Cyntje schreef:komt er een dweilploeg naar me toe enzo, rolstoel etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela schreef:Cyntje schreef:komt er een dweilploeg naar me toe enzo, rolstoel etc
... ohh sorry.. dat zie ik dus helemaal voor me
Cyntje schreef:Vorige week donderdag 14 mei moest ik gewoon op controle bij de verloskundige. We hadden rond 15 uur onze afspraak. Dus wij komen binnen en er loopt ook al een tijdje een stagiare mee maar als zij mijn bloeddruk opneemt dan wil deze weleens hoger zijn omdat ze soms klungelt en ik dan onrustig wordt. Maar toen had ik een onderdruk van 95 en wist ik meteen dat dit niet goed was! Ik moest naar de wc om met een strookje terug te komen... enja... daar kwam een spoortje eiwit uit. Dit kan betekenen dat je een zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen bent. Dus ik moest voor een extra controle naar het ziekenhuis en ik dacht nog broodnuchter: Oh is vast morgen ofzo...
Nee we moesten direct! Het was inmiddels dus 15.30 en ik had een extra controle in Nijmegen om 16.30. Ik zei tegen Pat: laten we maar vast wegrijden. Dadelijk staan we misschien wel in de file. Dus wij op naar Nijmegen.
Uiteraard moest ik een plasje plegen,... maar ik kreeg ook een beetje honger. Bloed prikken wil daar nog weleens lang duren en tegen de tijd dat we frietjes konden eten ( want daar verheugde ik me al de hele dag op ) zou het vast al laat zijn. Dus Pat en ik lopen naar het restaurant van het ziekenhuis. We staan bij het broodjesgedeelte maar ik kon zo niks lekkers vinden dus zei tegen Pat dat ik even verder ging kijken...
En meteen dat ik van hem wegloop... voel ik iets,... draai me om. PAT MIJN VLIEZEN BREKEN!!!
En ja hoor... daar stond Cyntje. In het restaurant van het ziekenhuis met gebroken vliezen
Pat heeft altijd gezegd dat ie er graag bij zou willen zijn als dat zou gebeuren... nou dat was dus gelukt maar ik stond me toch lichtelijk te generen![]()
Pat zag 2 verpleegsters zitten eten en trok hen aan het jasje. Deze komen vervolgens naar mij en zegt er eentje: Je kan wel gewoon lopen hoor
Uhm ja... weet je hoe vies dat voelt en vervolgens bleef het maar lopen
Dus werd ik daar op een stoel gezet en zou er een rolstoel gehaald worden. Dus werd ik daarmee naar de kraamafdeling gebracht om de controle uit te voeren waarvoor ik eigenlijk ook in het ziekenhuis moest zijn.
Weer 95... katheter erin aangezien ik net geplast had! AU!!!
Even later weer 95 en al snel kwamen er weeën!
Pat werd verzocht thuis spullen te gaan halen want nu kon het nog en als mijn bloeddruk etc etc niet beter werd dan moest ik opgenomen worden. Dus er was veel kans dat ik moest blijven, ware het niet dat mijn bloeduitslagen gewoon goed waren en ik ineens 75 onderdruk had
Ik moest opschrijven wanneer ik weeën had en deze kwamen toch knap vlot na elkaar. Ook voelde ik daarbij dat de pijn niet echt minder werd...
Ik mocht niet blijven want eerst moest mijn verloskundige erover beslissen, het ziekenhuis kon daar namelijk niet over oordelen
Maar ik voelde gewoon dat het niet prettig ging. Onderweg in de auto flink de weeën weg moeten bijten, belt mijn broertje ook nog leuk op
MamboBeach schreef:En? Was er ook iets aan de hand?Als het zoveel is dan nemen ze dat ook wel onder de loep want vaak is er dan iets aan de hand.