Nou, ik ben in London gearriveerd hoor! Eens deze dagen maar naar Skunkx om te vragen hoe of wat. Ik begin hem echt te knijpen, helemaal alleenig.. mijn eerste tatt...
Urbanus
Geplaatst: 13-10-09 14:03
Unseen schreef:
Nou, ik ben in London gearriveerd hoor! Eens deze dagen maar naar Skunkx om te vragen hoe of wat. Ik begin hem echt te knijpen, helemaal alleenig.. mijn eerste tatt...
Ik ga hier vrijdag weer weg. Zondag zit ik in Manchester. Maar ik ga nu alleen even kijken en afspraak maken, uiteindelijk wil ik hem dan in de laatste week van oktober of eerste week van november laten zetten. Even overleggen daar..
Wo het is echt een stap die ik ga zetten morgen, realiseer ik me ineens. Ik zit al jaren te denken over een tattoo, en morgen ga ik eindelijk echt eens vragen hoe of wat. Help. Kan er echt niemand mee?
Ik heb trouwens al een beetje een idee van wat ik wil zetten. Ga er alleen eerst nog goed over nadenken. (En beetje sparen is ook wel handig ) Weet iemand hier toevallig een goede shop in omgeving Amersfoort? Over een beetje reizen doe ik niet zo moeilijk, heb liever een verre goede shop, dan eentje dichtbij die prut is
Coral zit in A'foort. Heb ik ooit mijn piercing laten zetten..geen idee hoe hij is met tattoos.
orion_
Geplaatst: 13-10-09 22:09
Nee sorry Marlies... ik heb een beetje een afkeer tegen Coral Wat betreft piercings iig.. Ook geen idee hoe ze met tattoos zijn. Maar op de een of andere manier ga ik daar niet zo graag heen
Waar moet je eigenlijk echt op letten als je een goede tattoo shop zoekt? En waar heb jij je tattoos laten zetten dan?
Hilversum was erg goed...die shop is aardig bekend maar ben de naam even kwijt...de andere in dit topic weten vast nog hoe die heet...de tent is van een vrouw...maar vergeet haar naam steeds. Zij heeft mijn Charmed logo in mijn nek gezet.
Die in Utrecht was ook prima maar de sfeer was minder.