Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wietse_07 schreef:
Hier mijn tattoo!
Ben er zo blij mee!:D
Hij is hier net gezet dus huid is nog rood enz enz.
Hij is goed aan het genezen,1blaadje was beetje ontstoken daar zit nu nog een korstje op.
Mij werd geadviseerd om minimaal 6 weken zo weinig mogelijk in de zon te komen,en sowieso niet verbranden!
Zwemmen ga ik wel doen als alle korstjes er af zijn,dan smeer ik er een laagje vasaline op.
Apoc schreef:Wietse_07 schreef:
Hier mijn tattoo!
Ben er zo blij mee!:D
Hij is hier net gezet dus huid is nog rood enz enz.
Hij is goed aan het genezen,1blaadje was beetje ontstoken daar zit nu nog een korstje op.
Mij werd geadviseerd om minimaal 6 weken zo weinig mogelijk in de zon te komen,en sowieso niet verbranden!
Zwemmen ga ik wel doen als alle korstjes er af zijn,dan smeer ik er een laagje vasaline op.
Mij werd verteld dat je nooit, maar dan ook nooit vaseline op een tattoo mag smeren. Ik zelf heb een tattoo van schiffmacher en in de shop hangen ook overal borden dat je er absoluut geen vaseline op moet smeren...
rockwitch schreef:Ze zeggen echt overal wat anders volgens mij, vond zelf die uierzal wel lekker verzachtend aanvoelen. Mijne deed echt wel behoorlijk pijn na het kleuren, dus toen die ingesmeerd werd was het echt van aaaaah lekker.
bicci schreef:rockwitch schreef:Ze zeggen echt overal wat anders volgens mij, vond zelf die uierzal wel lekker verzachtend aanvoelen. Mijne deed echt wel behoorlijk pijn na het kleuren, dus toen die ingesmeerd werd was het echt van aaaaah lekker.
dat aaaahhhh effect had ik ook met die uiercreme idd...
heb niet vreselijk pijn gehad achteraf...
maar had dan ook vreselijk goed ind e oortjes geknoopt dat het vooral vettig moest blijven met die creme...
drm ook tig x per dag gesmeert...
voelde bij mij ana alsof ik door de zon verbrand was...
rockwitch schreef:Ze zeggen echt overal wat anders volgens mij, vond zelf die uierzal wel lekker verzachtend aanvoelen. Mijne deed echt wel behoorlijk pijn na het kleuren, dus toen die ingesmeerd werd was het echt van aaaaah lekker.