Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Dat was weer een meevaller.
Ben altijd bang dat het anders over komt dan de bedoeling is. Nu maar wachten op een reactie.
die kwam laatst ook met zo'n verzoek. Hij heeft een vriendin(geeft niet zei hij er direct bij), ik een vriend dus ik zei; Kijken mag. Hij; We kunnen toch ook verder gaan??? Het zou je vriend zijn. Voor die 200 euro had je dan vast nog wel een extra cadeautje gekregen maar of je daar blij mee zou zijn
Ik ken mn vriend trouwens al vanuit mn luiertijd, was liefde op het eerste gezicht, nee grapje maar hij heeft mij nog vast gehad als baby
Ben hem later weer tegen gekomen, het duurde even voor ik ook interesse had maar ben blij dat we de gok hebben genomen, we zijn nu bijna 7,5 jaar samen
Wat fijn dat je op zo'n manier over Sietske kan praten, dat is voor jezelf ook makkelijker, misschien krijgt het dan toch zachtjes aan een plekje. Fijn dat je op gesprek mag komen, dat is altijd fijn, zeker in deze tijd, je mag weer trots op jezelf zijn! Mocht ik het dan vergeten, alvast succes. Vind het positief dat je het zelf weer ziet zitten om aan de slag te gaan, goed dat je niet voor fulltime gaat. Je bent goed bezig meissie. 
Het kan dus wel! Maar wat een loser zeg die kerel die jij daar tegen kwam.

Als dat zo is weet hij het heel goed te verbloemen. Ik voelde me er goed belabberd door in ieder geval.
je komt vast een leuke man/jongen tegen maar meestal komt het als je het niet zoekt, is mijn ervaring dan. Hoe was je dag? Waarom wil je zsm weer aan het werk, leg de lat niet te hoog voor jezelf en kijk wat er op je pad komt. Zorg eerst voor jezelf, dat werk komt wel weer. Ik werk om te leven maar leef niet om te werken, hoop dat dit bij jou ook het geval is.
wat rot dat je zo slecht hebt geslapen, heb je de boerderij nog afgezegd, reageerde ze nog? Wat rot die opmerking, waar maakt hij zich druk over? Ergens zou jij ook niet zoveel moeten denken over inschenken van de thee maar ik begrijp het wel, ik kan ook al "beren" op mn pad zien zonder dat die er hoeven te zijn. Succes morgen met het gesprek, hoop dat je ook bijval zult vinden in de groep, is het gelukt met de punten op papier zetten? Weet je al wanneer je het andere gesprek hebt? Snap dat je het eng vind maar het is een logisch gevolg na je brief, je gaf het zelf ook al aan maar ik denk dat het wel goed zal komen.
Waarom ga je zelf ontslag nemen, weet niet of dit financieel gezien erg verstandig is?En als je je zo slecht voelt is het dan niet verstandig om even thuis te zitten en je accu op te laden? Vind het wel een beetje jammer dat we een periode niets van je hebben gehoord.

Enne: Nog 9 dagen volhouden!!
). Dat kan ik wel begrijpen, maar nu voel ik me schuldig en ben ik bang dat dat de reden is waarom ik de groep niet meer in mag.