Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikyhj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:02

ecyoj schreef:
iemand bestel ervaring met deze site
http://www.body-decoration.com/shop/ind ... 5212a934db

ze stonden zondag op de markt maar had geen geld mee(kwam ook niet voor de markt daarom)

Ja ik!! Die website is van mijn buurman en buurvrouw, ik koop al mijn spulletjes bij hun! Super service hoor!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:04

Wendy15 schreef:
Aaah ok :) Maar krijg je de lak dan met schoonmaken wel goed uit die kleine randjes van die plaatjes? :=

ja hoor is absoluut heel makkelijk, gewoon met een tissue waar wat nagellak remover opzit er goed overheen wrijven en schoon issie weer voor gebruik, is heel makkelijk zelfs de kleinste gaatjes worden helemaal schoon.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:06

_O- ik ben zo druk met kletsen dat ik geen eens tijd heb om me nagels te doen ;)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:07

Als de ''nieuwe'' het topic even doorlezen hoeft niet alles herhaald te worden. Veel antwoorden op de gestelde vragen zijn een paar blz. terug in het topic te lezen.
Is verder naar niemand toe boos bedoeld hoor. ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:12

Tegen mij? Ik ben niet nieuw, was er in het vorige topic al :P Had me alleen niet echt verdiept in die konad spullen en nu vroeg ik me af welke lakken er dus geschikt zijn omdat het steeds anders genoemd wordt en omdat er bij die setjes niet van die plaathoudertjes zitten vroeg ik me af of het nodig was en of die lak niet uit die plaatjes liep, maar inmiddels ben ik dus voorzien van informatie en ga even verder rustig rondkijken :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:13

Iessie schreef:
Als de ''nieuwe'' het topic even doorlezen hoeft niet alles herhaald te worden. Veel antwoorden op de gestelde vragen zijn een paar blz. terug in het topic te lezen.
Is verder naar niemand toe boos bedoeld hoor. ;)

heb je gelijk in,

ach ik vind het niet erg om te schrijven. :) en niet alle vragen zijn te vinden in vorige pagina's.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:19

:oo Sorry Wendy15 , heb ik helemaal over je heen gekeken. :(:) excuus!
Morgen komen mijn nieuwe spulletjes denk ik...ben benieuwd..

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:22

hafjegek schreef:
1 schraper
1 stempel
1 template
1 nagellakje van konad voor de stempelfiguren
1 nagellakje als ondergrond op je nagel

Oké, eerst gebruik je de normale nagellak dus als ondergrond. Dan doe je de konad-lak op de template, die schraap je met de schraper er weer deels af. Dat druk je op de stempel en de stempel op je nagel.
Heb ik het zo goed? :)

En dan nog wat, wat moet ik me voorstellen bij een schraper?
Gewoon een plastic dingetje met een randje waarmee je langs die template gaat?
En de stempel, hoe ziet dat er uit dan? :+

Sorrie als ik te veel vragen stel, bedoel niet irritant te zijn O:)

Somebitch

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:25

Ik wil ook acryl nagels, alleen verpest het nu echt je eigen nagels? Want deze zijn van mij erg sterk en goed...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:25

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:29

Geeft niet hoor :) Ik lees altijd mee, maar post de laatste tijd erg weinig :) Was er in het vorige topic vaker :j Alleen omdat ik dus wel veel zie langskomen over dat je de speciale stempellak nodig hebt enzo en ik bij die setjes zat te kijken en het steeds anders genoemd werd vroeg ik me af wát dan die speciale stempellak was := En omdat er bij die setjes niet zo'n houdertje voor die plaatjes zat dacht ik dat ik die dan mss apart moest bestellen, maar die is dus niet helemaal noodzakelijk :) Die dingen die ik vroeg heb ik nog niet langs zien komen, vandaar :o

Even ter illustratie wat ik zoal op mijn nagels heb gemaakt :P (gewoon zelf, heb dus nog geen konad :) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alleen de laatste tijd heb ik niet zoveel geduld om vanalles op m'n nagels te maken, dus daarom lijkt de konad me wel wat omdat het vrij snel gaat volgens mij :)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:43

Iessie, dat ziet er zo simpel uit! :oo
Ik wil ook! :~

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:48

En het valt nog best mee qua prijs ook als ik dat zo zie.
Laatst was er in dit topic ergens het adres van een webwinkel gepost,
daar is één zo'n template, een stempel, een schraper en zo'n speciaal lakje maar €15 bij elkaar..
Had toch wel wat duurder verwacht eigenlijk :+

