[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:39

liannes schreef:
ik heb ook die piercing, een krom staafje , maar hoe groot is jouw staafje nu dan?

ik denk 1.6cm

liannes

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:44

dat is wel mega groot hoor, doe maar een kleinere in 12 ofzo, lijkt mij beter, en anders even advies aan jouw piercer vragen, daar zijn ze ook voor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:45

is 1.6 mm niet je dikte van je staafje?

1.6 cm vind ik wel erg groot... Dan ga je al richting een staafje van een tongpiercing en dat zijn toch denk ik (op surface piercings na) de langste...

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:51

met de bolletjes erbij is het zelfs groter dan 1.6cm ( heb het even ongeveer proberen te meten)

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:57

kleiner in doen, die van mij is 12 geloof ik.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:03

jaa ik meld me ook :D
ik heb een kin, tong en 2 navelpiercings ..
ook heb ik nog een intieme piercing :) *clithood*

Piercing die ik heb gehad zijn neus hand wang en wenkbrauw :D

EDIT 11 piercing in mn oren :P ( niet echt piercings maar goed :P )
Laatst bijgewerkt door Binky_Zephyr op 15-12-09 03:11, in het totaal 2 keer bewerkt

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:08

liannes schreef:
kleiner in doen, die van mij is 12 geloof ik.

dus ze zal waarschijnlijk niet aan het uitgroeien zijn? ik bel morgen naar de piercer om een afspraak te maken om woensdag een korter staafje erin te doen

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:14

heeft 1 van jullie wel eens zelf een piercing gezet ?

ik wel namelijk :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:15

ronneke: nee normaal niet denk ik, de balletjes moet je trouwens niet mee meten, het gaat om de ruimte tussen de balletjes. :)

Damariis: de meeste hier doen dat niet daar dat nogal onverstandig is.

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:20

pharagirlke schreef:
ronneke: nee normaal niet denk ik, de balletjes moet je trouwens niet mee meten, het gaat om de ruimte tussen de balletjes. :)

pff das een opluchting, ik was al lichtjes in paniek aan het geraken. hoe dan ook morgen bellen zodat ik woensdag kan langsgaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:29

Bellen lijkt me sowieso verstandig, je piercer zal er altijd meer over kunnen vertellen dan wij :j Ook zullen er hier morgen nog wel ervaringsdeskundigen reageren. Ik heb geen intiempiercings, ik heb het maar van logisch redeneren :')

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:33

pharagirlke schreef:
Bellen lijkt me sowieso verstandig, je piercer zal er altijd meer over kunnen vertellen dan wij :j Ook zullen er hier morgen nog wel ervaringsdeskundigen reageren. Ik heb geen intiempiercings, ik heb het maar van logisch redeneren :')

ik weet dat bellen het verstandigste is maar ik denk niet dat hij gelukkig zou zijn moest ik hem om 1h 'snachts wakker bellen :D hoe dan ook neem ik morgen contact met hem op maar ondertussen ben ik al wat gerust gesteld

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:35

achja .. ben dan maar niet verstandig :P heb er nog nooit 1 ontstoken gehad ( had alle profecionele spullen )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:43

alle professionele spullen? En je wist ook perfect hoe steken omdat je de opleiding hebt gehad en je bent op de hoogte van de hygiëne omdat je die opleiding gehad hebt? (deze kost in België 500 euro dus ben wel benieuwd.) Zo niet, was het niet slim. Er zijn ook mensen die het overleven als ze van 3 hoog springen, dat maakt niet dat iedereen het maar zal overleven :+

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:44

mijn oom heeft een eigen piercing zaak en die heeft me het 1 en ander geleerd ! het is niet zo dat ik in mn tepel of tong ga zitten prikken maar ik delen waar je `minder` risico mee loopt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:46

welke delen dan? Elk deel neemt nl risico's met zich mee zoals oa bloedvergiftiging.

Je oom heeft je een jaar in opleiding genomen, je die cursus laten doen (die iig hier in België verplicht is wil je piercen, lijkt me niet dat Nederland daar zoooooveel in gaat verschillen) enz?

Als je oom een zaak heeft snap ik sowieso niet waarom je het zelf zou doen :')

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:53

neus en hand onder andere .. ik heb mezelf gepierst ..

ja mijn oom heeft alle papier .. hij tatoeerd ook !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 03:55

neus is kraakbeen, vind ik niet bijzonder "laag risico"
Hand vind ik al evenmin laag risico ivm de hoeveelheid bloedvaatjes en bacteriën..

Je oom heeft alle papier, daar ging ik van uit, anders mocht hij geen zaak openen, het ging over jóu.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:00

hij heeft mij dit toegezegt (en zal het wel weten!!!!) dat dit 2 van de plekken zijn die het minst risico met zich mee brengen. ik heb idd geen papieren .. maar volgens mij mag je zonder papieren alleen geen andere mensen piercen en dus wel jezelf .. dis is mij verteld

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:01

Ja tuurlijk mag dat, of het verstandig is, is een tweede. Je MAG ook van een gebouw afspringen :')

Vind dat echt geen plekken die het minst risico mee pakken maar goed. Zal wel aan mij liggen, het feit dat hij toezegt dat jij jezelf mag piercen zegt mij eigenlijk al genoeg :o

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:04

nouja hij heeft er een opleiding voor gedaan en hij zal het dus weten he !

en hoezo zegt dit jou genoeg ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:16

Een verstandige piercer zal niet "toezeggen" dat je zelf pierced tenzij je de opleiding hebt gevolgd met bijhorende hygiëne cursussen. ;) En dan nog is het vaak gemakkelijker als een andere piercer het doet. Ik weet dat mijn piercer zichzelf nooit gepierced heeft, geen van beide. Elkaar wel al :') Maar zelf? Neen. Dat niet.

En ik ken zat piercers die de opleiding gedaan hebben maar waar ik nog geen piercing bij zou laten zetten al gaven ze me er bij wijze van spreken een miljoen bovenop. ;)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:18

nou ben oud genoeg om dat te beslissen .. liever met goed materiaal dan met een naald en kurk toch !

enja dat is aan jou toch .. of jij je wel of niet laat piercen door bepaalde piercers!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:20

Ja hoor, het is ook aan mij om de piercer die je dat laat doen geen goede piercer te vinden. :)

Als je oud genoeg bent om te beslissen en eigenlijk liever geen reactie wilde (want dat idee geef je nu wel.)
had je het niet in dit topic moeten melden want ik zal heus niet de enige zijn die het onverstandig noemt. Als de anderen tenminste nog gaan reageren. :+

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 04:28

dat ligt zeker bij jou ..!!!

ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen zelf wel eens gepierst hebben ... van mij morgen jullie dat onverstandig vinden :) tuurlijk alleen mag ik mijn woord er toch wel opgeven !