Zoezi schreef:Zelf is hij namelijk ook een ongewenst geval. Ik noem het gewoon een triest geval.......die kent geen gevoelens. Soms moeten mensen het eerst zelf eens meemaken voordat ze weten waar ze het over hebben, maar that's life. Ik kan er ook niks aan doen dat iemand nooit liefde heeft gekregen van zijn ouders.
Tjonge wat een uitspraak zeg en dan maken mensen zich druk over de benaming een klompje cellen...
Verder hier iemand die van jongs af gezegd heeft geen kinderen te willen. Nu 47 jaar en nog altijd geen kinderen en daar ook geen spijt van. Heb ook meerdere ouders horen zeggen dat ze stapelgek zijn op hun kinderen en ze voor niets in de wereld zouden willen missen maar als ze het allemaal van te voren geweten hadden ze er toch niet aan begonnen waren.
Verder zei iemand in dit topic nog iets over: zou jij het niet erg vinden als je moeder je had geaborteerd. Ik kan daar in alle eerlijkheid op antwoorden dat ik dat zeker niet erg gevonden had. Ik heb er niet om gevraagd om op de wereld gezet te worden en het had voor mij ook absoluut niet gehoeven. En nee ik ben niet zwaar depressief of zo.

Als ik niet geboren was had ik niets geweten en ook niets gemist.
En neen, dat is niet hetzelfde, of je vergelijkt een volwassen mens met een volwassen paard, of een ongeboren kind met een ongeboren veulen. Ongeboren kind vs volwassen paard = geen correcte vergelijking.
Het is gewoon niet aan mij besteed, ik héb dat niet, dat van 'poele poele poele waar issie dan!?' wat kleine kindertjes zo geweldig schijnen te vinden. En aangezien ik nog heb meegemaakt dat M&M's Treets en Bonito's heetten heb ik het sterke vermoeden dat ik ook over 15 tot 20 jaar niet van gedachten verander
?