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:54

foto 4 is leuk! en foto 3, en foto 6 en eh allemaal eigenlijk wel :P

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:55

TE5 schreef:
En het valt nog best mee qua prijs ook als ik dat zo zie.
Laatst was er in dit topic ergens het adres van een webwinkel gepost,
daar is één zo'n template, een stempel, een schraper en zo'n speciaal lakje maar €15 bij elkaar..
Had toch wel wat duurder verwacht eigenlijk :+

prijzen vallen mij ook erg mee inderdaad, vooral als je ziet wat je bij een nagelstyliste kwijt bent. en je kan de templates enzo duizenden keren gebruiken, en de stempel lakjes raken ook niet zomaar even snel op. :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:57

Alleen dat konad gedoe moet wel op je eigen nagels? Anders moet je toch nog naar de styliste om acryl/gelnagels te zetten?

Ik denk niet dat ik dat konad kan...

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:59

Idd, je wil natuurlijk al snel wel allerlei soorten kleuren,
maar goed, dan moet je maar simpel beginnen.
Valt erg mee :j
Moet je natuurlijk wel nog de verzendkosten er bij rekenen.. :\

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:06

ja gelukkig had ik die niet, ze stonden op de markt in emmen. dus voor degenen die in de buurt wonen, elke dinsdag is er vlindermarkt in het centrum van emmen, tot en met eh eind augustus geloof ik ? daarna niet meer. en anders zitten ze nog in een kapperszaak in emmen die dagelijks open is, daar kan je het dan ook gewoon halen en kopen.

edit.

konad kan je ook op gel of acryl nagels doen voor zover ik weet, en die kan je bij de drogist kopen. ik persoonlijk houd niet van nepnagels, veelste lang en dan zo een lijmlaag op je eigen nagel, en ze vallen er af etc. nee niks voor mij...
gelukkig heb ik sterke lange nagels van mezelf.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:07

Ik heb ook erg sterke nagels van mezelf en groeien erg hard. :P Wil alleen ook mooie nagels..

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:09

Somebitch schreef:
Ik heb ook erg sterke nagels van mezelf en groeien erg hard. :P Wil alleen ook mooie nagels..

je ziet het, met dat konad spul is bijna alles mogelijk, en nog makkelijk en snel ook.
(ik geloof ik dat ik verslaafd ben := )

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:10

Alleen ben ik bang dat het mij niet lukt. := Weet ook niet persies wat ik nodig heb en waar ik dat kan halen en hoe duur dat ongeveer is. :P Blijft het lang zitten? Etc. :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:10

Ik heb tegenwoordig ook best mooie en sterke nagels, ben ik erg blij mee. Zijn helemaal mooi wit (het randje dan) en ze breken niet snel af gelukkig. Probleem is wel weer dat ze zo snel lang worden. Op het moment is het randje rond de 3mm, veel langer dan dat vind ik niet mooi :n (al loop ik soms wel rond met bijna een halve cm *schaam, schaam* :o)

Weten jullie trouwens toevallig ook verkoopadresjes omg. Nijmegen? :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:16

Somebitch schreef:
Alleen ben ik bang dat het mij niet lukt. := Weet ook niet persies wat ik nodig heb en waar ik dat kan halen en hoe duur dat ongeveer is. :P Blijft het lang zitten? Etc. :P

lees even terug, deze bladzijde en de vorige.

hoe lang het blijft zitten, hangt af van wat je met je handen doet (in de grond wroeten met stenen of alleen maar een beetje typen) en van de kwaliteit van de nagellak die je als basis en topcoat gebruikt, zolang als dat zit, zitten de plaatjes ook, bij houd het ongeveer een week, daarna heb ik ook last van te snelle groei van mn nagels en word er onderin een randje zichtbaar, beetje vergelijkbaar met uitgroei als je haar geverfd is.
mijn dagelijkse bezigheden zijn uitmesten, paarden voeren, borstelen. typen. beetje schoonmaakwerk in huis (niet afwassen) en dan zit het een week. mijn basis lak is van rimmel londen. topcoat ook, maar er zat er ook 1 bij het setje van konad en die ga ik straks er op doen end an testen hoe lang dat houd.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:26

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:27

Kijk eens boven aan de blz... :O