Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chellaa schreef:Nou dan meld ik mij ook maar.
ik heb al een behoorlijke tijd mijn navelpiercing en wil nu heel graag nog een MD en een tongpiercing... maar die tongpiercing lijkt me zo verschrikkelijk pijn doen!
dus nu ga ik binnenkort toch maar eerst voor 1 of 2 (hier twijfel ik nog over) MD's rechts vlak onder mijn sleutelbeen
edit: typfoutje
Saskiaatje schreef:Waarschijnlijk weet niemand echt het antwoord, maar het is meer iets wat ik me afvraag. Ik heb een lippiercing gehad en ik heb twee oorbellen. Mijn lippiercing was van begin tot eind aan 't ontsteken en is eigenlijk helemaal niet genezen (ik heb hem 5 maanden gehad). Mijn oren zijn nu ook weer geïrriteerd geraakt door een nieuw paar oorbellen.
Maar ik wil graag een tongpiercing laten zetten, is dit verstandig als je kijkt naar hoe mijn lip reageerde en hoe mijn oorbellen reageren op titanium?
vivian_ve schreef:pharagirlke schreef:Hangt er vanaf waar je ze wilNa die onder mijn sleutelbeen dacht ik ook "da's niks die MD's" maar nu die in mijn buik...
Ik laat niets meer doen in mijn buik... Echt niet
daar houden we je aan!!
Moiryn schreef:Even een vraagje voor mensen met een helix;
Duurt het erg lang met genezen (ik las ergens 9 maanden?), maar als het genezen is, heb je er dan nog weinig last van of gaat het gauw onsteken ofzo?
vivian_ve schreef:en RS morgen je bridge?