Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:vikki schreef:Hij is er al, ik ga pas als hij een bron van inkomsten (en een 'privedak' voor boven ons hoofd) heeft gevonden om ons allen mee te 'onderhouden'
Kortom het standaard model.
Ik ben er erg blij mee en heel trots op dat mijn lief haar eigen betalende netwerk heeft van hier tot en met Barcelona voor haar artesenale bakkunst.
Ze staat nu de keuken te verwarmen met haar creatieve lekkers.
vikki schreef:...maar wel omdat ik eigenlijk (vreemd genoeg) redelijk honkvast en heel trouw in mijn vriendschappen ben en ik derhalve dus heel veel vriendinnen heb die ik het grootste deel van mijn leven al ken. Het lijkt me heel raar om wat dat betreft weer bij 0 te beginnen...
Huertecilla schreef:Moestuin wieden, hek reparen, hele huis witten, rivieropstopping vlot maken, houtwal ruimen, noem maar op.
Waarom denk je dat we een ´vacature´ hebben??!! Prachtig leven hier zo, maar bijvoorbeeld een wintervoorrad stookhout hakt zich niet zelf. Met een set handen meer minstens zo gezellig en wel lichter werk = meer kwali-tijd
vikki schreef:Nog een vraagje; hoeveel van jullie zijn van origine stadsmensjes zeg maar...? Ik geloof gerust dat ik mezelf vast bezig kan houden, maar ik ben er zo aan gewend om vooral veel mensen om me heen te hebben...
kynshiri schreef:ik ben ook een plattelandskind. nu logeer ik al 3 maanden bij mn moeder in een groot rijhuis met tuin in de stad en zelfs dat vind ik al vreselijk... echt nx voor mij... teveel mensen hier.
Citaat:Maar ik krijg geen stress van verbouwingen, en ik vind het ook geen probleem om in een halve ruwbouw te wonen. Als dat wel het geval was, was ik ondertussen wel geïnterneerd denk ik
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EWAAD6TY.jpg
Dat was mijn vakantie..
yole schreef:Huertecilla schreef:Moestuin wieden, hek reparen, hele huis witten, rivieropstopping vlot maken, houtwal ruimen, noem maar op.
Waarom denk je dat we een ´vacature´ hebben??!! Prachtig leven hier zo, maar bijvoorbeeld een wintervoorrad stookhout hakt zich niet zelf. Met een set handen meer minstens zo gezellig en wel lichter werk = meer kwali-tijd
Een vacature!? Waarom lees ik dat nu pas...
kynshiri schreef:waarom heb je niet voor australië gekozen dan; lijkt mij ook een heerlijk uitgestrekt land waar je gerust op je eentje kunt gaan zitten (tante van een vriendin woonde er, 3km tot de volgende buren) ? of maakte dat je man niet echt uit?
Huertecilla schreef:Dat die droomplek én geld kost én werk inhoudt. Daar ligt de bottle-neck van ´slow´, want het houdt in dat je een bron van externe inkomsten nodig hebt.