontstekingen onder maar je moet je voorstellen dat je constant 20 kilo aan je spieren hebt hangen waardoor je rare houdingen aanneemt (in mijn geval dan) daarbij zijn de zenuwen heftig geiriteerd waardoor de pijn zo scherp binnen komt. Ik heb wel (en de meeste PD-ers met mij) DSMO zalf gehad daar zit o.a een berg knoflook in wat bij mij alleen maar meer irritatie opleverde. Het is lief bedoeld maar ik denk dat hun net zo weinig kunnen doen als "gewone" artsen. chocobroodje schreef:Ik slik standaard 300 mg tramadol dat werkt voor mij vrij goed. Heb nog steeds veel pijn maar wel duidelijk minder. Het is houdbaar waardoor je het af en toe kunt loslaten.
@fargo, ik heb persoonlijk niet de behoefte om stad en land af te reizen opzoek naar iets dat niet bestaat. Ik heb niks tegen alternatieve artsen maar ik zal daar zelf niet snel heen gaanOverigens liggen er geen ontstekingen onder maar je moet je voorstellen dat je constant 20 kilo aan je spieren hebt hangen waardoor je rare houdingen aanneemt (in mijn geval dan) daarbij zijn de zenuwen heftig geiriteerd waardoor de pijn zo scherp binnen komt. Ik heb wel (en de meeste PD-ers met mij) DSMO zalf gehad daar zit o.a een berg knoflook in wat bij mij alleen maar meer irritatie opleverde. Het is lief bedoeld maar ik denk dat hun net zo weinig kunnen doen als "gewone" artsen.

Heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Mijn jongste hond is zo gevaarlijk, ze heeft de nette broek van de klojo verhuurder vies gemaakt
Levens gevaarlijke hond. Ik heb een andere plek gevonden, wel iets duurder dan ik nu kwijt ben, maar ze krijgen onbeperkt voordroogkuil, worden gemest, kunnen overdag in de wei en bij de buurman kan ik gebruik maken van binnen- en buitenbak. EN geen andere huurders
Hoop dat het stress niveau flink gaat zakken.
) De afgelopen 2 jaar heeft hij veel groei stuipen gehad en dik zou hij volgens da nooit worden. Eens een scharminkeltje altijd een scharminkeltje.

Ik hoop niet dat je net zulke dombo's tegenkomt. fargo schreef:Wat jammer dat jullie niet reageren op mijn reacties.