Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Nee de Even Better heb ik niet gehad, die heeft m'n vriendin wel. Maar zij heeft ook nooit zo'n maskereffect. Heb je wel de goede kleur? Daar kun je ook zo'n maskereffect van krijgen (als je bijv. te licht of te donker op hebt). Heb je de kleur dmv een visagiste 'aan laten meten' ?
Focussed schreef:Anti-Blemish is agressiever dan huidtype 2, dus als je daarvan al een droge huid krigjt zou ik AB niet gaan proberen.
Foundation verergert idd grove porien juist
Focussed schreef:Wondjes krijg je van opendrukken. Misschien heb je een mix tussen 1 en 2. Dan zou ik de zeep van 2 pakken, de lotion van 1 of de mild en dan de creme (die is voor 1 en 2 hetzelfde).
Focussed schreef:Ik heb even voor je opgezocht: De Yasmin kán worden voorgeschreven voor huidverbetering, maar dit werkt alleen bij zeer ernstige acné of een zeer vette huid. Ik snap niet waarom jouw HA ´m voorschijft terwijl jij verteld dat je een droge huid hebt...
En als je even had gelezen: Nee het is niet zeker of de Diane helpt. Bij sommige meiden wel, bij sommigen niet.
DON___RUBIN schreef:maar als ik dit topic lees; weet ik niet zo zeker of ik wel voor de diana moet gaan?
http://www.medischforum.nl/onderwerp/4300/260
Maar als ik dit zo lees die reacties,dat mensen emotioneel worden ect.
dan bedenk ik me net, dat ik eigelijk ook super moe ben sinds ik de yasmin slik
en snel emotioneel raak, terwijl ik dit vroeger niet was. maarja alles heeft op iedereen
een anderen werking natuurlijk !!
Juul schreef:Kan je beter dat spul van mij proberen. Plante System. Dat is bij elkaar 30 euro en daar doe je veeel langer mee.. Zit nog geen troep in ook.